s4 2.7 prośba o ukierunkowanie modów silnika

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Coś słabo szukałeś bo to wszystko było na forum wiele razy.
Poszukaj w projektach bo tam też masz opisane co i jak ludzie robili
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

Panowie układanka powoli nabiera kształtów, potrzebuje rady co do sprzęgła.
Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

kadilak pisze:Panowie układanka powoli nabiera kształtów, potrzebuje rady co do sprzęgła.
Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?
Ja mając 450PS/600Nm miałem założone nowe sprzęgło RS4 LUK, było razem z dwumasem. Taki zestaw spokojnie dawał radę, nawet parę razy strzelałem ze sprzęgła ale ogólnie to sprzęgło nie jest do tego stworzone.
Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
Tanią opcją jest obić tarczę kevlarem - dużo więcej wytrzymuje.
Na Twoim miejscu kupił bym nawet używany docisk rs4 a tarczę obił bym kevlarem, taki zestaw spokojnie styknie na 400PS z dużym zapasem (pomijając strzelanie ze sprzęgła, tu dużo zależy od kierowcy) i wyjdzie ok 700-1000zł w zależności za ile kupisz docisk i za ile znajdziesz obicie tarczy kevlarem.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

mik-17 pisze: Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
kupisz Sachs i w środku będzie LUK :-)
Obrazek
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

SID pisze:
mik-17 pisze: Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
kupisz Sachs i w środku będzie LUK :-)
Jak kupi używkę zdjętą z rs4 to może będzie sachs.
Zawsze można oddać i nie zakładać.
słyszałem ze sachsa idzie wzmocnić bo jest rozbieralny a Luk niby nie.
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

A opcja nowe od RS4 od sida+ nabić tarczę kevlarem?
Typowo tuningowe sprzegła to już chyba 3tyś+, czy się myle?

EDIT

Teraz jeszcze zauważyłem, że u SID'a jest możliwość kupna wersji droższej/wzmacnianej.
Tak szczerze i z doświadczenia- warto dopłacić, czy lepiej obić kevlarem?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ta lepsza wersja jest z DE, wdgl nich my w PL mamy gorsze wersje na rynek wschodzi a ich jest mocniejsze o +10%
i jest to SACHS
Obrazek
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

SID, PW
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

SID pisze:ta lepsza wersja jest z DE, wdgl nich my w PL mamy gorsze wersje na rynek wschodzi a ich jest mocniejsze o +10%
i jest to SACHS
Sorry za offtop ale tu niestety jest prawda i to nie tylko chodzi omsprzegla, ale z wlasnego juz doswiadczenia i autopsji wiem ze i z oponami, olejami i spozywka tak niestety jest... Nie chce ulgalniac ale uwazajcie na oleje Valvoline w Pl... Patrzcie gdzie rozlewane jak Be to omijac szerokim lukiem i kupowac inna partie.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

W temacie sprzęgła nie obijałbym nic, nie wzmacniał tylko doinwestowałbym w efixa 6pak; wygodne w użyciu i o temacie można zapomnieć na długo bo to zaraz i 400 będzie mało. Zawsze tak jest
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

bartek75, podałbyś jakiś konkretny model? Właśnie się mocno zastanawiam co zrobić
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

Jachyr pisze: Nie chce ulgalniac ale uwazajcie na oleje Valvoline w Pl... Patrzcie gdzie rozlewane jak Be to omijac szerokim lukiem i kupowac inna partie.
przecież valvo jest z holandii, przy podrabianiu napisali sobie belgia (czy tam z kodu produktu) przez pomyłkę, dobrze zrozumiałem?
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

kadilak pisze:bartek75, podałbyś jakiś konkretny model? Właśnie się mocno zastanawiam co zrobić
6 łopat FX 400 Cluthmaster
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

Sprzęgło kupiłem w końcu nowe od rs4+obite kevlarem.
Silnik złożony czeka na wysyłkę turbin z PerunTurbo, bo wysłałem (dzięki Bogu) na sprawdzenie.
Chciałem już przy okazji skompletować resztę częsci, czytałem na forum coś o wkładkach filtra, tylko nie mogę znaleść, jakiej firmy jest sprawdzona i warto kupić?
Jest jakiś sprawdzony wydech "gotowiec" chiński, czy lepiej oddać do tłumikarza? Macie kogoś polecanego w Warszawie/okolicach?
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

kadilak, wkladka K&N,a wydech niech Ci wyspawa ktos kto sie na tym zna a nie pierwszy lepszy Tlumikarz :mrgreen: w Twoich okolicach moze sportig,dalej el tec
ODPOWIEDZ