
S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
hehe.. smeiszne.. sam sie na tym zlapalem.. najpierw program chcialem.. potem ktos madry mnie namowil na IC, ale juz na wydech nie.. wiec zrobilem...
teraz sie okazuje ze wydech musze zrobic, bo przytkany... za chwile bede robil turbo, bo jak juz jest wydech, mozna ladowac wieksze... potem sie paliwo skonczy, wiec bedzie pompa, szyna itp..
i tak zabawa trwa... a mozna zrobic od razu raz a dobrze :P bedzie taniej i lepiej.. mniej jebania, wiecej upalania... tuning to choroba :)
teraz sie okazuje ze wydech musze zrobic, bo przytkany... za chwile bede robil turbo, bo jak juz jest wydech, mozna ladowac wieksze... potem sie paliwo skonczy, wiec bedzie pompa, szyna itp..
i tak zabawa trwa... a mozna zrobic od razu raz a dobrze :P bedzie taniej i lepiej.. mniej jebania, wiecej upalania... tuning to choroba :)
+1sztybor pisze:hehe.. smeiszne.. sam sie na tym zlapalem.. najpierw program chcialem.. potem ktos madry mnie namowil na IC, ale juz na wydech nie.. wiec zrobilem...
teraz sie okazuje ze wydech musze zrobic, bo przytkany... za chwile bede robil turbo, bo jak juz jest wydech, mozna ladowac wieksze... potem sie paliwo skonczy, wiec bedzie pompa, szyna itp..
i tak zabawa trwa... a mozna zrobic od razu raz a dobrze :P bedzie taniej i lepiej.. mniej jebania, wiecej upalania... tuning to choroba :)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Małe wymiary wagner vs ori s4
Na wejsciach wagner ma 36mm/ori 32mm

Duża różnica jest na wyjściu na + wagner 42,7mm/ori 32mm

Na wejsciach wagner ma 36mm/ori 32mm

Duża różnica jest na wyjściu na + wagner 42,7mm/ori 32mm

Ostatnio zmieniony 2016-09-30, 11:15 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 1 raz.
[ D O B R Z A Ń S K I ]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
I jeszcze 3komplet kolektory wydechowe by DIGITUN ,tak dla potomnych
mają następujące wymiary:
Wejścia 37,2mm
Wyjście 43,1mm
Więc blisko wartości wagnera,może komuś się to kiedyś przyda
[ Dodano: 2016-10-06, 12:30 ]
Jak już pewnie wiecie u siebie w projekcie miałem problemy z tłokami SUPERTECH na 3.0L,zaczeły pekać juz po 1900km pracy,doładowanie wynosiło ok 1,7b wiec normalne.Kuty tłok który cięzko nie miał bo takie miałem zalecenie do 3tys km by oszczedzać i tak też było.Zdania na temat przyczyny uszkodzenia były róznie np:
Złe nalałeś paliwo,choć zawsze było to 100shell(Ale w cysternie nie siedziałeś)
Zle wystroił Digitun w co wątpie bo robia tego dużo i konktretniej
Tłoki kiepskiej jakośći i nie dały rady 1900km kuty tłok i ukruszył sie
I finalna wersja że to ja przekreciłem motor bo nie trafiłem w bieg (z 3-4 nie trafić to trzeba mieć talent)nowa kasetka biegów, rozrzad był na miejscu wszystko sprawdzane
Po rozebraniu wszystkiego wyglądało to tak,dodam ze na każdym tłoku czyli 6szt było identyczne pekniecie w najcieńszym punkcie tłoka


I tu niby zawór spotkał sie z tłokiem i rozwałiło wszystko(moim zdaniem odłamek z pierwszego zdjecia uniemożliwił domkniecie sie zaworu)

Moje 6szt tłoków na korbach z dziwnym kolorem zielonym i jeden supertech z auta który juz jezdził i to nie mało

Same zawory jak i głowice maja się tak,na tej bez swiec miało miejsce całe zajście każda z 3szt swiec miała przygiete cypelki i nie dawała juz iskry


