b5 :( 400+ ,porsche ,rs4 na sprzedaż w całości lub na części

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

też się nad tym zastanawiałem czy po prostu buda znosi takie hamulce kiedy były one dedykowane do samochodu, który waży chyba z 2300 kg. Porsche, które przy małej masie mają te zaciski, mają trochę bardziej zaawansowany proces budowy niż wjebać silnik przed przednią oś i niech jeździ szybko :D
Andrzej
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

2 worki cementu do bagażnika i będzie OK :-D

A na poważnie to 3 rzeczy mi się nasuwają na myśl:
1. tył jest za słaby w porównaniu do przodu seryjnie
2. seryjne auto dość mocno nurkuje przy hamowaniu i bardzo odciąża tył, na lepszym zawieszeniu to zjawisko jest mocno ograniczone, więc dodatkowa siła hamowania z tyłu się przyda. Zakładają ludzie 300 do seryjnego przodu i nie wypadają z drogi co chwilę ;-)
3. ABS i tak nie dopuści on do zablokowania tyłu i wyrzuceniu go z zakrętu, jedyne co może się stać to odhamowanie przodu jak zacznie pedał podrzucać
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

dokladnie tak :) dupa nie wyrzuci po za tym to autem na glebie przy naciagach ładuje sie w jakies zakrety z dohamowaniem itd :D chociaz mysle ze nie byloby problemu :) korektor sil hamowania w tym aucie jest z reszta jak w kazdym , mozna go tez reguowac

[ Dodano: 2016-02-22, 17:26 ]
Obrazek

przód gotowy jeszcze tylko tarczze i inne fegi
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

gdzie jest korektor i jak regulowac? :-D
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

W b5 chyba nie ma. W a3 poliftowym mozna bawic sie sila hamowania na vagu ale to tez nie chodzi o rozklad sily hamowania na osie tylko sa trzy stopnie mocy i reakcji na nacisniecie pedalu hamulca. U mnie nie ma takiej opcji w polifcie
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

Obrazek
hebel przód tez juz siedzi :)

Obrazek
Koło tez juz jest ale pokaze pozniej :D

[ Dodano: 2016-03-30, 23:11 ]
Obrazek

Obrazek
jeszcze nie skreciłem gwintu bo na strojenie musze pojechac ( korekte )

Obrazek

Klemann 3 tgl przó 8.5 j tył 9.5 j
Jacekv5
Posty: 318
Rejestracja: 2014-12-15, 23:52
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacekv5 »

Felgi kozak ładnie to wygląda. Dobra robota
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

Obrazek Małe rzeczy a ciesza :) mimosrodowe tuleje poliuretanowe
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Było brać czerwone Bo te żółte są mega twarde
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

Obrazek Małe rzeczy a ciesza :) mimosrodowe tuleje poliuretanowe
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

emyl co dja te mimośrody koło wraca do pionu przy dużej glebie ?? są ruchome czy wprasowuje sie je na sztywno ? pozdr
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Przy takim ustawieniu jak na zdjęciu to robi sie jeszcze większy negatyw... :-D
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Kolo nawet nawet... szukam tez czegos z rantem ...
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Ciekawe ile sworznie wytrzymają. Wszystko co guma amortyzowała, a czego teraz poli nie będzie amortyzował, pójdzie na sworzeń.
Chyba znam główny powód robienia kątów z przodu. Przewinęły mi się jakieś zdjęcia paska po powrocie z bbq :mrgreen:
Obrazek
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

szczerze mowiac nie robi mi totalnie czy sie wyrobią czy nie :) to jest zółty półtwardy a czerwony jest twardy :) auto rocznie robi moze z 7 tys km wiec nawet jakbym miał co sezon robic te sworznie to olac

[ Dodano: 2016-05-03, 18:35 ]
bardzo sie broniłem zeby tego nie robic ale jednak chec mocy robi swoje , silnik out zdejmuje głowice do zrobienia juz przy okazji i odprezam , mam nadzieje ze 420 + pęknie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