S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Terminu nie ma ustalonego :mrgreen:
Gwint AP idzie w kąt...
W jego miejsce Bilstein b16 :mrgreen:
Obrazek
Na wiosnę jak się uda to jeszcze całe auto w poliuretan AK motorsport + alu krążki pod sanki
Ostatnio zmieniony 2017-02-13, 21:20 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 1 raz.
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Piekny... bedzie sztos nie ma co...
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Wiskoza będzie zastąpiona wydajnym wentylatorem SPAL :-D

Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Czym podyktowane jest zastąpienie wiskozy Spal'em? Wątpię, żeby był wydajniejszy niż wisko...
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

dobrze sie dzieje w tym watku! :)
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

Nie zabiera mocy 😀
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Tak nie zabiera mocy ,a po drugie to wiatrak wiskozy jakoś u mnie wytrzymać nie chce...
[ D O B R Z A Ń S K I ]
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

kuba411vm pisze:To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
Gorszego chłodzenia?? Nie dość, że będzie lepsze to ma pozostałe atuty o których tu mowa i w zasadzie nie ma wad... Odkąd wrzuciłem do siebie w B5 elektryczny wicher skończyły się akcje z przekraczaniem temperatury ponad normę w korkach w upalne dni.
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

pawelosinski83 pisze:
kuba411vm pisze:To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
Gorszego chłodzenia?? Nie dość, że będzie lepsze to ma pozostałe atuty o których tu mowa i w zasadzie nie ma wad... Odkąd wrzuciłem do siebie w B5 elektryczny wicher skończyły się akcje z przekraczaniem temperatury ponad normę w korkach w upalne dni.
:mrgreen: pewnie dlatego że nawet na postoju gdy obroty silnika niższe (wiskoza krecilaby się wolno)
SPAL chodzi na max obr.
Dobra nowina :-P
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
gumin58
Posty: 132
Rejestracja: 2016-08-12, 06:44
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gumin58 »

Według mnie elektryk lepsza opcja,w drifcie ładują tylko na elektrykach i się spisują więc według mnie ma to sens :)

tak jak np tu, tylko że tu ma dwa, jeden dołączany na przycisk :P
https://www.youtube.com/watch?v=Wrq2c4OA9jQ
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Dobry, niedobry... założy i będzie wszystko wiadomo. jak się zagotuje to założy wisko
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Ja się nie upieram przy wisko, żeby nie było. Jeśli to sprawdzony patent w 2.7, to jak najbardziej. Napisałem to na podstawie swoich doświadczeń z 4.2. Z wiskozami też bywa różnie, szczególnie używanymi. Może być tak, że "spina" ale słabo i choć wydaje się na oko, że działa, to wydajność ma marną.
Cienkie wentylatory moim zdaniem to opcja, która ma sens tylko w wypadku kiedy nie mamy innego wyjścia z racji braku miejsca. W B5 2.7 jeśli jest miejsce na wisko, to myślę że dałoby rady upchnąć SPALA, lub inny wentylator z normalnym dużym silnikiem, który będzie miał zdecydowanie większą wydajność niż cienki. Bawiłem się swego czasu różnymi wentylatorami (chińskie z fmic.pl, Oryginalne SPALE), żeby wepchnąć coś maksymalnie mocnego w cienką szczelinę między silnikiem a chłodnicą w moim B4. O ile rzeczywiście z cienkich wiatraków oryginalne SPAL'e wieją najlepiej, to nijak się mają do wentylatorów z seryjnych samochodów i SPAL'i z dużymi silnikami.
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Miejsca jest bardzo mało wbrew pozorom... Ja miałem cienkiego chinola za 120 zeta i dawał rady bez problemu. Bez wywalenia podstawy wisko by nie wszedł wcale, a po wywaleniu i tak od silnika do paska osprzętu jest 1cm...
Będzie Pan zadowooolooonyyy ;-)
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

pawelosinski83 pisze:Miejsca jest bardzo mało wbrew pozorom... Ja miałem cienkiego chinola za 120 zeta i dawał rady bez problemu. Bez wywalenia podstawy wisko by nie wszedł wcale, a po wywaleniu i tak od silnika do paska osprzętu jest 1cm...
Będzie Pan zadowooolooonyyy ;-)
Rozumiem. Widzę, że szlak już przetarty i działa. Przepraszam za zamęt :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Zablokowany