Felgę zmienię ale na ori. AVUS II
S4 B5 Avant by Gustav
Zmian w środku nie będzie.
Felgę zmienię ale na ori. AVUS II
Felgę zmienię ale na ori. AVUS II
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
auto LALKA, gratulacje ze udało Ci się wyrwac takie autko...moje przy tym wygląda jak szrot hehe, co do wnętrza to drewno jest tylko straszne, najłatwiej i chyba najlepiej oddaj te plastiki do hydrografiki i zrób sobie np. piano black albo carbon, zrobiłem ostatnio u nich kierownice w bmw i wyszło to zarąbiscie i wcale nie tak drogo.
S8 D4
Przez zbyt długie stanie bez odpalania padł mi aku.
Padł na amen - gdybym zajrzał do niego po kupnie auta, odkręcił korki i uzupełnił wodę a następne dobrze naładował to by spokojnie jeździł. A tak aku ma padnięte 2 cele które w ogóle nie reagują na proces ładowania.
Z ciekawostek: W tamtych czasach Varta produkowała aku na 1 montaż. Chyba był tam od nowości. I tak dobrze. Wytrzymał blisko 14 lat!.
Z news'ów - wymieniłem oliwę.

Rowe RS pełny syntetyk na syntezie PAO a nie jak co niektóre 5w40 na syntezie HC.

Filtr stary vs nowy - co ciekawe MAHLE dostarcza filtry jako ori części :)



Po demontażu obudowy dolnej spodziewałem się zapoceń na niej, jednak zostałem miło zaskoczony.



Dzięki użyciu podnośnika na prawej stronie mogłem zlać więcej starego oleju [-/+ 300/400ml] . Co więcej, wlałem 100 ml świeżego oleju celem przepłukania.
Trochę się wkurzyłem bo kupiłem 6 L oleju a po dokładnym zlaniu do silnika wchodzi 6.5L oleju.
PS: Jaki aku zakupić ? Teraz siedział tam ORI [varta] 72AH 680.
PS: Czuje się dziwnie .... inni modzą "eski" na 500 + a ja się podniecam że sam oliwę zmieniłem
mam nadzieje że nie zostanę zlinczowany za to na tym forum 
Padł na amen - gdybym zajrzał do niego po kupnie auta, odkręcił korki i uzupełnił wodę a następne dobrze naładował to by spokojnie jeździł. A tak aku ma padnięte 2 cele które w ogóle nie reagują na proces ładowania.
Z ciekawostek: W tamtych czasach Varta produkowała aku na 1 montaż. Chyba był tam od nowości. I tak dobrze. Wytrzymał blisko 14 lat!.
Z news'ów - wymieniłem oliwę.

Rowe RS pełny syntetyk na syntezie PAO a nie jak co niektóre 5w40 na syntezie HC.

Filtr stary vs nowy - co ciekawe MAHLE dostarcza filtry jako ori części :)



Po demontażu obudowy dolnej spodziewałem się zapoceń na niej, jednak zostałem miło zaskoczony.



Dzięki użyciu podnośnika na prawej stronie mogłem zlać więcej starego oleju [-/+ 300/400ml] . Co więcej, wlałem 100 ml świeżego oleju celem przepłukania.
Trochę się wkurzyłem bo kupiłem 6 L oleju a po dokładnym zlaniu do silnika wchodzi 6.5L oleju.
PS: Jaki aku zakupić ? Teraz siedział tam ORI [varta] 72AH 680.
PS: Czuje się dziwnie .... inni modzą "eski" na 500 + a ja się podniecam że sam oliwę zmieniłem
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Taka oto sytuacja :)

i reszta nagród :)

PS: Zakupiłem NOWE Avusy 17", jakie opony wrzucić 225/45/17 czy 225/50/17
Myślę nad Dunlopami bluersport - mam takie w dupowozie i spisują się rewelacyjnie.
Info odnośnie spalania:
Pokonałem blisko 900KM po trasie i jest bardzo zadowolony z wyniku spalania.
Trasa: 100-230km/h z przewagą 110-140km/h+ przejazdy po Warszawie i Toruniu S4 spaliło 10,4L/100km - benza 98 - dobry wynik ?

i reszta nagród :)

PS: Zakupiłem NOWE Avusy 17", jakie opony wrzucić 225/45/17 czy 225/50/17
Myślę nad Dunlopami bluersport - mam takie w dupowozie i spisują się rewelacyjnie.
Info odnośnie spalania:
Pokonałem blisko 900KM po trasie i jest bardzo zadowolony z wyniku spalania.
Trasa: 100-230km/h z przewagą 110-140km/h+ przejazdy po Warszawie i Toruniu S4 spaliło 10,4L/100km - benza 98 - dobry wynik ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Panowie, wstyd trochę że nie robię grubych modów, ale mam pytanko.
Czy jak odświeżę zaciski hamulcowe to będzie to wioska ? chciał bym je oczyścić i delikatnie odświeżyć [na srebrny] z wierzchu co by NOWY Avus lepiej się prezentował.
Czy jak odświeżę zaciski hamulcowe to będzie to wioska ? chciał bym je oczyścić i delikatnie odświeżyć [na srebrny] z wierzchu co by NOWY Avus lepiej się prezentował.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
Dawno żadne S4 B5 z wyglądu nie zmiażdzyło mnie tak jak Twoje
Meksykańska czerwień + S4 + szyberdach + lift
Sam ją sprowadzałeś?
Pisałeś że nie chcesz modzić środka, ale Recaro musisz zapodać
Fajnie by wyglądał w nocy 2din, no i karbon jeśli lubisz, z zewnątrz ideał, jedynie jak mówisz Avus, ale ja bym się pokusił na III w "18 
Meksykańska czerwień + S4 + szyberdach + lift
Sam ją sprowadzałeś?
Pisałeś że nie chcesz modzić środka, ale Recaro musisz zapodać
Danny Way pisze:Dawno żadne S4 B5 z wyglądu nie zmiażdzyło mnie tak jak Twoje![]()
Meksykańska czerwień + S4 + szyberdach + lift![]()
Sprowadzałem przy pomocy kolegi.
W środku modów raczej nie będzie chyba że gdzieś okazyjnie zanabędę carbon.
O fotelach myślałem, może recaro ale tylko i wyłącznie w alkantarze!.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5