 Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.
  Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.Kąt pochylenia kola w S4 b5
Kąt pochylenia kola w S4 b5
Sprawa wyglada nastepujaco-ostatnio bylem na zbieznosci - auto zbiezne nie robi 4 sladow ale moj kat pochylenia kola lekko nie lapie sie w normie( o kilka stopni na czerwonym) nie pamietam dokladnia o ile.I teraz pytanie-jak ustawic mozna prawidlowo ten kąt?Dodam ze w aucie mam zamontowany stabi Eibacha.Moze to przez to?Są w nim dwa otwory i spiąłem go na te na ktore bylo mi latwiej   Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.
  Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.
			
			
									
						
										
						 Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.
  Ale na stabi bylo widac ze poprzednio byly montowane na te drugie otwory( sa na nim otarcia farby od srub).Macie jakies sugestie?Mam nowe opony w aucie wiec nie chce aby po pol roku byly do smieci.wrzuć tu skan co ci tam wyszło, z tyłu masz pełną regulacje pochylenia jak i zbieżności (jak za bardzo nie zardzewiało) z przodu jak auto na glebie to zawsze będzie bardziej na - względem serii (większy negatyw) nic z tym bardzo nie zrobisz bo nie ma jako takiej regulacji pochyleń. Stabilizator nie ma tu nic do rzeczy
			
			
									
						
										
						dobrze prawicie, sankami troche da sie zniwelowac- jak juz ktos tam rak nie sadzil, do pol stopnia ksiazki podaja ze jest tolerancja (ale to i taki przyrzad wie) wiec albo takie wahacze jak pokazane wyzej- albo mozna rozwiercic tuleje org i naciagnac wtedy tez pojdzie, kwestia ile brakuje do normy?
bo jako takiej regulacji kata pochylenia ten model nie przewiduje
			
			
									
						
										
						bo jako takiej regulacji kata pochylenia ten model nie przewiduje
luk nie musisz drugi raz mierzyc tylko podjedz o wydruk popros sami powinni dawac .  samochod zapisuja w historii i po nr rej Ci wydrukowac powinni z tej historii   . bedziesz mial wydruk to juz bedzie jakas orientacja co tam dolega . ale jak masz obnizone sprezyny na te bilsteiny zalozone no to moze lekko poza norma pk ale powinien na obu stronach porownywalnie wygladac
			
			
									
						
										
						- 
				peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Jest jedno miejsce gdzie można coś ugrać z przodu jeśli chodzi o kąty - dolny wahacz (banan). W miejscu jego mocowania są dwie dziury. Jeśli wkręciłbyś w tą bliżej środka samochodu ( o ile już tak nie masz) to moooże coś by się zmieniło w geometrii (koło bardziej pionowo by stało). Tak jak na zdjęciu. 

			
			
									
						
										
						




