s4 b6 b7 opinie wlascicieli
s4 b6 b7 opinie wlascicieli
mam plan kupic s4 b6 b7 prosze o opinie osoby ktore posiadaly te modele dlaczego nie kupować albo dlaczego kupic :)
@kurpiu: Na przykład :)
Rozrząd przeskoczył prawdopodobnie zanim auto kupiłem, brał oleju sporo, nie trzymał mocy, zapłony wypadały. W sumie w miarę sobie do końca V8 w tej budzie jeździło :) Koniec końców w poszukiwaniu przyczyny w/w problemów paproki bez pojęcia rozgrzebały ten silnik. Potem pojawił się pomysł 2.7T, z którym paproki też sobie nie poradziły. Ostatecznie po prawie roku stania auto ogarnął Nosb.
Rozrząd przeskoczył prawdopodobnie zanim auto kupiłem, brał oleju sporo, nie trzymał mocy, zapłony wypadały. W sumie w miarę sobie do końca V8 w tej budzie jeździło :) Koniec końców w poszukiwaniu przyczyny w/w problemów paproki bez pojęcia rozgrzebały ten silnik. Potem pojawił się pomysł 2.7T, z którym paproki też sobie nie poradziły. Ostatecznie po prawie roku stania auto ogarnął Nosb.
Ostatnio zmieniony 2016-01-07, 21:32 przez mylek, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
miałem s4 b6 przez ponad rok i generalnie dzwiek na przelocie ok robi robote,ale nic poza tym serio.Ciezkie auta w ujjjj moje wazone to 1760kg generalnie dzieki temu b6 nie moge patrzec na bude b6,juz nie mowie o tym ile to lubi oleju wyżłopac
moze poprostu tak trafiłem i tyle.A teraz sedanik s4 b5 2.7 bit i zadowolony jestem bardzo,robie softa i takie b6 łykam bez problemu...NIE RÓB GUŁPOTY

-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
kolegów zanudzasz głupimi tematami :P, a mi trujesz dupę na PW. Przecież ci pisałem kup sobie Merca V8 są niezniszczalne przynajmniej te stare (albo v8 BMW starsze, chodź znowu mają złote przebiegi i zmęczone sztuki). Dlatego sam kupiłem CLK 500, a miałem 545 albo 645, chodź są mocniejsze (CLK 306 KM 0-100 ok 5,9, 545/645- 333 KM 0-100 5,9 (545) i 5,7 (645) to zdarzają się problemy w tych silnikach (np uszczelniacze zaworowe wymiana ok 3-4 tys zł bez ściągania rozrządu, merce przedlifty mają idiotodporne skrzynie automatyczne 5 biegowe, BMW nowoczesne skrzynie ale czasami robią problemy. Rób jak chcesz, kup sobie S4 B6/B7 i napakujesz kasy i będziesz sprzedawał za jakiś czas jak niektórzy.Albo zabawkę, ja poruszam się XKRem o 6 lat i jest mega, V8 kompressor wystaczy, u mnie ciut lepiej idzie, coś ok 5,1, albo dopiero od 100-200 czuć różnicę (problem to części, wiedza na temat tych aut, dla mnie to plus ludzi się ich boją więc jest mało na drogach
, na śląsku cztery razy częściej spotkam rzadnie ferrari niż xk8/xkr z modelu x100
https://www.youtube.com/watch?v=zf2K35LmwBM

https://www.youtube.com/watch?v=zf2K35LmwBM
Ostatnio zmieniony 2016-01-08, 21:38 przez LCQ, łącznie zmieniany 2 razy.