s4 2.7 prośba o ukierunkowanie modów silnika
Panowie układanka powoli nabiera kształtów, potrzebuje rady co do sprzęgła.
Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?
			
			
									
						
										
						Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?
Ja mając 450PS/600Nm miałem założone nowe sprzęgło RS4 LUK, było razem z dwumasem. Taki zestaw spokojnie dawał radę, nawet parę razy strzelałem ze sprzęgła ale ogólnie to sprzęgło nie jest do tego stworzone.kadilak pisze:Panowie układanka powoli nabiera kształtów, potrzebuje rady co do sprzęgła.
Czytając forum natknąłem się na info, że w okolice 400KM wystarczy sprzęgło od RS4.
Ale chcąc coś lepszego kupić to generuje to dużo większe koszta? Do 1.5-2k bym się zamknął?
Obczajał ktoś temat może, jeżeli chodzi o jakiś uniwersalny oil tank zamiast ori odmy?
Podobno sprzęgło Rs4 Sachs jest lekko lepsze od Luka.
Tanią opcją jest obić tarczę kevlarem - dużo więcej wytrzymuje.
Na Twoim miejscu kupił bym nawet używany docisk rs4 a tarczę obił bym kevlarem, taki zestaw spokojnie styknie na 400PS z dużym zapasem (pomijając strzelanie ze sprzęgła, tu dużo zależy od kierowcy) i wyjdzie ok 700-1000zł w zależności za ile kupisz docisk i za ile znajdziesz obicie tarczy kevlarem.
Sorry za offtop ale tu niestety jest prawda i to nie tylko chodzi omsprzegla, ale z wlasnego juz doswiadczenia i autopsji wiem ze i z oponami, olejami i spozywka tak niestety jest... Nie chce ulgalniac ale uwazajcie na oleje Valvoline w Pl... Patrzcie gdzie rozlewane jak Be to omijac szerokim lukiem i kupowac inna partie.SID pisze:ta lepsza wersja jest z DE, wdgl nich my w PL mamy gorsze wersje na rynek wschodzi a ich jest mocniejsze o +10%
i jest to SACHS
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
			
						- 
				przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
Sprzęgło kupiłem w końcu nowe od rs4+obite kevlarem.
Silnik złożony czeka na wysyłkę turbin z PerunTurbo, bo wysłałem (dzięki Bogu) na sprawdzenie.
Chciałem już przy okazji skompletować resztę częsci, czytałem na forum coś o wkładkach filtra, tylko nie mogę znaleść, jakiej firmy jest sprawdzona i warto kupić?
Jest jakiś sprawdzony wydech "gotowiec" chiński, czy lepiej oddać do tłumikarza? Macie kogoś polecanego w Warszawie/okolicach?
			
			
									
						
										
						Silnik złożony czeka na wysyłkę turbin z PerunTurbo, bo wysłałem (dzięki Bogu) na sprawdzenie.
Chciałem już przy okazji skompletować resztę częsci, czytałem na forum coś o wkładkach filtra, tylko nie mogę znaleść, jakiej firmy jest sprawdzona i warto kupić?
Jest jakiś sprawdzony wydech "gotowiec" chiński, czy lepiej oddać do tłumikarza? Macie kogoś polecanego w Warszawie/okolicach?





 w Twoich okolicach moze sportig,dalej el tec
  w Twoich okolicach moze sportig,dalej el tec