S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Pomiar na 3biegu z ulicy,dodam że był to program na spokojne dotarcie,miało być grubiej ale są przygody :-|
Obrazek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

czyli mierzyles z wagnerami niedotarty silnik na lajtowym programie? :) i chcesz to potem porownac z digitunowymi rurkami na dotartym silniku z męskim programem? :P

W ile finalnie KM celujesz?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Nie...z tym samym
Mocy będzie tyle na ile turbiny pozwolą :-D 600 z groszem
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ruszyłeś głowice ?
Obrazek
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Zostawiam to na stage2 wtedy zrobię je kompletnie z walkami,portingiem itd oraz inne grubsze turbiny...tymczasem niech to pojezdzi trochę
[ D O B R Z A Ń S K I ]
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

hehe.. smeiszne.. sam sie na tym zlapalem.. najpierw program chcialem.. potem ktos madry mnie namowil na IC, ale juz na wydech nie.. wiec zrobilem...

teraz sie okazuje ze wydech musze zrobic, bo przytkany... za chwile bede robil turbo, bo jak juz jest wydech, mozna ladowac wieksze... potem sie paliwo skonczy, wiec bedzie pompa, szyna itp..

i tak zabawa trwa... a mozna zrobic od razu raz a dobrze :P bedzie taniej i lepiej.. mniej jebania, wiecej upalania... tuning to choroba :)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

sztybor pisze:hehe.. smeiszne.. sam sie na tym zlapalem.. najpierw program chcialem.. potem ktos madry mnie namowil na IC, ale juz na wydech nie.. wiec zrobilem...

teraz sie okazuje ze wydech musze zrobic, bo przytkany... za chwile bede robil turbo, bo jak juz jest wydech, mozna ladowac wieksze... potem sie paliwo skonczy, wiec bedzie pompa, szyna itp..

i tak zabawa trwa... a mozna zrobic od razu raz a dobrze :P bedzie taniej i lepiej.. mniej jebania, wiecej upalania... tuning to choroba :)
+1 :-)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Małe wymiary wagner vs ori s4 :-D
Na wejsciach wagner ma 36mm/ori 32mm

Obrazek
Duża różnica jest na wyjściu na + wagner 42,7mm/ori 32mm
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-09-30, 11:15 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 1 raz.
[ D O B R Z A Ń S K I ]
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Ale bajzel w tym garażu he :roll:
Awatar użytkownika
grzopi
Posty: 158
Rejestracja: 2016-05-27, 22:58
Lokalizacja: Brzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzopi »

Chymmm. .... chyba jednak poszukam tych wagnerow 8-) bo całkiem całkiem :mrgreen: słyszałem od kolegi kolego ze jego tato mówił ze jego kuzyn ...... I gdzieś na półce leżą :) sorry za off
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

I jeszcze 3komplet kolektory wydechowe by DIGITUN ,tak dla potomnych :mrgreen: mają następujące wymiary:
Wejścia 37,2mm
Wyjście 43,1mm

Więc blisko wartości wagnera,może komuś się to kiedyś przyda


[ Dodano: 2016-10-06, 12:30 ]
Jak już pewnie wiecie u siebie w projekcie miałem problemy z tłokami SUPERTECH na 3.0L,zaczeły pekać juz po 1900km pracy,doładowanie wynosiło ok 1,7b wiec normalne.Kuty tłok który cięzko nie miał bo takie miałem zalecenie do 3tys km by oszczedzać i tak też było.Zdania na temat przyczyny uszkodzenia były róznie np:
Złe nalałeś paliwo,choć zawsze było to 100shell(Ale w cysternie nie siedziałeś)
Zle wystroił Digitun w co wątpie bo robia tego dużo i konktretniej
Tłoki kiepskiej jakośći i nie dały rady 1900km kuty tłok i ukruszył sie :mrgreen:
I finalna wersja że to ja przekreciłem motor bo nie trafiłem w bieg (z 3-4 nie trafić to trzeba mieć talent)nowa kasetka biegów, rozrzad był na miejscu wszystko sprawdzane
Po rozebraniu wszystkiego wyglądało to tak,dodam ze na każdym tłoku czyli 6szt było identyczne pekniecie w najcieńszym punkcie tłoka
Obrazek
Obrazek
I tu niby zawór spotkał sie z tłokiem i rozwałiło wszystko(moim zdaniem odłamek z pierwszego zdjecia uniemożliwił domkniecie sie zaworu)
Obrazek
Moje 6szt tłoków na korbach z dziwnym kolorem zielonym i jeden supertech z auta który juz jezdził i to nie mało
Obrazek

Same zawory jak i głowice maja się tak,na tej bez swiec miało miejsce całe zajście każda z 3szt swiec miała przygiete cypelki i nie dawała juz iskry
Obrazek
Obrazek

Przy okazji uszkodzeniu uległy nowe turbiny z PerunTurbo i musiały być znów robione,do tego głowice były poprawiane nie wspominając o dodatkowej pracy jaką znów trzeba wykonać i dodatkowych kosztach które muszę ponieść osobiście
Są w drodze już inne tłoki JEpistons bo supertecha juz nie wkładam(Sportmile też ich nie poleca) a wy sami oceńcie i zdecydujcie

Tak się to ma w moim przypadku :mrgreen: i co mnie nie dziwi zostaje z tym sam
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Jak pisalem... firma ktora sie lakomi na 6 biednych tlokow to cenzura nje firma... powinno isc w swiat ze tylko nazwa zostala po ich jakosci...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Czyli że niby o co chodzi bo nie rozumiem?
Awatar użytkownika
grzopi
Posty: 158
Rejestracja: 2016-05-27, 22:58
Lokalizacja: Brzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzopi »

Ooooo Panie... to ja wolę swoje nie pełne 500 KM. Czyli wszyscy ręce umywaja. No a tłoki poszły na gwarancję ?? Moze chociaż koszt samych tłoków się zwróci jeśli ja rozpatrza. Szkoda tylko że reszta gratów do robienia po raz drugi i koszty x 2. :// qrw..... te nasze tuningi..... a tak kibicowalem temu projektowi, części profi, osoby wykonujące profi... a tu dupa :-/ ręce opadają :cry: powodzenia
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

to jest TUNING tutaj nic nie oryginalne i nie masz gwarancji że będzie dobrze

ja zdejmowanie głowic u siebie przerabiałem z 6 razy, wymiana i poprawa turbin z 5 razy,
wymiana bloku 5 razy, wymiana tłoków 2 razy, zerwany pasek rozrządu 1

i też z tym żyję dalej sam a przed Tobą początek ...
Ostatnio zmieniony 2016-10-06, 13:46 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Zablokowany