Je teraz miałem ok 600ps na chinolu i temp. w dolocie rzędu 50℃Grondzi pisze:A ile Panowie na ic chińczyku można max wycisnąć?
500+ dla S4 B7
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
jeśli miałeś na chinolu 600ps to na garrett będziesz miał 700 na tych samych ustawieniach ha ha haDobrzanskis4b6 pisze:Je teraz miałem ok 600ps na chinolu i temp. w dolocie rzędu 50℃Grondzi pisze:A ile Panowie na ic chińczyku można max wycisnąć?
tak w skrócie mogę opisać działanie chinola przy 600ps
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Nic tylko się cieszyćSID pisze:jeśli miałeś na chinolu 600ps to na garrett będziesz miał 700 na tych samych ustawieniach ha ha haDobrzanskis4b6 pisze:Je teraz miałem ok 600ps na chinolu i temp. w dolocie rzędu 50℃Grondzi pisze:A ile Panowie na ic chińczyku można max wycisnąć?
tak w skrócie mogę opisać działanie chinola przy 600ps

[ D O B R Z A Ń S K I ]
I prace stop. Blok pęknięty do kanału wodnego. Szukam znów bloku :(
[ Dodano: 2016-10-15, 18:56 ]
Ostatnio mam pecha. Szukam przepustnicy z RS4, ale sprzedający co innego wystawia, a co innego wysyła :( Kupiłem blok z wałem i kolejny wał na złom. Od czego mogły się porobić takie wżery?

Przerobiłem pompę oleju z 2,5tdi. Wydajniejsza niż ta z RS4 a kosztuje 1/4 z tego :)

[ Dodano: 2016-10-15, 18:56 ]
Ostatnio mam pecha. Szukam przepustnicy z RS4, ale sprzedający co innego wystawia, a co innego wysyła :( Kupiłem blok z wałem i kolejny wał na złom. Od czego mogły się porobić takie wżery?

Przerobiłem pompę oleju z 2,5tdi. Wydajniejsza niż ta z RS4 a kosztuje 1/4 z tego :)

-
- Posty: 95
- Rejestracja: 2014-07-02, 16:51
- Lokalizacja: Braniewo
- Płeć:
- Kontakt:
Klocek straszny. Z 1/3 zbiornika, bez nikogo w środku 1770kg.
Udało się zdobyć blok i ładny wał. Czekam wciąż na kute korbowody (łącznie gdzieś od połowy lipca).
W międzyczasie wziąłem się za renowację bloku (honowanie + estetyka):
Reszta pojechała do szkiełkowania i malowania:

Osprzęt po regeneracji:

Udało się zdobyć blok i ładny wał. Czekam wciąż na kute korbowody (łącznie gdzieś od połowy lipca).

W międzyczasie wziąłem się za renowację bloku (honowanie + estetyka):


Reszta pojechała do szkiełkowania i malowania:

Osprzęt po regeneracji:

Kompresor klimy: http://www.maarturbo.pl/index.html
Pompa wspomagania: http://www.kuzicars.pl/
Kompresor się świeci jak psu jajca i jeśli działa tak samo dobrze jak wygląda to fajnie :)
Pompa wspomagania to samo, ale mam od nich drugą pompę do 2,7t, którą teraz mam w aucie i jest padaczka.
W sumie to chyba 3 pompy miałem i każdej coś dolegało. Ta z foto jest czwarta i jak znów będzie jęczała to niestety zostaje chyba tylko ASO i prawie 2k.
Pompa wspomagania: http://www.kuzicars.pl/
Kompresor się świeci jak psu jajca i jeśli działa tak samo dobrze jak wygląda to fajnie :)
Pompa wspomagania to samo, ale mam od nich drugą pompę do 2,7t, którą teraz mam w aucie i jest padaczka.
W sumie to chyba 3 pompy miałem i każdej coś dolegało. Ta z foto jest czwarta i jak znów będzie jęczała to niestety zostaje chyba tylko ASO i prawie 2k.