Usuniecie wiskozy, wiatraka...
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:29
- Tytuł użytkownika: RS-maniak
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Kontakt:
Usuniecie wiskozy, wiatraka...
Siedze ostatnio troche na forum audisrs.com, jedna z najnowszych drobnych modyfikacji bedacych "w modzie" dla 2.7t na tym forum to calkowite usuniecie wiatraka, wiskozy.
I tu moje pytanie - co o tym sadzicie? Ktos probowal?
Brytyjczycy pisza, ze same zalety. Wiecej mocy, mniejsza masa, szybsze wkrecanie na obroty, lepsza reakcja na dodanie gazu, wiecej miejsca na rury od IC.
Pisza, ze jezdza tak ponad poltora roku bez problemu, bez najmniejszych oznak przegrzewania....
Np: "i have now run years without the viscous fan. Never had any problems, not even in last summer which was very hot."
Wywalac?
I tu moje pytanie - co o tym sadzicie? Ktos probowal?
Brytyjczycy pisza, ze same zalety. Wiecej mocy, mniejsza masa, szybsze wkrecanie na obroty, lepsza reakcja na dodanie gazu, wiecej miejsca na rury od IC.
Pisza, ze jezdza tak ponad poltora roku bez problemu, bez najmniejszych oznak przegrzewania....
Np: "i have now run years without the viscous fan. Never had any problems, not even in last summer which was very hot."
Wywalac?
Ja bym tego nie robił skoro nie raz latem w korku słysze wisco ,więc pocoś to jest. Na pewno pomaga ,ale czuć spadek mocy po załaczeniu tego. Nie wierze ,że drugi elektryczny wystarczy w upale. Jechałem kiedyś rsem z Sardynii dość szybko i nagle korek stoimy. Na dworze 30 st a temp wody ponad pion, ale jak ruszyliśmy wszystko w było już w normie.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
jak założysz IC chinol to musisz wyrzucic iatrak przód wiec sporo ludzi w PL bez wiartraka jezdzi,
ja już dawno nie mam wiatraka i wiskozy
jesli chodzi i szybkie wkręcanie to zmiana kółek silnika na pasku na alu też sugerowało by szybsze wkręcanie bo mniejsza masa,
żejsze koła, lżejsze tarcze ham .....
ja już dawno nie mam wiatraka i wiskozy

jesli chodzi i szybkie wkręcanie to zmiana kółek silnika na pasku na alu też sugerowało by szybsze wkręcanie bo mniejsza masa,
żejsze koła, lżejsze tarcze ham .....
Ostatnio zmieniony 2010-11-30, 21:20 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciek ja chetnie przygarne ta twoja wiskoze,
Chyba lecho ci juz to wyjasnial dzisiaj, nie wiem ale jak mialem zwalona swoja to przy normalnej jezdzie bylo ok, nic sie nie dzialo, ale troche palowania i temp. momentalnie wskakiwala powyzej 100 , elektryczny sie zalaczal ale tez ciezko bylo go schlodzic
Wiec ja na twoim miejscu bym tego nie robil ....

Chyba lecho ci juz to wyjasnial dzisiaj, nie wiem ale jak mialem zwalona swoja to przy normalnej jezdzie bylo ok, nic sie nie dzialo, ale troche palowania i temp. momentalnie wskakiwala powyzej 100 , elektryczny sie zalaczal ale tez ciezko bylo go schlodzic
Wiec ja na twoim miejscu bym tego nie robil ....
Hm... Ciekawy pomysl :) W b6 3,0 mam jeden duzy wiatrak w miejscu wisko. Nie ma malego (ale tego mam tez z S4 ) ... Moze faktycznie wywale to i zostawie te wiatraki :) W sumie mysle ze jesli by sie zalaczaly jak powinny i mialy duza wydajnosc moze to miec racje bytu. Z drugiej strony wisko tez ma zalety :) Nie spali sie nie , wywali bezpiecznika , no i dziala plynnie w zaleznosci od temp a nie on/off :)

- michall2107
- Posty: 43
- Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt: