Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Kierownik pisze:
BurnOuT pisze:Jedno z aut w ogłoszeniach to moje auto - S4 B5 Avant 500KM

Cena S4 to bardzo ciężki temat - wszystko kwestia co i za ile się kupi jako bazę.
Auto bezwypadkowe i na bieżąco serwisowane mało nie kosztuje i trzeba się z tymi liczyć. Kupując auto nieserwisowane, w dodatku z przeszłością wypadkową okazuje się że po zakupie zamiast brać się za mody trzeba wydać 5-10tys na doprowadzenie auta do ładu.

Moje auto na obecnej specyfikacji przejechało już około 20 000km użytkowane zarówno w korkach Warszawskich, mrozach -20st, upałach 35st i wypadach wakacyjnych po 500km w jedną stronę.

W ciągu tych kilometrów auto niezliczoną ilość razy widziało 7000rpm i prędkości 250+

Z poważniejszych usterek miałem tylko dwie i obie były z mojej winy.
500+ to już piękny wynik
A jak spalanie względem serii w takiej konfiguracji?

[ Dodano: 2014-06-25, 19:52 ]
aw69 pisze:70% Biturbo to juz zajeżdzone trupy, trzeba robić kompleksowy remont silnika góry włacznie z dołem i wtedy jak najbardziej mozna jeździć i uzywać jako daily 400 - 500 KM.
Obawiam się, że możesz mieć rację co do stanu większości sprzedawanych egzemplarzy.

A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?
Spalanie 500+ przy normalnej jezdzie mniej niz seria ;-)
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

[ Dodano: 2014-06-25, 19:52 ]
aw69 pisze:70% Biturbo to juz zajeżdzone trupy, trzeba robić kompleksowy remont silnika góry włacznie z dołem i wtedy jak najbardziej mozna jeździć i uzywać jako daily 400 - 500 KM.
Obawiam się, że możesz mieć rację co do stanu większości sprzedawanych egzemplarzy.

A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?[/quote]

aw69 ogarnie Tobie cały temat ;-)
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Mysle ze dyszka peknie z turbinami. Ale nie ma co kombinowac tylko szukac tych za 15k z malym przelotem ;-)
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

buba pisze:Mysle ze dyszka peknie z turbinami. Ale nie ma co kombinowac tylko szukac tych za 15k z malym przelotem ;-)

Masz racje :mrgreen: :lol: :lol:
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
...
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Czyli słynne 100 / 100 :) Znam ten przyjemny ból.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Normalna jazda ze średnim wychyleniem przepustnicy, 400+ pali podobnie jak seria. Duże rozbieżności robią się jak jedzie się na 100% wychylenia przepustnicy :) Swego czasu przez ponad rok, użytkowałem 450 konne S4, którym jeździlem codziennie, przez rok spokojnie ponad 30 tys km. Do tego sporo wyjazdów na 1/4 mili, spotów itp. To był najfajniejszy setup - bardzo mile wspomniam, awarie jakie miałem to tylko z przeniesieniem napędu, półosie dyfer czasami jakaś poduszka silnika/skrzyni. Sprzęgło FX400 wytrzymywało wszystkie moje fanaberie jak zaczarowane :) Z wszystkich eventów wracałem na kołach, więc było zajebiście :)

[ Dodano: 2014-06-25, 23:49 ]
Czyli słynne 100 / 100 :) Znam ten przyjemny ból.
Słynne 100/100 to pali V8 biturbo w RS6 C5. Tam jest dopiero hardcore przy ostrej jeździe :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Moja "seria" po sofcie z wydechem i dolotem pali bardzo podobnie, trasa tak samo, miasto 15-18, nartomiast 30l nigdy nie udalo mi sie zrobic :-P
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Flyer pisze:
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Moja "seria" po sofcie z wydechem i dolotem pali bardzo podobnie, trasa tak samo, miasto 15-18, nartomiast 30l nigdy nie udalo mi sie zrobic :-P
moja była Ska (około 330KM) pod ciężką nogą do ok 27, normalna szybka jazda 18-20, wolna nie wiem, nie jeździłem :mrgreen: , trasa szybka 16, trasa wolna 10, raz test na bardzo wolną jazdę 8,5l!! :) 100km cały czas ok 80-90 km/h



czyli bardziej opłaca się brać szybsze auto :mrgreen:
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

Generalnie setup na fabrycznych sprężarkach Audi typu K04 RS4 czy RS6 bez problemu pozwala na całkowicie normalne użytkowanie auta na codzień.

Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"
Awatar użytkownika
Floro
Posty: 197
Rejestracja: 2014-01-02, 22:09
Lokalizacja: Ełk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Floro »

BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazu :-P )

Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l

Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze :mrgreen: ) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98 :shock:

Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98

Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej :mrgreen:
było :
S4 b5 1998 , S4 b7 2006 , S4 b5 1999 , A6 C5 2002 2,7 BiT , S4 b5 2000
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Floro pisze:
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazu :-P )

Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l

Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze :mrgreen: ) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98 :shock:

Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98

Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej :mrgreen:
to chyba tez zalezy od prgramu i mnie przy spokojnej jezdzie owszem wychodzi 10-12 ale przy bucie w trasie jest sporo wiecej ok 16-18. Zaraz ruszam na Pl wiec zobaczymy jak wyjdzie przy sredniej 180-200.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
jace746
Posty: 12
Rejestracja: 2011-12-16, 22:42
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jace746 »

Jachyr pisze:
Floro pisze:
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazu :-P )

Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l

Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze :mrgreen: ) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98 :shock:

Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98

Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej :mrgreen:
to chyba tez zalezy od prgramu i mnie przy spokojnej jezdzie owszem wychodzi 10-12 ale przy bucie w trasie jest sporo wiecej ok 16-18. Zaraz ruszam na Pl wiec zobaczymy jak wyjdzie przy sredniej 180-200.
180-200 kmh średnia... nie żartuj... z jakiego dystansu ??? 2000m?
FUNCTION OVER FASHION
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

180-200 kmh średnia... nie żartuj... z jakiego dystansu ??? 2000m?
czytaj dobrze :) kolega wraca z obczyzny i zapewne przez DE :-D
ja od granicy do Berlina miałem średnią 160km/h golfem V 2.0 TDI ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Ja kiedyś miałem średnią na FISie 193km/h (w 2,5TDi :mrgreen:) na odcinku Stryków > Poznań. Da się ;-)

...ale wróćmy do tematu.
ODPOWIEDZ