Spalanie 500+ przy normalnej jezdzie mniej niz seriaKierownik pisze:500+ to już piękny wynikBurnOuT pisze:Jedno z aut w ogłoszeniach to moje auto - S4 B5 Avant 500KM
Cena S4 to bardzo ciężki temat - wszystko kwestia co i za ile się kupi jako bazę.
Auto bezwypadkowe i na bieżąco serwisowane mało nie kosztuje i trzeba się z tymi liczyć. Kupując auto nieserwisowane, w dodatku z przeszłością wypadkową okazuje się że po zakupie zamiast brać się za mody trzeba wydać 5-10tys na doprowadzenie auta do ładu.
Moje auto na obecnej specyfikacji przejechało już około 20 000km użytkowane zarówno w korkach Warszawskich, mrozach -20st, upałach 35st i wypadach wakacyjnych po 500km w jedną stronę.
W ciągu tych kilometrów auto niezliczoną ilość razy widziało 7000rpm i prędkości 250+
Z poważniejszych usterek miałem tylko dwie i obie były z mojej winy.
A jak spalanie względem serii w takiej konfiguracji?
[ Dodano: 2014-06-25, 19:52 ]Obawiam się, że możesz mieć rację co do stanu większości sprzedawanych egzemplarzy.aw69 pisze:70% Biturbo to juz zajeżdzone trupy, trzeba robić kompleksowy remont silnika góry włacznie z dołem i wtedy jak najbardziej mozna jeździć i uzywać jako daily 400 - 500 KM.
A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?
Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?
[ Dodano: 2014-06-25, 19:52 ]
A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?[/quote]
aw69 ogarnie Tobie cały temat
Obawiam się, że możesz mieć rację co do stanu większości sprzedawanych egzemplarzy.aw69 pisze:70% Biturbo to juz zajeżdzone trupy, trzeba robić kompleksowy remont silnika góry włacznie z dołem i wtedy jak najbardziej mozna jeździć i uzywać jako daily 400 - 500 KM.
A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?[/quote]
aw69 ogarnie Tobie cały temat
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Normalna jazda ze średnim wychyleniem przepustnicy, 400+ pali podobnie jak seria. Duże rozbieżności robią się jak jedzie się na 100% wychylenia przepustnicy :) Swego czasu przez ponad rok, użytkowałem 450 konne S4, którym jeździlem codziennie, przez rok spokojnie ponad 30 tys km. Do tego sporo wyjazdów na 1/4 mili, spotów itp. To był najfajniejszy setup - bardzo mile wspomniam, awarie jakie miałem to tylko z przeniesieniem napędu, półosie dyfer czasami jakaś poduszka silnika/skrzyni. Sprzęgło FX400 wytrzymywało wszystkie moje fanaberie jak zaczarowane :) Z wszystkich eventów wracałem na kołach, więc było zajebiście :)
[ Dodano: 2014-06-25, 23:49 ]
[ Dodano: 2014-06-25, 23:49 ]
Słynne 100/100 to pali V8 biturbo w RS6 C5. Tam jest dopiero hardcore przy ostrej jeździe :)Czyli słynne 100 / 100 :) Znam ten przyjemny ból.
Moja "seria" po sofcie z wydechem i dolotem pali bardzo podobnie, trasa tak samo, miasto 15-18, nartomiast 30l nigdy nie udalo mi sie zrobicBurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
moja była Ska (około 330KM) pod ciężką nogą do ok 27, normalna szybka jazda 18-20, wolna nie wiem, nie jeździłemFlyer pisze:Moja "seria" po sofcie z wydechem i dolotem pali bardzo podobnie, trasa tak samo, miasto 15-18, nartomiast 30l nigdy nie udalo mi sie zrobicBurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
czyli bardziej opłaca się brać szybsze auto
Generalnie setup na fabrycznych sprężarkach Audi typu K04 RS4 czy RS6 bez problemu pozwala na całkowicie normalne użytkowanie auta na codzień.
Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"
Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazuBurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l
Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze
Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98
Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
to chyba tez zalezy od prgramu i mnie przy spokojnej jezdzie owszem wychodzi 10-12 ale przy bucie w trasie jest sporo wiecej ok 16-18. Zaraz ruszam na Pl wiec zobaczymy jak wyjdzie przy sredniej 180-200.Floro pisze:Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazuBurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l)
Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l
Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98
![]()
Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98
Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
180-200 kmh średnia... nie żartuj... z jakiego dystansu ??? 2000m?Jachyr pisze:to chyba tez zalezy od prgramu i mnie przy spokojnej jezdzie owszem wychodzi 10-12 ale przy bucie w trasie jest sporo wiecej ok 16-18. Zaraz ruszam na Pl wiec zobaczymy jak wyjdzie przy sredniej 180-200.Floro pisze:Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazuBurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l)
Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l
Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98
![]()
Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98
Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej
FUNCTION OVER FASHION
