Porównanie Intercooler'ów S4 RS4 AWE ER ....... FMIC

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

No ''Taka sytuacja'' :lol:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

aw69 pisze:dokladnie tak Ajax.....Dlatego ciągle upieram sie ze smic i obojetnie jakie czy AWE czy Wagener czy ER.....nigdy nie beda spelniac swojego zadania jak nalezy mimo ze moga miec jakies super hiper wydajne rdzenie. Ich umiejscowienie jest totalnie z dupy i komora silnika je ciągle nagrzewa....a co mowa o chlodzeniu powietrza doladowanego jak one nie mają d
obrego przeplywu w tych nadkolach.
Adam nie zmieniles może zdania ? :-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

SID pisze:
aw69 pisze:dokladnie tak Ajax.....Dlatego ciągle upieram sie ze smic i obojetnie jakie czy AWE czy Wagener czy ER.....nigdy nie beda spelniac swojego zadania jak nalezy mimo ze moga miec jakies super hiper wydajne rdzenie. Ich umiejscowienie jest totalnie z dupy i komora silnika je ciągle nagrzewa....a co mowa o chlodzeniu powietrza doladowanego jak one nie mają d
obrego przeplywu w tych nadkolach.
Adam nie zmieniles może zdania ? :-)
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

wagner w RS4 robi robotę i do tej pory jestem zaskoczony. Ale z drugiej strony wagner w RS6 C5 nie dziala wogoleee. Także na dwoje babka wróżyła
Obrazek
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

aw69 pisze:wagner w RS4 robi robotę i do tej pory jestem zaskoczony. Ale z drugiej strony wagner w RS6 C5 nie dziala wogoleee. Także na dwoje babka wróżyła
czyli tak jak forach amerykanskich i niemieckich piszą, że sprawdza się w rs4, a w rs6 nie... hm...
Awatar użytkownika
matig7
Posty: 48
Rejestracja: 2016-04-03, 13:17
Lokalizacja: Górno
Kontakt:

Post autor: matig7 »

Mam do wymiany jeden seryjny intercooler. Podpowiedzcie czy duża będzie różnica między centralnym:
http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/8 ... 75-mm.html

a tymi:
http://sidmotorsport.pl/pl/c/1958-smic-s4-b5.html

Nie planuję w najbliższym czasie mocy większych niż 380-400KM.
Jest sens bawic się z tworzeniem orurowania do centralnego czy lepiej brac dwa boczne?
Ewentulanie gdyby ktoś miał FMIC z kompletnym orurowaniem do sprzedania to chętnie wtedy bym odkupił taki zestaw :)
HoLeK
Posty: 31
Rejestracja: 2015-04-20, 11:08
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: HoLeK »

Przy montażu fmica jest potrzebne wycinanie zderzaka? Z tego co patrzyłem przy ori zderzaku to górna część icka jest zasłonięta przez rejestracje i nie ma nawiewu. Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Te SMICe duże chinole potrzebują dospawania mocowań. Ogólnie są spoko dają radę. Mam je u siebie.
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

HoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?
Ale IC jest za turbinami :mrgreen: Chyba że u Ciebie jest na odwrót :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

peacenotwar pisze:
HoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?
Ale IC jest za turbinami :mrgreen: Chyba że u Ciebie jest na odwrót :mrgreen:
Chodziło mu o to że jeden pas FMIC jest zasłonięty i jeśli jego budowa jest podzielona na dwie komory to ta druga komora co jest zasłonięta przez zderzak będzie się gorzej wychładzać.
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Wiem ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Emay u Ciebie china smice ogarniaja ta moc co w profilu? Nie cofa zaplonu w lecie?
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Podlewa przy 6000-7000 jak jest mega gorąco
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

No to naprawde szacun!
U mnie stuka w pelnym zakresie przy takich temp jao teraz mamy i musze cos z tym zrobic, bo tylko stane na swiatlach i dwa pierwsze biegi jest czkawka no i wlasnie china smic najprawdopodobniej wskocza. Dlatego kazda opinia sie liczy!
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

emay pisze:
peacenotwar pisze:
HoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?
Ale IC jest za turbinami :mrgreen: Chyba że u Ciebie jest na odwrót :mrgreen:
Chodziło mu o to że jeden pas FMIC jest zasłonięty i jeśli jego budowa jest podzielona na dwie komory to ta druga komora co jest zasłonięta przez zderzak będzie się gorzej wychładzać.


Przecież można to zrobić na centralnym Fmicu i na jednym Core 😉, wtedy turbiny mają taką samą temperaturę.
ODPOWIEDZ