Mocniejsza seria S4b6
Ja tam pamiętam, że u Piotrka były okolice 19.5s 0-200, więc napewno 100-200 okolice 14-14.5s. To dobre czasy ale-jak ktoś wspomniał-ten RS6 C5, to mial albo body, albo był zepsuty, albo kierownik do dupy...
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
Tomek,
Bezstronnie i dobrze prawisz ... obecnie jest pora roku (temperatura) bardzo przychylna BBK i nastąpiła poprawa wyniku 100-200 na 13,8 s
Odnośnie RS6 C5 - w tym przypadku również jest dużą ilość egzemplarzy mocno zachwaszczonych, bez prawidłowego serwisu ... taki żywot leciwego samochodu o bardzo wysokich kosztach utrzymania
Bezstronnie i dobrze prawisz ... obecnie jest pora roku (temperatura) bardzo przychylna BBK i nastąpiła poprawa wyniku 100-200 na 13,8 s
Odnośnie RS6 C5 - w tym przypadku również jest dużą ilość egzemplarzy mocno zachwaszczonych, bez prawidłowego serwisu ... taki żywot leciwego samochodu o bardzo wysokich kosztach utrzymania
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
-
peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
Moim zdaniem liczy się nastawienie. Jeśli kogoś jara BBK (mnie jarał dźwięk i kultura pracy), to niech sobie jeździ BBK, jego sprawa. mnie nikt nie przekona za zdroworozsądkowym podejściem, lubię V8 i większe, kombinuję, planuję, czasem wychodzi, czasem nie. Na coś trzeba kasę kłaść a doświadczenie - bezcenne
Nie lubię hejtów tylko dlatego, że tak inni piszą/mówią itp. Luk Ty Hejterze, Ty jesteś wyjątkiem, bo Cię lubię
Niebieski wpadnij kiedyś do Wawy, to potestujemy, porównamy - tak jest najfajniej i najlepiej. Sprzęt pomiarowy zawsze jeden kolega załatwia
, nie ma napinek, nie ma przegranych, jest tylko fun i nawijanka bez końca 
Nie lubię hejtów tylko dlatego, że tak inni piszą/mówią itp. Luk Ty Hejterze, Ty jesteś wyjątkiem, bo Cię lubię
Niebieski wpadnij kiedyś do Wawy, to potestujemy, porównamy - tak jest najfajniej i najlepiej. Sprzęt pomiarowy zawsze jeden kolega załatwia
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
Szykuj dużo $$$ ... to bolesny etap miłości z BBKniebieski708 pisze:Napewno wpadnęnawet kiedyś o tym z Tobą gadałem przez telefon. Wyeliminowałem praktycznie wszystkie bolączki silnika bbk
teraz etap przywracania do serii.
później będzie już tylko lepiej
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
Kurde nie pamiętam naszej rozmowy - starość nie radośćniebieski708 pisze:Jak wcześniej pisałem na hamowni z zapchanymi katami pokazalo 329KM... Do serii brakuje (pewnie przez zapchane katy). Auto po wymianie rozrządu i pozbyciu się bolączek silnika bbk.
Jeśli na stacjonarnej hamowni wypluł tyle mocy na zapchanych katach, to spokojnie powinieneś mieć seryjne osiągi. U mnie przy 305KM (obciążeniowa) robiłem 6.0s 0-100km/h a po modyfikacjach i strojeniu przez GTO na 330KM (na jego hamowni drogowej) robiłem wg RL 5.5s 0-100km/h, czyli o 0.3s lepiej od serii...
Jakie masz sprzęgło serię czy po modyfikacjach?
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
Sprzęgło też nowe, ale niestety seria... Jak źle trafię z obrotami to rusza jak automat i tarcza się pali... Czasem i na drugim biegu potrafi elektronika go przytrzymać i też sie przypala. Tak więc jak zwolni się miejsce (kolegi eSka po dobrym warsztacie) to wstawiam swój.
Tarcza i docisk pójdą do wzmocnienia, jedynie zastanawia mnie dwumas... Czy nie zrobić sobie normalnego koła zamachowego.
Tarcza i docisk pójdą do wzmocnienia, jedynie zastanawia mnie dwumas... Czy nie zrobić sobie normalnego koła zamachowego.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
niebieski708
- Posty: 80
- Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
- Lokalizacja: Płock
- Płeć:
- Kontakt:
