Mocniejsza seria S4b6

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

buba ale tak serio to powiedz gdzie Ty taki dobry gaz w warszawie tankujesz ?
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Ja tam pamiętam, że u Piotrka były okolice 19.5s 0-200, więc napewno 100-200 okolice 14-14.5s. To dobre czasy ale-jak ktoś wspomniał-ten RS6 C5, to mial albo body, albo był zepsuty, albo kierownik do dupy...
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

Tomek,

Bezstronnie i dobrze prawisz ... obecnie jest pora roku (temperatura) bardzo przychylna BBK i nastąpiła poprawa wyniku 100-200 na 13,8 s

Odnośnie RS6 C5 - w tym przypadku również jest dużą ilość egzemplarzy mocno zachwaszczonych, bez prawidłowego serwisu ... taki żywot leciwego samochodu o bardzo wysokich kosztach utrzymania
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Może nie wiedział że ktoś chce się z nim gonić. Kiedyś na mieście się dowiedziałem że dostałem baty od a5 2.7tdi :-D Co z tego że w życiu z a5 się nie brałem. Pewnie typek się podniecił że wyprzedził s4 i zaczął siać historie
Obrazek
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Może to było fake rs6, może z jakąś awarią... Dociskał do oporu ;-) ale nie mówię że rs6c5 to kupa...
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Moim zdaniem liczy się nastawienie. Jeśli kogoś jara BBK (mnie jarał dźwięk i kultura pracy), to niech sobie jeździ BBK, jego sprawa. mnie nikt nie przekona za zdroworozsądkowym podejściem, lubię V8 i większe, kombinuję, planuję, czasem wychodzi, czasem nie. Na coś trzeba kasę kłaść a doświadczenie - bezcenne :mrgreen:
Nie lubię hejtów tylko dlatego, że tak inni piszą/mówią itp. Luk Ty Hejterze, Ty jesteś wyjątkiem, bo Cię lubię :-P
Niebieski wpadnij kiedyś do Wawy, to potestujemy, porównamy - tak jest najfajniej i najlepiej. Sprzęt pomiarowy zawsze jeden kolega załatwia :mrgreen:, nie ma napinek, nie ma przegranych, jest tylko fun i nawijanka bez końca ;-)
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Napewno wpadnę ;-) nawet kiedyś o tym z Tobą gadałem przez telefon. Wyeliminowałem praktycznie wszystkie bolączki silnika bbk :-) teraz etap przywracania do serii.
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

niebieski708 pisze:Napewno wpadnę ;-) nawet kiedyś o tym z Tobą gadałem przez telefon. Wyeliminowałem praktycznie wszystkie bolączki silnika bbk :-) teraz etap przywracania do serii.
Szykuj dużo $$$ ... to bolesny etap miłości z BBK
później będzie już tylko lepiej :-D
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Spokojnie ;-) co może być drogie w tym silniku?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

niebieski708 pisze:Napewno wpadnę ;-) nawet kiedyś o tym z Tobą gadałem przez telefon. Wyeliminowałem praktycznie wszystkie bolączki silnika bbk :-) teraz etap przywracania do serii.
Przyjedz to sie przelecisz z RSK i bedziesz mial porownanie czy masz serie czy nie. Albo hamownie odwiedz
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Jak wcześniej pisałem na hamowni z zapchanymi katami pokazalo 329KM... Do serii brakuje (pewnie przez zapchane katy). Auto po wymianie rozrządu i pozbyciu się bolączek silnika bbk.
Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

niebieski708 pisze:Jak wcześniej pisałem na hamowni z zapchanymi katami pokazalo 329KM... Do serii brakuje (pewnie przez zapchane katy). Auto po wymianie rozrządu i pozbyciu się bolączek silnika bbk.
Kurde nie pamiętam naszej rozmowy - starość nie radość ;-) kiedy to było?
Jeśli na stacjonarnej hamowni wypluł tyle mocy na zapchanych katach, to spokojnie powinieneś mieć seryjne osiągi. U mnie przy 305KM (obciążeniowa) robiłem 6.0s 0-100km/h a po modyfikacjach i strojeniu przez GTO na 330KM (na jego hamowni drogowej) robiłem wg RL 5.5s 0-100km/h, czyli o 0.3s lepiej od serii...
Jakie masz sprzęgło serię czy po modyfikacjach?
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

Sprzęgło też nowe, ale niestety seria... Jak źle trafię z obrotami to rusza jak automat i tarcza się pali... Czasem i na drugim biegu potrafi elektronika go przytrzymać i też sie przypala. Tak więc jak zwolni się miejsce (kolegi eSka po dobrym warsztacie) to wstawiam swój.
Tarcza i docisk pójdą do wzmocnienia, jedynie zastanawia mnie dwumas... Czy nie zrobić sobie normalnego koła zamachowego.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

niebieski708 pisze:.....Jak źle trafię z obrotami to rusza jak automat i tarcza się pali....
Masz coś do automata??? :mrgreen:
niebieski708
Posty: 80
Rejestracja: 2014-03-04, 21:53
Lokalizacja: Płock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: niebieski708 »

heheh :mrgreen: nie, ale myślałem że zakładając nową serię tarcza+docisk+dwumas będzie jakoś kleiło fabryczną moc...
ODPOWIEDZ