hamulce rs4 b5 vs brembo 18z

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

No dobra,ale jesteście zadowoleni z zr18?
Jak dla mnie to dupy nie urywają....
Dużo lepsze od serii nie są, tyle że więcej znoszą...
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

Dla mnie seria byly 312mm wiec roznica byla, na codzien zr18 mi starczaja, samo hamowanie nie jest zle ale tak jak mowie zabilem zwykle klocki w poznaniu, 8-mio tlok by byl bardziej na miejscu ;) tylka ta cena tarcz :/
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

na torze pewnie by padły, ale tak jak mówiłem - było kilka hamowań z 180 to było ciągle idealnie. jak dla mnie to jest naprawdę super. jestem bardzo zadowolony i polecam bo nie udało mi się ich zagrzać. jedyne co, to jak się tył skończy to zrobię jakiś upgrade, jeżeli będzie coś dostępnego.
Andrzej
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Ja w skorupie 6-tlok 345mm spalilem na dzien dobry po dotarciu z DS klockami
8-tlok podbonie z 365mm :-)
Zalezy jak i czym jezdzisz ...
Obrazek
pyk221
Posty: 29
Rejestracja: 2015-04-09, 14:49
Lokalizacja: gdansk
Kontakt:

Post autor: pyk221 »

Czasowka >>> pytanie do czlowiekow ktorzy zmieniali hamulce... W jakim czasie tak mniej wiecej mozna zmienic hamulce z serii na 18z chodzi mi o tarcze przewody zaciski i klocki:) nie chce zeby moj mechanik mnie na koszty naciagnal. Pozdro
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

W * idealnych warunkach jak masz tylko części wymienić i układ odpowietrzyć to 2 h.

* czyt. odpowietrzniki chodzą, zaciski zregenerowane, wszystkie śruby, gwinty przewodów pasują i zwrotnic/tarcz nie trzeba flexem/tokarką dopasowywać ... i jak nic nie urwie przy demontażu :P
Awatar użytkownika
dawid328
Posty: 51
Rejestracja: 2014-11-22, 00:01
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: dawid328 »

Mi z bratem koło 3-4 godzin się zeszło:P
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Zmiana przodu i tyłu zeszło caly dzien... ale jak Roos napisal. JAk przod byl calkowcie nowy z zaciskami, tarczami i wsio podeszło P&p tak z tylem walczylem bo to uszczelki do wymiany, tloczek zastany itp...

Nie upalam auta na torze, na co dzien to roznie zazwyczaj nie mam sytulacji w ktorych musze sprawdzac co chwile czy heble działaja, choc Nurburgring raz odwiedzilem na tym zestawie ktory mam i przezyl wiec jestem zadowolony... 4 tłok z przodu 330 tarcza tyl ori RS4.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Mania
Posty: 89
Rejestracja: 2014-06-16, 23:32
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mania »

Blondynka poradziła sobie z przodem i tyłem w 8 godzin, a mechanik powinien być bardziej rozgarnięty i zrobić to szybciej :mrgreen:
Pszendza
Posty: 15
Rejestracja: 2015-07-05, 10:47
Lokalizacja: Trzebiel
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pszendza »

Orientuje sie ktoś czy jest do ogarnięcia montaż hamulców z RS5 do rs4 b5. Głównie chodzi o odsadzenie tarczy.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Nie wejdzie, musisz miec plytsza tarcze, np z RS4 B7
Obrazek
Pszendza
Posty: 15
Rejestracja: 2015-07-05, 10:47
Lokalizacja: Trzebiel
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pszendza »

czyli fabryczny adapter też trzeba zmienić ??
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Pszendza pisze:czyli fabryczny adapter też trzeba zmienić ??
zostaje, nie trzeba rezac
jesli założysz tarcze z RS5/RS6 C5 to "siądą" one na zwrotnicy od tyłu , musiałbyś grubo szlifować zwrotnice i robić nowy adapter.

Ale jest sposób dla RS4 B5 by założyć heble RS5 p&p, zakładasz piasty z RS6 C5 które są o 6mm dłuższe i heble pasują p&p,
jedyny minus tego to to że koła uciekają Ci na zewnątrz o 6mm więc do tyłu zakłądasz dystans 6mm by było równo
Obrazek
ShineMaster-pl
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-12, 20:51
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: ShineMaster-pl »

Podbijam temat o 18zl/zr w S4 b5
Pytanie mam co do tarcz, ponieważ znalazłem ciekawą rozpiskę i mam pytanie czy ktoś coś takiego montował u siebie

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ost9625369

Interesuje mnie tarcza z mercedesa gl500 czyli 350x32
Pozostałymi wymiarami jest podobna do tarcz z ML 345x32, która pasuje po rozwierceniu otworu centrującego o 1mm.

Czy ktoś potwierdzi to info, że tarcze z GL'a 350mm będą pasowało pod brembo 18z?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ShineMaster-pl pisze:Podbijam temat o 18zl/zr w S4 b5
Pytanie mam co do tarcz, ponieważ znalazłem ciekawą rozpiskę i mam pytanie czy ktoś coś takiego montował u siebie

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ost9625369

Interesuje mnie tarcza z mercedesa gl500 czyli 350x32
Pozostałymi wymiarami jest podobna do tarcz z ML 345x32, która pasuje po rozwierceniu otworu centrującego o 1mm.

Czy ktoś potwierdzi to info, że tarcze z GL'a 350mm będą pasowało pod brembo 18z?
nie bo jest za wysoka i "zawiesi" się na zwrotnicy, nawet jak by się nie zwiesiła to zacisku nie będziesz palnował na uszach o 5mm !
Obrazek
ODPOWIEDZ