Przy okazji uszkodzeniu uległy nowe turbiny z PerunTurbo i musiały być znów robione,do tego głowice były poprawiane nie wspominając o dodatkowej pracy jaką znów trzeba wykonać i dodatkowych kosztach które muszę ponieść osobiście
Są w drodze już inne tłoki JEpistons bo supertecha juz nie wkładam(Sportmile też ich nie poleca) a wy sami oceńcie i zdecydujcie
Tak się to ma w moim przypadku
i co mnie nie dziwi zostaje z tym sam
Wejścia 37,2mm
Wyjście 43,1mm
Więc blisko wartości wagnera,może komuś się to kiedyś przyda
[ Dodano: 2016-10-06, 12:30 ]
Jak już pewnie wiecie u siebie w projekcie miałem problemy z tłokami SUPERTECH na 3.0L,zaczeły pekać juz po 1900km pracy,doładowanie wynosiło ok 1,7b wiec normalne.Kuty tłok który cięzko nie miał bo takie miałem zalecenie do 3tys km by oszczedzać i tak też było.Zdania na temat przyczyny uszkodzenia były róznie np:
Złe nalałeś paliwo,choć zawsze było to 100shell(Ale w cysternie nie siedziałeś)
Zle wystroił Digitun w co wątpie bo robia tego dużo i konktretniej
Tłoki kiepskiej jakośći i nie dały rady 1900km kuty tłok i ukruszył sie
I finalna wersja że to ja przekreciłem motor bo nie trafiłem w bieg (z 3-4 nie trafić to trzeba mieć talent)nowa kasetka biegów, rozrzad był na miejscu wszystko sprawdzane
Po rozebraniu wszystkiego wyglądało to tak,dodam ze na każdym tłoku czyli 6szt było identyczne pekniecie w najcieńszym punkcie tłoka


I tu niby zawór spotkał sie z tłokiem i rozwałiło wszystko(moim zdaniem odłamek z pierwszego zdjecia uniemożliwił domkniecie sie zaworu)

Moje 6szt tłoków na korbach z dziwnym kolorem zielonym i jeden supertech z auta który juz jezdził i to nie mało

Same zawory jak i głowice maja się tak,na tej bez swiec miało miejsce całe zajście każda z 3szt swiec miała przygiete cypelki i nie dawała juz iskry


Przy okazji uszkodzeniu uległy nowe turbiny z PerunTurbo i musiały być znów robione,do tego głowice były poprawiane nie wspominając o dodatkowej pracy jaką znów trzeba wykonać i dodatkowych kosztach które muszę ponieść osobiście
Są w drodze już inne tłoki JEpistons bo supertecha juz nie wkładam(Sportmile też ich nie poleca) a wy sami oceńcie i zdecydujcie
Tak się to ma w moim przypadku
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Ooooo Panie... to ja wolę swoje nie pełne 500 KM. Czyli wszyscy ręce umywaja. No a tłoki poszły na gwarancję ?? Moze chociaż koszt samych tłoków się zwróci jeśli ja rozpatrza. Szkoda tylko że reszta gratów do robienia po raz drugi i koszty x 2. :// qrw..... te nasze tuningi..... a tak kibicowalem temu projektowi, części profi, osoby wykonujące profi... a tu dupa
ręce opadają
powodzenia
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
to jest TUNING tutaj nic nie oryginalne i nie masz gwarancji że będzie dobrze
ja zdejmowanie głowic u siebie przerabiałem z 6 razy, wymiana i poprawa turbin z 5 razy,
wymiana bloku 5 razy, wymiana tłoków 2 razy, zerwany pasek rozrządu 1
i też z tym żyję dalej sam a przed Tobą początek ...
ja zdejmowanie głowic u siebie przerabiałem z 6 razy, wymiana i poprawa turbin z 5 razy,
wymiana bloku 5 razy, wymiana tłoków 2 razy, zerwany pasek rozrządu 1
i też z tym żyję dalej sam a przed Tobą początek ...
Ostatnio zmieniony 2016-10-06, 13:46 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
