Mocniejsza seria S4b6

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Mocniejsza seria S4b6

Post autor: niebieski708 »

Witam, jak w temacie myślę trochę podnieść osiągi mojego dupowozu S4b6 :)
Zastanawiam się czy iść w mocniejsze N/A czy kompresor... bo patrząc na osiągi rs4b7 z kompresorem to szału nie ma za tyle kasy. Narazie auto jest w serii.
Na hamowni z zapchanymi katami w moim wyszło 329KM więc serii też nie ma (pewnie po wymianie katów na nowe wyszło by coś koło serii).
Myślałem nad delikatnym doprężeniem silnika, większe kanały w głowicy, nowe kolekory wydechowe, metalowe katy i program + strzał z podtleneku. Czy bawić się w kompresor ???
Rozrządem się nie martwię bo mam nowy, ale będę robił go ponownie na elementach pozbawionych wad fabryki...
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

swap na ABZ + turbo, nie pakuj sie w kompresor...
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Jakiś powód przeciwko kompresorowi? Nie licze ceny ;-) nie chcę szukać wielkich mocy bo to dupowóz na codzień (dlatego też niechce turbiny) i szukam czegoś co niewiele wpłynie na trwałość elementów silnika.
BBK i pochodne to stosunkowo proste silniki i dlatego chcę przy nim zostać :-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Kompresor , całe koszta na gotowo to +60 tys zł
Swap silnika RS4 B7 to 20 tys
Chcesz mocy to Zmień auto
Obrazek
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Nie szukam wielkich mocy bo to dupowóz ;-) a b6/7 czy rs czy s nigdy nie będzie szybkim autem z racji wagi, a ile wyda silnik tyle będzie. W swapie na rs4b7 wogóle nie widzę sensu...
Czyli lepiej i taniej będzie pogrzebać trochę w N/A :-)
marek.zet
Posty: 39
Rejestracja: 2016-02-25, 21:42
Lokalizacja: Rzeszow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marek.zet »

Jeździj tym co masz albo kup b5 i wtedy się baw w mody.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

kompresor to 2x cena tego auta.. bez jaj ;-)

uturbione v8 daje rade.. nic sie nie dzieje.. ale rada zeby sie nie pchac w mody b6 jest ogolnie najlepsza..

jak wozisz autem rodzine, to zostac przy tym co masz i tyle.. wrzuc lekkie felgi, odchwasc auto i ciesz sie.. b5 jest mniej bezpieczne.. ale duzo bardziej modyfikowalne ;-)
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

Trochę czasu poświęciłem na dłubanie przy S4 B6
przy całym układzie wydechowym od kolektorów, odizolowanym dolocie, świece irydowe, po strojeniu na 98 oktan można uzyskać granicę maks 360-370 km (przy dobrych wiatrach)
koszt całych modów to ok 10 tyś zł

odnośnie kompresora to trzeba szukać używanego zestawu (na ebay) od kolegów z USA, koszt nowego to kwota ponad 30 tyś zł
https://jhmotorsports.com/shop/catalog/ ... p-819.html
http://www.vfengineering.com/s4/

odnośnie turbo ... jest i pro-turbo
http://proturbo.com.pl/gfx/w1.jpg


ale najlepsza rada ... BBK to nie jest silnik do super modów ... koszt wejścia w mega mody to i 50 tyś zł ... chociaż może ktoś przetrze ślady :mrgreen:
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

i nikt tu nie pisze o swapie na 2.7??? kuuuu....wa nie wierzę :-D
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

pawelosinski83 pisze:i nikt tu nie pisze o swapie na 2.7??? kuuuu....wa nie wierzę :-D
Bo nie o tym temat :mrgreen:
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

buba pisze:
pawelosinski83 pisze:i nikt tu nie pisze o swapie na 2.7??? kuuuu....wa nie wierzę :-D
Bo nie o tym temat :mrgreen:
A od kiedy na tym forum ma to znaczenie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

pawelosinski83 pisze:
buba pisze:
pawelosinski83 pisze:i nikt tu nie pisze o swapie na 2.7??? kuuuu....wa nie wierzę :-D
Bo nie o tym temat :mrgreen:
A od kiedy na tym forum ma to znaczenie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
no jak widać zaczyna mieć :mrgreen:
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

Pełen podziwu jestem, że nikt jeszcze nie wypowiedział się jak BBK to beznadziejny silnik, jak to nie trzyma mocy, psuje się, za dużo pali, za wolno jeździ, itd itp ... co się stało z forumowymi hejterami ???
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

2.7 to fajny silnik, ale jest z budy b5 i według mnie powinien tam zostać. W b6 jest 4.2 i też wolę żeby w nim został.
RSK śledziłem twój temat i w takie okolice mocy mniej więcej celuje ;-)
Kompresor myślałem adoptować z jaguara ;-) i jedynie co by mnie interesowało to strojenie. Resztę sam zrobię bo mam możliwości ;-)
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

niebieski708,
Podstawa to układ wydechowy ... u mnie MGmotorsport i robi super robotę
2 górne katalizatory metaliczne, dolne wycięte i zastąpione "mikrotłumikami" tzw front-pipe, sekcja środkowa, x-pipe, sekcja końcowa
czyszczenie układu dolotowego (osad, maź na ściankach spowalnia wlot powietrza)
przekładki termiczne
świece irydowe (względem zwykłych jest więcej do popisu odnośnie kątów zapłonu) - uwaga na cewki i wypadanie zapłonu, irydowe są bardziej wymagające i cewki szybciej mogą polecieć
wkładka K&N
olej 10w60 Valvoline
sprzęgło spiek lub nabić wzmocnione okladziny kevlarem
strojenie

efekty:
youtube
wpisać audi s4 evorider
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
ODPOWIEDZ