Kąt pochylenia kola w S4 b5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Kąt pochylenia kola w S4 b5

Post autor: luk448 »

Sprawa wyglada nastepujaco-ostatnio bylem na zbieznosci - auto zbiezne nie robi 4 sladow ale moj kat pochylenia kola lekko nie lapie sie w normie( o kilka stopni na czerwonym) nie pamietam dokladnia o ile.I teraz pytanie-jak ustawic mozna prawidlowo ten kąt?Dodam ze w aucie mam zamontowany stabi Eibacha.Moze to przez to?Są w nim dwa otwory i spiąłem go na te na ktore bylo mi latwiej :mrgreen: Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

wrzuć tu skan co ci tam wyszło, z tyłu masz pełną regulacje pochylenia jak i zbieżności (jak za bardzo nie zardzewiało) z przodu jak auto na glebie to zawsze będzie bardziej na - względem serii (większy negatyw) nic z tym bardzo nie zrobisz bo nie ma jako takiej regulacji pochyleń. Stabilizator nie ma tu nic do rzeczy
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

lukaszlsw, nie mam nawet scanu-auto na szybko wrzucilem do warsztatu.Tyl jest w porzadku-z tego co pamietam to wszystko bylo na zielono.Ale wiem ze znajomy mowil ze kat pochylenia kola z przodu jest lekko na czerwono.Karva moglem wziac wydruk lub zdjecie chociaz zrobic.Moj bląd
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Z przodem bez regulowanych górnych wahaczy z pochyleniem koła nic nie zrobisz...
Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

spróbować przesunąć "sanki"
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

jeśli nie było tam wielkiej równicy to nie ma sensu nic ruszać, możesz sprawdzić czy nic w tym kole nie jest uszkodzone w zawieszeniu ale podejrzewam że nie.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Gracjan, czyli mowisz ze pozostaja tylko regulowane wahacze np z 034 motorsport?
modek, mozesz rozwinac mysl?
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

sankami można ruszyć w prawo leow minimalnie, w jednym kole poylenie ruszy się na+ w drugim na -
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

miałem problem z pochyleniem, jedno koło wypadało za, poluzowali całą ramę zawieszenia 'sanki" :D i udało się nasunąć kilka mm w ramach luzu otworów montażowych
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Sankami tylko wyregulujesz różnicę miedzy prawą a lewą stroną i to tylko przy małych różnicach. Podjedź jeszcze raz i sprawdź jak to wygląda, jak róznice minimalne albo ich brak miedzy prawą a lewą stroną to zostaw jak jest.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

dobrze prawicie, sankami troche da sie zniwelowac- jak juz ktos tam rak nie sadzil, do pol stopnia ksiazki podaja ze jest tolerancja (ale to i taki przyrzad wie) wiec albo takie wahacze jak pokazane wyzej- albo mozna rozwiercic tuleje org i naciagnac wtedy tez pojdzie, kwestia ile brakuje do normy?

bo jako takiej regulacji kata pochylenia ten model nie przewiduje
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

luk nie musisz drugi raz mierzyc tylko podjedz o wydruk popros sami powinni dawac . samochod zapisuja w historii i po nr rej Ci wydrukowac powinni z tej historii . bedziesz mial wydruk to juz bedzie jakas orientacja co tam dolega . ale jak masz obnizone sprezyny na te bilsteiny zalozone no to moze lekko poza norma pk ale powinien na obu stronach porownywalnie wygladac
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Jest jedno miejsce gdzie można coś ugrać z przodu jeśli chodzi o kąty - dolny wahacz (banan). W miejscu jego mocowania są dwie dziury. Jeśli wkręciłbyś w tą bliżej środka samochodu ( o ile już tak nie masz) to moooże coś by się zmieniło w geometrii (koło bardziej pionowo by stało). Tak jak na zdjęciu.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

tam to akurat nie mozna bo zmieni sie wyprzedzenie, kolo pojdzie do tylu i woz moze zaczac sciagac, tak samo dziura moze byc tez na przednim prostym dolnym, moze jakby oba wahacze tak przelozyc to jeszcze by uszlo
ODPOWIEDZ