ghost pisze:Prawidłowe ciśnienie oleju na ciepłym silniku to ok 1.5 bar... Więc pozostaje Ci kilka opcji:
A) masz produkt olejopodobny który nie ma parametrów oleju ( w co wątpie ale dla swietego spokoju zalał bym coś z Motula/Valvoline 5w40/5w50/10w60)
B) pompa oleju którą wymieniłeś jest tak samo dobra jak Twoja stara... tzn. obie to szrot
C) brak panewek - dosłownie dół silnika do rewizji. Jest duże ryzyko ,że to własnie przez nie silnik gubi ciśnienie. Można ewentualnie przeciąc stary filtr oleju i sprawdzić czy nie ma w nim złotych opiłków.
Sytuacja na tę chwilę wygląda tak:
ciśnienie było na poziomie 1,5 bara na nowej pompie olejowej na rozgrzanym silniku. Olej został już dwa razy wymieniony, raz przy zmianie pompy olejowej na Castrol i teraz na Motul 5W40 . Silnik został przy okazji przepłukany Liqui Moly, a miska i smok sprawdzone - wszystko czyste.. No i nadal jest problem. do 75C jest wszystko ok, silnik chodzi cichutko, po przekroczeniu tej temperatury chodzi jak diesel, słychać z obu stron pokryw zaworów...
Dzisiaj mechanik jeszce raz będzie sprawdzał cisnienie, a po tym szklanki..