
Gwint AP idzie w kąt...
W jego miejsce Bilstein b16


Na wiosnę jak się uda to jeszcze całe auto w poliuretan AK motorsport + alu krążki pod sanki
Gorszego chłodzenia?? Nie dość, że będzie lepsze to ma pozostałe atuty o których tu mowa i w zasadzie nie ma wad... Odkąd wrzuciłem do siebie w B5 elektryczny wicher skończyły się akcje z przekraczaniem temperatury ponad normę w korkach w upalne dni.kuba411vm pisze:To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
pawelosinski83 pisze:Gorszego chłodzenia?? Nie dość, że będzie lepsze to ma pozostałe atuty o których tu mowa i w zasadzie nie ma wad... Odkąd wrzuciłem do siebie w B5 elektryczny wicher skończyły się akcje z przekraczaniem temperatury ponad normę w korkach w upalne dni.kuba411vm pisze:To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
Rozumiem. Widzę, że szlak już przetarty i działa. Przepraszam za zamęt :)pawelosinski83 pisze:Miejsca jest bardzo mało wbrew pozorom... Ja miałem cienkiego chinola za 120 zeta i dawał rady bez problemu. Bez wywalenia podstawy wisko by nie wszedł wcale, a po wywaleniu i tak od silnika do paska osprzętu jest 1cm...
Będzie Pan zadowooolooonyyy