Pytanie do posiadaczy fmic'a

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Dziwne. Ja tylko raz mialem sytulacje gdzie temp oleju doszla do ok 120' a wody o grubosc wskazowki ponad 90' to byla trasa na zeszlo roczny spot gdzor temp na zewnatrz byla ok 37' a ja lecialem autostrada w przedziale 140-170km/h. Po zjezdzie na tankowanie i postoku ok 2 min w koljce zaistniala ta wlasnie sytulacja. Ale po wyjezdzie na bane i przy predkosci 120-130 wszystko wrpcilo do normy a nie mam chlodnicy oleju... Po za ta jedna akcja nie bylo innych. Jade nie bawem na nurburgring i zobacze jak to bedzie wygladalo po takim ostrym przelocie.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Może to jest problem gdzie indziej, może termostat coś nawala ale w sumie był wymieniany jakieś 1,5roku temu albo nie zawsze włącza się wiatrak od klimy :roll:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Ryb sprawdz chlodnice moze?? Jak jest zaklejona parchami to wiesz jak z jej wydajnoscia, szczegolnie po tylu latach jak siedzi ori albo zmieniona ladnych lat temu. Moja mimo ze ori to juz 2 razy ,,czyszczona" raz na poczatku przy rozrzadzie i ostatni raz teraz jak byl motor wyjety. Dzis chwile polatalem(na porodowke:)) i temp caly czas o grubosc wskazowki pod 90' i olej okolice 100' z tym ze na dworzu temp 26' ale klima chodziła. Sprawdz chlodnice.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Anton
Posty: 41
Rejestracja: 2013-07-02, 12:41
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Anton »

u mnie po 3 okrążeniach na Torze Poznań woda podchodziła pod 100, ale po "uspokojeniu" jazdy i przejechaniu około połowy toru wracało do normy.
Klimy nie mam :) wymontowałem :), mam dodatkowy wiatrak nad fmic , 2 chłodnice oleju :)
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Sprawdzę tą chłodnice bo za mojej kadencji to nic nie było z nią robione, więc jest to temat jak najbardziej do sprawdzenia

Jachyr GRATULUJĘ :!: :!: :!:
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

to ...dochodzac do sedna, wskazowka moze sie ruszac czy ma stac w pionie :-))) wiadomo ze przy predkosciach 140 nic sie nie dzieje ale powiedzmy od tej predkosci do gory i staniu "na luzie"
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Zaobserwowałem dziś bardzo ciekawą rzecz bo właśnie siedzę w aucie, sobie chodzi i co chwilę słyszę jak cyka przekaźnik i wtedy silnik raz czuć, że pracuje bardziej obciążony i zaraz cyknie i znowu pracuje lżej, ale niezależnie od tego jak pracuje silnik to klima chodzi...o co tu kur** chodzi?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ja też miałem raz ten problem gdy mi siadł wentylator elektryczny obok wiskozy. Po jego naprawie problem nigdy nie wrócił.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Kilka takich cyknięc no i zaraz temp wody do góry

[ Dodano: 2016-07-31, 13:07 ]
xan miałeś dokładnie te same objawy?

[ Dodano: 2016-07-31, 13:25 ]
Czy Tobie w ogóle się nie włączał wentylator?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Mi w ogóle chyba nie działał bo z tego co ktoś mi mówił to powinien się załączać jak jest klima na Lo. Też miałem taki objaw że wróciłem z trasy zatrzymałem się przed blokiem i nie zgasiłem auta. Wsiadam po kilku minutach a tam ponad 100 stopni. Temperatura oleju ok 120 ale u mnie to był standard. Poza tym u mnie to była jednorazowa akcja z tym przewaleniem temperatury bo od razu się tym zainteresowałem i zmieniłem ten wentylator. Zmieniłem też nadkola na wentylowane z RS6 i po tych zabiegach temperatura oleju też mi trochę spadła i trzeba ostro butować albo lecieć szybko w trasie żeby się zbliżyć do 120stopni oleju.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ja dziś właśnie podczas tego cykania w przekaźnikach zauważyłem że olej nie miał nawet 100st a już woda szła do góry więc to chyba nie tutaj problem
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

RRyb pisze:Ja dziś właśnie podczas tego cykania w przekaźnikach zauważyłem że olej nie miał nawet 100st a już woda szła do góry więc to chyba nie tutaj problem
Kiedy ostatni raz wymieniałeś płyn chłodniczy ?
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Ok 3tyg temu bo miałem dziurę w przewodzie
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

O plynie tez wlasnie pomyslalem. Wiec pozostaje sprawdzic/wyczyscic chlodnice.

Dzieki Ryb :-)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Mówicie o chłodnicy wody?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ODPOWIEDZ