
Porównanie Intercooler'ów S4 RS4 AWE ER ....... FMIC
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Adam nie zmieniles może zdania ?aw69 pisze:dokladnie tak Ajax.....Dlatego ciągle upieram sie ze smic i obojetnie jakie czy AWE czy Wagener czy ER.....nigdy nie beda spelniac swojego zadania jak nalezy mimo ze moga miec jakies super hiper wydajne rdzenie. Ich umiejscowienie jest totalnie z dupy i komora silnika je ciągle nagrzewa....a co mowa o chlodzeniu powietrza doladowanego jak one nie mają d
obrego przeplywu w tych nadkolach.

SID pisze:Adam nie zmieniles może zdania ?aw69 pisze:dokladnie tak Ajax.....Dlatego ciągle upieram sie ze smic i obojetnie jakie czy AWE czy Wagener czy ER.....nigdy nie beda spelniac swojego zadania jak nalezy mimo ze moga miec jakies super hiper wydajne rdzenie. Ich umiejscowienie jest totalnie z dupy i komora silnika je ciągle nagrzewa....a co mowa o chlodzeniu powietrza doladowanego jak one nie mają d
obrego przeplywu w tych nadkolach.




Mam do wymiany jeden seryjny intercooler. Podpowiedzcie czy duża będzie różnica między centralnym:
http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/8 ... 75-mm.html
a tymi:
http://sidmotorsport.pl/pl/c/1958-smic-s4-b5.html
Nie planuję w najbliższym czasie mocy większych niż 380-400KM.
Jest sens bawic się z tworzeniem orurowania do centralnego czy lepiej brac dwa boczne?
Ewentulanie gdyby ktoś miał FMIC z kompletnym orurowaniem do sprzedania to chętnie wtedy bym odkupił taki zestaw :)
http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/8 ... 75-mm.html
a tymi:
http://sidmotorsport.pl/pl/c/1958-smic-s4-b5.html
Nie planuję w najbliższym czasie mocy większych niż 380-400KM.
Jest sens bawic się z tworzeniem orurowania do centralnego czy lepiej brac dwa boczne?
Ewentulanie gdyby ktoś miał FMIC z kompletnym orurowaniem do sprzedania to chętnie wtedy bym odkupił taki zestaw :)
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Chodziło mu o to że jeden pas FMIC jest zasłonięty i jeśli jego budowa jest podzielona na dwie komory to ta druga komora co jest zasłonięta przez zderzak będzie się gorzej wychładzać.peacenotwar pisze:Ale IC jest za turbinamiHoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?Chyba że u Ciebie jest na odwrót
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
emay pisze:Chodziło mu o to że jeden pas FMIC jest zasłonięty i jeśli jego budowa jest podzielona na dwie komory to ta druga komora co jest zasłonięta przez zderzak będzie się gorzej wychładzać.peacenotwar pisze:Ale IC jest za turbinamiHoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?Chyba że u Ciebie jest na odwrót
Przecież można to zrobić na centralnym Fmicu i na jednym Core 😉, wtedy turbiny mają taką samą temperaturę.