s4 2.7 prośba o ukierunkowanie modów silnika

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

s4 2.7 prośba o ukierunkowanie modów silnika

Post autor: kadilak »

Cześć!
Od razu powiem, że studiowałem długo forum, używałem szukajki, ale nadal mam sporo obiekcji/pytań :-)

W niedawno kupionej s4 wyjąłem silnik i skrzynie.
Sprzęgło poszło do nabicia u Radzika, k03 są po regeneracji hybrydy, wtryski 480cc, pompka walbro 255.
Wydech najprawdopodobniej będzie robiony od nowa, nie wiem tylko jakiej średnicy (myślałem o 3 calach + 2 tłumiki)
Mam spory dylemat z ic. Najchętniej chciałbym nie ruszać zderzaka i zamontować ori z rs4, bądź smic, które wypatrzyłem dziś u sida na stronie:
http://sidmotorsport.pl/pl/c/1958-smic-s4-b5.html
Czytałem, że powinno wszystko wydać, ale wole zaczerpnąć jeszcze rady.

Soft myślałem zeby zrobić w R-perfomance, chyba, że macie kogoś sprawdzonego w okolicach Wawy. Generalnie chciałem z silnika uzyskać zdrowe 350ps.
Co ogólnie sądzicie?
Z góry dzięki za pomoc ! ;-)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Na serii Ic RS4 b4z problemu do hybryd i ok 360-370km
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dla mocy 350-400 wydech może być nawet 2,5" ale 3" nie zaszkodzi a przyda się na przyszłość

te IC SMIC dla 350ps będą OK ale dla 400ps lepiej dać centralny lub coś markowego jak Wagner
Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Sid hybryda na 400+?? można wiem ale jak kto lubi... skoro kolega pisze ze chce bezpicznie to jak napisalem i ty zreszta tez.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

Troszkę spieprzyłem sprawę z tymi hybrydami, ale na przyszłość wskoczy bankowo co innego.
W gruncie rzeczy mam dobrego spawacza, co ogarnie temat icka, tak z doświadczenia jaki wymiar ładnie wpasuje się w zderzak bez jakiegoś ogromnego cięcia?
Ale z drugiej strony na bank nie będzie na razie 400 koni. Później przy zmianie na k04 za jakiś tam czas sprzedam smic z rs4 i dopiero pomyślę o czymś na front.
Sprzęgło nabite kevlarem wytrzyma moc ok 350km + moment? Czy lepiej od razu wzmocnić?
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Kadilak, jeśli już wiesz, że za jakiś czas będziesz coś robić to torche bez sensu wywalasz teraz kasę na pół środki. Rób raz, a porządnie w ten sposób wyjdzie Cie wszystko ostatecznie taniej.

Co do Icka masz u Sida na stronie dedykowane, zrób FMIC bo zaraz będziesz te smice wyciągać.
Nabicie tarczy kevlarem do 350 koni powinno starczyć jeśli nie będziesz strzelac za dużo ze sprzęgła, ale jak dla mnie to bez sensu, trzeba było iść w chociaż sprzęgło z rs4, masz tam mocniejszy docisk, koszt nie duży, często można kupić używkę za groszę i dać do nabicia kevlarem. W ten sposób miałbyś sprzęgło FMIC przygotowany pod 400.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Jak już ma nabitą tarcze kevlarem to tylko docisk z rs4 i też będzie git
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

SID pisze:dla mocy 350-400 wydech może być nawet 2,5" ale 3" nie zaszkodzi a przyda się na przyszłość

te IC SMIC dla 350ps będą OK ale dla 400ps lepiej dać centralny lub coś markowego jak Wagner
Te SMIC od SID latają u mnie na 458 KM / 570Nm. Wagner S4 da Ci jedynie 10 stopni mniej.
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

Trochę już zgłupiałem, mocno się jeszcze zastanawiam nad ickiem, ale zdecyduje się finalnie chyba na fmic. Macie może link do kitu od sida, bo szukam i jest zamiennik tylko do 1.8t.
A w razie czego jaki wymiar najlepiej wpasowuje się w ori zderzak od s4, zeby go jakoś dyskretnie schować?
Niestety auto stoi rozebrane i dostęp do niego będe miał pod koniec tygodnia a chciałem już zamówić potrzebne graty.
SID, jesteś w stanie naliczyć jeszcze jakiś rabat na te smic?
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

kadilak, bierz Fmic bo znajc zycie zaraz te 350 kuni bedzie za malo.Generalnie doloz troche i zasze kupuj czesci na wyrost :-) Strojenie w Wawie to Witek R-perfomance albo Adam Sportmile.Dalej od Wawy to Zambrow i kolega AW.innym bym auta nie oddal.
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

Ok, a w takim razie macie jakieś sprawdzone FMIC, które ładujecie do s4?
Firma/rozmiar, tak żeby było git?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Gto ...
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Papol, ale ok Wawy.kadilak, do mocy takich jak Ty chcesz to i chinol.Powyzej 500 to rdzen np z Nissensa
kadilak
Posty: 28
Rejestracja: 2016-04-28, 22:30
Lokalizacja: Wołomin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kadilak »

luk448, mam jeszcze dylemat jaki on miałby być rozmiarowo, może macie już jakieś sprawdzone które ładnie się wpasują i wystarczą wydajnościowo.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Nie mam jak zmierzyc ale poszukaj u SIDA w sklepie.Na dniach bede sciagal zderzak u siebie wiec za kilka dni moge cos pomierzyc.Ale to za kilka dni.
ODPOWIEDZ