s4 b6 b7 opinie wlascicieli

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Surveyor
Posty: 459
Rejestracja: 2010-02-18, 12:20
Lokalizacja: WY/RT
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Surveyor »

Ma trochę więcej niż jedną przewagę, bądźmy obiektywni :-) Przede wszystkim jest nowszy, lepiej wyposażony, ładniejszy - szczegolnie b7. Np. bluetooth, czytnik kart SD, nowszy rns, tempomat i wiele innych, ładniejszy kokpit, fotele, lampy, blachy itp. Silnik to kompletny niewypał pod względem usterkowych egzemplarzy. Jak jest zdrowy (takie też są) albo uzdrowiony, to przyjemnie jeździ jak na V8, wiele lepiej niż w starszych wersjach w A6 czy A8. Dźwięk piękny, nawet w oem, bez porównania do 4.4 bmw-zresztą to inna epoka. Kwestia wyboru osiagi vs komfort i wyposażenie. Najlepszym kompromisem wydaje się swap na 2.7, jednak ja wybralem V8 :-) na 3 lata, a jeździ do dzisiaj bez usterek silnika (7 lat) i trzyma 330KM. RSK też powinien coś podpowiedzieć, bo jego egzemplarz, to nieźle zapier.dala jak na 350KM :-D
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

dźwięk to rzeczywiście plus, chodź nie robi dla mnie szału, głośna wersja 5litrówki :)

https://www.youtube.com/watch?v=6QTwHnkMIHk
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

lcq twoja wiedza jest tylko wyczytana z forum interesuje mnie opinia tylko wlascicieli :)
w tym temacie nie chodzi o kase a jak znalesc dobra sztuke i co zrobic zeby sie nie rozjebalo a jak sie rozjebie to silnik jest czescią eksplatacyjną :D
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

nie miałem s4 b6 prawda, ale nie przesadzaj że nie widziałem w życiu takiego cuda jak to auto :mrgreen: jeździłem s4 b6 jeden gość z wioski obok miał rok czasu (sprzedał tylko dlatego że silnik robił problemy, wlał jakiś motodoktor i pogonił,pewnie gdzieś dalej krąży, może i nawet na forum jest ;-), nieważne :)) , i w końcu kupuje się takie auta głównie dla serducha,tutaj jest do dupy oprócz dźwięku, wiem że chcesz na siłę żeby ci powiedzieli kupuj jest spoko, też mogę ci tak napisać. Zresztą następny temat, z cyklu chce kupić coś i spróbujcie mnie od tego odciągnąć :mrgreen: kupuj !!:)
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

Dobrzanskis4b6 pisze:miałem s4 b6 przez ponad rok i generalnie dzwiek na przelocie ok robi robote,ale nic poza tym serio.Ciezkie auta w ujjjj moje wazone to 1760kg generalnie dzieki temu b6 nie moge patrzec na bude b6,juz nie mowie o tym ile to lubi oleju wyżłopac :mrgreen: moze poprostu tak trafiłem i tyle.A teraz sedanik s4 b5 2.7 bit i zadowolony jestem bardzo,robie softa i takie b6 łykam bez problemu...NIE RÓB GUŁPOTY
kolego ... piszesz straszne głupoty, aż wstyd ... S4B5 po sofcie nie łyknie "bez problemu" dobrego i trzymającego moc S4B6 ... no chyba że jeździsz na LPG i masz mocno zachwaszczone s4b6 :->
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
jdf1
Posty: 44
Rejestracja: 2015-11-03, 09:08
Lokalizacja: DKL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jdf1 »

Ja miałem S4B6
Zrobiłem w nim rozrząd kompletny do tego wydech i termo uszczelki pod kolektor ssący.
Auto jeździ aż miło i to w zupełnej serii. (zero awarii)
Do tego ori hamulce na tarczach zimmermann sport, klocki ferodo i jest git.

