Moderatorzy: buba , Mod-Team
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2016-06-21, 08:39
pawelosinski83 pisze: michall2107 pisze: Koledzy a w ktira strone powinien byc ulozony wentylator wisko w A6 c5 2.7 ?
Moze ktos podrzucilby jakies foto ?
w przód
w przód? ja mam z boku
michall2107
Posty: 43 Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: michall2107 » 2016-06-25, 11:15
Dobra ogarnąłem juz sam :p Potraficir tylko szyderowac z ludzi
Mapy RNS-E. RNS-D MMI 2g
emilzizi
Posty: 253 Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: emilzizi » 2016-06-25, 14:30
michall2107 , zwracaj większą uwagę na pisownię, czasem trzeba się domyślać o co Ci chodzi?
michall2107
Posty: 43 Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: michall2107 » 2016-06-28, 13:13
Łukasz dzięki ! :D Bede mial to na uwadze ! :D
Mapy RNS-E. RNS-D MMI 2g
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2017-03-19, 13:18
Odgrzeje kotleta
Dużo kabelkologii, żeby to ogarnąć? Czy mogę po prostu podpiąć to pod kabel który zasilał wentylator z przodu który został usunięty na potrzeby fmica?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
JUZIU
Posty: 91 Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: JUZIU » 2017-03-19, 13:43
nie jest dużo ale jak podłączysz tylko pod ten kabel z przedniego wietraka to nie bedzie działać poprawnie bo to tylko pomocniczy jest
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2017-03-19, 14:21
Dzięki za odpowiedź
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
JUZIU
Posty: 91 Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: JUZIU » 2017-03-19, 14:54
Ja u siebie podpiolem pod sterownik od lpg bo ma kilka dodatkowych wyjsc i jest tak ustawione ze zalacza mi witrak gdy temp.jest 93st. A jak podlaczysz tylko pod ten dodatkowy wiatrak to bedzie sie wlaczal przy temp.okolo 100st. Zawsze mozna na wlacznik zrobic ale trzeba pilnowac temp samemu
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2017-03-19, 15:20
Nie chcę samemu. Chciałbym usunąć wisko, żeby wszystko działało automatycznie
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Mania
Posty: 89 Rejestracja: 2014-06-16, 23:32
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Mania » 2017-03-19, 15:58
Zobacz sobie ostatni odcinek 101 napraw. W e36 usuwał wisko, a zamiast niego dał wiatrak.
Pozdrawiam, Gosia ;)
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2017-03-20, 08:36
Oglądałem właśnie i dlatego taki pomysł wpadł
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2017-03-20, 09:18
tylko taki wiatrak nie będzie wydajny jak wisko więc nie wiem czy to ma sens
luk448
Posty: 2624 Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: luk448 » 2017-03-20, 10:22
Ja raczej szukalbym przyczyny dlaczego ono dziala caly czas.
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2017-03-20, 10:23
luk448 pisze: Ja raczej szukalbym przyczyny dlaczego ono dziala caly czas.
no raczej
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2017-03-20, 14:05
Usunięcie wiskozy ma kilka plusów z tego co się zdążyłem zorientować. Wiadaomo, że wiatrak nie działa tak dobrze jak wisko bo działa tylko w jednym zakresie. Co do samego wisko to chyba już stwierdzone w czym problem.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)