germański oprawca rs4 b5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bercikos
Posty: 21
Rejestracja: 2014-01-19, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bercikos »

Flyer pisze:Jaki wosk byl kladziony?

Piekny RS!
Z tego co pamiętam wieloetapowa korekta 3m/menzerna i na to cleaner lime prime dodo, glaze black hole i wosk coolnite 476, mocno wypracowane na lakierze .
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

sztuka dla sztuki z tymzestawem kosmetykow, no ale...
Bercikos
Posty: 21
Rejestracja: 2014-01-19, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bercikos »

ArchitekT pisze:sztuka dla sztuki z tymzestawem kosmetykow, no ale...
nie rozumiem
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

Slabe zestawienie kosmetykow
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

ładna sztuka, nic tylko śmigać :)

AtchitekT dlaczego słabe zestawienie kosmetyków?? (nie znam się, pytam poprostu :))
ArchitekT
Posty: 250
Rejestracja: 2012-12-28, 14:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ArchitekT »

Cleaner i wosk to swoista para i powinno sie je dobierac razem tak aby ze soba wspolgraly, te nie najlepiej do siebie pasuja. Uzycie dodatkowo politury jest dyskusyjne z dwoch powodow:
po pierwsze po co po pelnej korekcie, po drugie dodatkowo oslabia wosk.
Bercikos
Posty: 21
Rejestracja: 2014-01-19, 20:08
Lokalizacja: Zgorzelec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bercikos »

ArchitekT pisze:Cleaner i wosk to swoista para i powinno sie je dobierac razem tak aby ze soba wspolgraly, te nie najlepiej do siebie pasuja. Uzycie dodatkowo politury jest dyskusyjne z dwoch powodow:
po pierwsze po co po pelnej korekcie, po drugie dodatkowo oslabia wosk.
Dziękuje za opinie, najważniejsze, że auto dobrze wygląda i właściciel zadowolony :) Pozdr
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

sądzę że w tym ustawieniu "patrzących" na kierownika budzików, po fabrycznym wytłoczeniu profilu deski zakończy się temat parującej szyby

Obrazek

[ Dodano: 2014-03-03, 10:49 ]
mały up. auto musi dostać inne sprzęgło. przy strojeniu, nowe RS4 nie daje rady

[ Dodano: 2014-03-04, 17:40 ]
decyzja jedyna. wlatuje Clutch Masters FX400

[ Dodano: 2014-03-10, 17:26 ]
no i wynik sprzed chwili:
496 BHP
643.7 Nm
17.4 C intake
1008.4 hPa
także nie ma płaczu..
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

grubo Panie !
Obrazek
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

sprzęgło klei jak pojebane ;-) , auto podobno zapierdala nieziemsko :-)
wczoraj auto dostało wpierdol niezły, ponad 20 pomiarów na rolkach. wynik powtarzalny bez kłopotu. dziś dokładny przegląd po strojeniu, mycie budy i to byłoby na tyle.
odbieram auto czwartek/ piątek.
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

bartek75, łooo to bedzie sie działo jak odbierzesz autko :mrgreen:
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

no tam przejadę się z pewnością tu i tam ;-)

mały up uzupełniający i podsumowujący większość dokonanych zmian:
- rozrząd kompletny
- pompa wody
- termostat
- uszczelniacze wałków
- uszczelniacz z kołnierzem tył
- uszczelniacz przód
- walki rozrządu
- uszczelki pod deklami
- uszczelki pod fazatorami
- fazatory
- zaślepki tył
- kolektory wydechowe seria
- uszczelki pod kolektory wydechowe
- trójnik przepustnicy + o-ringi
- czyszczenie i adaptacja przepustnicy
- sprężarki rs6
- wtryskiwacze 630 cc Siemens deka
- sprzęgło ceramiczne ClutchMaster FX 400 + łożysko
- downpipe 3 cale x 2
- chlodnica oleju Mocal 19 rzędowa
- chłodnica wspomagania Mocal
- cooler centralny na rdzeniu Nisenss`a
- pompa paliwa pod e85
- nowe świece pfr7eix
- DVki seria
- EGT
- zegary ciśnienia oleju, boost i egt ze stajni D1 SPEC
- wymiana głowic na 2.8 , głowice sprawdzone na szczelność - wymienione prowadnice
i uszczelniacze , panewki osiowane , glowice portingowane, kanał ssacy i wydechowy
- odprężajace uszczelki pod głowice , śruby victor reinz
- przednia podpora dyferencjalu
- prawy SAI
- wysprzęglik
- cewki zapłonowe
- przy okazji: wymiana węży siliconowych do turbo, olej w skrzyni biegow Motul Gear, olej w silniku Motul 300V, filtr paliwa, filtr oleju, filtr pyłkowy, MOTUL g12 o podwyższonej temp wrzenia, nabicie klimatyzacji, wymiana starych przewodów o-ringów itd.
- strojenie indywidualne
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Czyli milion :mrgreen:

[ Dodano: 2014-03-12, 10:09 ]
Dlaczego głowice zmieniałeś na te z 2.8?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Bo ori dziurawe jak sito się okazaly, pękły miedzy zaworami i na hamowni nie dało się auta wystroic
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

te brakujące 4PS to jak zadra w ch... :mrgreen:
ODPOWIEDZ