Auto o niebo lepiej wykonane i klasę bardziej komfortowe od B5.
Nawet na gwincie (nowy zestaw AP)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

RSK ma racje. Zdrowe S4B6 jedzie dobrze i sam nawet bylem w szoku. Niestety wiekszosc nie ma mocy i stad opinie ze ledwo jedzie.
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Popieram jeździłem zdrowym sedanem w b7 w manualu i naprawdę jechało to fajnie, jednak pali w cholerę benzyny nieadekwatnie do osiągów.
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

dużo to znaczy ile wiecej od B5 :)
Marcin85
Posty: 162
Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Marcin85 »

Kolo 20l V8 :-> w końcu,
ale raczej wzwyż.
Marcin
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

Akurat mnie S4B6 zaskoczyło spalaniem

jak się upala to się upala i wiadomo, że nie ma limitu spalania :D

na trasie w przedziale 140-160 km/h spalanie 12l/100km
na trasie w przedziale 180-200 km/h spalanie 16l/100 km
Warszawa w korkach - 20-23l/100 km
Warszawa bez korków - 15-17 l/100km
Jazda z kobieta w stylu romantyk do 120 km/h bocznymi drogami - nawet poniżej 10l/100km
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Już nie broncie tak tego 4.2 w b6...jak dla mnie to strzał w kolano jak ktoś chce dużo lac oleju do silnika od wymiany do wymiany i jezdzic w pocie czoła bo wystarczy mocniej ja przycisnac i w srodku robi sie goraco od komory silnika bo te 4.2 maja problemy z temperaturami, mialem dobre b6 to mój kumpel w b5 po sofcie mnie objeżdżał i wcale tak mało nie paliła bo max najniżej mialem 13l w drodze do Warszawy 120/130/h a Twoja przyjacielu RSK jezdzilem jak sam wiesz i jakoś szału nie było a myślałem że lepiej pojedzie z tymi wydechami z MG Motorsport. Co kto lubi,ja osobiście w b6 4.2 już bym nie wchodził bo przez ponad rok poszło kupe kasy rozrzady kompletne ,glowice,pompy wspomagania,kolektory ssace i inne przypadłosci silnika dalej było 340ps(o ile bylo) samochód nie potrafił sie za to odwdzieczyć. A w b5 już dawno za to byłoby 500+,ale nie ma tego złego
Ostatnio zmieniony 2016-01-09, 17:28 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 3 razy.
dwdlbn
Posty: 46
Rejestracja: 2013-12-24, 14:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dwdlbn »

S4 B6 BBK

- Moja opinia STARY DINOZAUR :!:

W moim przypadku była to skarbonka a na sam koniec jeszcze świeca uszkodziła motor :!:
Znajomy ma to cały czas coś mu się pierdoli cewki, świece, rozrzad, katalizatory itd. Olej żre.

Porównując to auto do BMW e60 545iA tutaj nie miałem żadnych problemów - Po sprzedaży S4 kupiłem E60 545 333KM i jestem zadowolony żadnych większych kosztów :lol:
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

Dobrzanskis4b6, a jechałeś na lpg, czy na benzynie jak cię objechało S4B5 po chipie :lol: :lol: :lol:
Ja nie mam lpg więc s4b5 po chipie nie objeżdża mnie ;-)
Zapraszam spot do wawy, jest kilka sztuk eSek więc możemy zrobić konfrontację

dwdlbn, czytając Twoją opinię o BBK to mogę sądzić, że kupiłeś eSe bardzo okazjonalnie czyli prawie za darmo, więc jak prawie za darmo to dobrze, że przynajmniej toczyło się
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

posiadasz 545 w manualu czy automat? szukałem manuala czarny mpakiet tragedia szczerze to co było na rynku :/, wszystkie miały przebieg ok 250-350 tys i tłuczone do tego konkretnie, jedna na allegro miała 470 tys przejechane (silnik w aso był wymieniony przy 240 tys)


Panowie S4 b6/b7 z tymi silnikami to loteria, jak się ma szczęście to będzie jeździło i trzymało moc, ale szanse awarii są spore (jak na wolnossącą jednostkę bo o tym warto pamiętać to bardzo duże.. sorry ale inne marki premium nie miały tyle problemów z V8). Do tego wszystkiego dochodzi stan jakie auta kupuje się na rynku... reasumując są ciężko jest trafić coś dobrego
ODPOWIEDZ