Z tego co pamiętam wieloetapowa korekta 3m/menzerna i na to cleaner lime prime dodo, glaze black hole i wosk coolnite 476, mocno wypracowane na lakierze .Flyer pisze:Jaki wosk byl kladziony?
Piekny RS!
germański oprawca rs4 b5
Dziękuje za opinie, najważniejsze, że auto dobrze wygląda i właściciel zadowolony :) PozdrArchitekT pisze:Cleaner i wosk to swoista para i powinno sie je dobierac razem tak aby ze soba wspolgraly, te nie najlepiej do siebie pasuja. Uzycie dodatkowo politury jest dyskusyjne z dwoch powodow:
po pierwsze po co po pelnej korekcie, po drugie dodatkowo oslabia wosk.
sądzę że w tym ustawieniu "patrzących" na kierownika budzików, po fabrycznym wytłoczeniu profilu deski zakończy się temat parującej szyby
[ Dodano: 2014-03-03, 10:49 ]
mały up. auto musi dostać inne sprzęgło. przy strojeniu, nowe RS4 nie daje rady
[ Dodano: 2014-03-04, 17:40 ]
decyzja jedyna. wlatuje Clutch Masters FX400
[ Dodano: 2014-03-10, 17:26 ]
no i wynik sprzed chwili:
496 BHP
643.7 Nm
17.4 C intake
1008.4 hPa
także nie ma płaczu..

[ Dodano: 2014-03-03, 10:49 ]
mały up. auto musi dostać inne sprzęgło. przy strojeniu, nowe RS4 nie daje rady
[ Dodano: 2014-03-04, 17:40 ]
decyzja jedyna. wlatuje Clutch Masters FX400
[ Dodano: 2014-03-10, 17:26 ]
no i wynik sprzed chwili:
496 BHP
643.7 Nm
17.4 C intake
1008.4 hPa
także nie ma płaczu..
no tam przejadę się z pewnością tu i tam
mały up uzupełniający i podsumowujący większość dokonanych zmian:
- rozrząd kompletny
- pompa wody
- termostat
- uszczelniacze wałków
- uszczelniacz z kołnierzem tył
- uszczelniacz przód
- walki rozrządu
- uszczelki pod deklami
- uszczelki pod fazatorami
- fazatory
- zaślepki tył
- kolektory wydechowe seria
- uszczelki pod kolektory wydechowe
- trójnik przepustnicy + o-ringi
- czyszczenie i adaptacja przepustnicy
- sprężarki rs6
- wtryskiwacze 630 cc Siemens deka
- sprzęgło ceramiczne ClutchMaster FX 400 + łożysko
- downpipe 3 cale x 2
- chlodnica oleju Mocal 19 rzędowa
- chłodnica wspomagania Mocal
- cooler centralny na rdzeniu Nisenss`a
- pompa paliwa pod e85
- nowe świece pfr7eix
- DVki seria
- EGT
- zegary ciśnienia oleju, boost i egt ze stajni D1 SPEC
- wymiana głowic na 2.8 , głowice sprawdzone na szczelność - wymienione prowadnice
i uszczelniacze , panewki osiowane , glowice portingowane, kanał ssacy i wydechowy
- odprężajace uszczelki pod głowice , śruby victor reinz
- przednia podpora dyferencjalu
- prawy SAI
- wysprzęglik
- cewki zapłonowe
- przy okazji: wymiana węży siliconowych do turbo, olej w skrzyni biegow Motul Gear, olej w silniku Motul 300V, filtr paliwa, filtr oleju, filtr pyłkowy, MOTUL g12 o podwyższonej temp wrzenia, nabicie klimatyzacji, wymiana starych przewodów o-ringów itd.
- strojenie indywidualne

mały up uzupełniający i podsumowujący większość dokonanych zmian:
- rozrząd kompletny
- pompa wody
- termostat
- uszczelniacze wałków
- uszczelniacz z kołnierzem tył
- uszczelniacz przód
- walki rozrządu
- uszczelki pod deklami
- uszczelki pod fazatorami
- fazatory
- zaślepki tył
- kolektory wydechowe seria
- uszczelki pod kolektory wydechowe
- trójnik przepustnicy + o-ringi
- czyszczenie i adaptacja przepustnicy
- sprężarki rs6
- wtryskiwacze 630 cc Siemens deka
- sprzęgło ceramiczne ClutchMaster FX 400 + łożysko
- downpipe 3 cale x 2
- chlodnica oleju Mocal 19 rzędowa
- chłodnica wspomagania Mocal
- cooler centralny na rdzeniu Nisenss`a
- pompa paliwa pod e85
- nowe świece pfr7eix
- DVki seria
- EGT
- zegary ciśnienia oleju, boost i egt ze stajni D1 SPEC
- wymiana głowic na 2.8 , głowice sprawdzone na szczelność - wymienione prowadnice
i uszczelniacze , panewki osiowane , glowice portingowane, kanał ssacy i wydechowy
- odprężajace uszczelki pod głowice , śruby victor reinz
- przednia podpora dyferencjalu
- prawy SAI
- wysprzęglik
- cewki zapłonowe
- przy okazji: wymiana węży siliconowych do turbo, olej w skrzyni biegow Motul Gear, olej w silniku Motul 300V, filtr paliwa, filtr oleju, filtr pyłkowy, MOTUL g12 o podwyższonej temp wrzenia, nabicie klimatyzacji, wymiana starych przewodów o-ringów itd.
- strojenie indywidualne