S6 C5 chcę kupić.

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ernieball
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ernieball »

Wszystkie S6C5 miały tipa w kierownicy.
A kierownice były trójramienne i czteroramienne.
Mania
Posty: 89
Rejestracja: 2014-06-16, 23:32
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mania »

Nie wszystkie miały tipa w kierownicy, manuale na pewno nie miały :mrgreen:
daniel_w
Posty: 5
Rejestracja: 2014-03-19, 23:44
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel_w »

ernieball pisze:Siniki AQJ i ANK w S6C5 są na pasku, innych nie było.
Najlepiej podjechać z VAG-iem, sprawdzić błędy, grupę 90 i 93 (nastawniki i synchro wałków) bo to może spore koszty wygenerować.
Możesz coś więcej napisać o tych błędach. Jakie są objawy, na czym polega naprawa, etc.
ernieball
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ernieball »

W grupie 90 zobaczysz jak pracują nastawniki, powinny się wychylać do 22-24st.
Jak są walnięte to na taką wartość nie wstaną, koszt sztuki ok.2300zł a są dwa(po jednym
w każdej głowic).
93 - to synchro wałków rozrządu, dopuszczalna wartość przez Audi to +3 -3, ważne żeby
było równo czyli powiedzmy -2 -2 czy +1 +1 a najlepiej 0 0 .
Jak masz rozjazd (-4 -16) to trzeba przód zrzucać i ustawiać a z doświadczenia wiem, że mało jest majstrów którzy sobie z tym radzą.
Objawy - silnik kuleje na jałowym, spadek ciśnienia na cylindrach.
Pzdr.
bloku
Posty: 70
Rejestracja: 2015-01-07, 16:19
Lokalizacja: Reda
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bloku »

ernieball pisze:Wszystkie S6C5 miały tipa w kierownicy.
A kierownice były trójramienne i czteroramienne.
Nie wszystkie tipy. Są wersje gdzie zmiana była tylko z lewarka. Głównie początki produkcji gdzie kiera była wielofunkcyjna czteroramienna i stołki zwykłe a nei Recaro.


Co do bloków pomiarowych 090 i 093 warto robić logi dynamiczne aby zobaczyć, czy fazy też działają poprawnie. Łańcuchy mogą być dobrze ustawione ale napinacze mogą umierać i to wyjdzie właśnie na dynamicznych.
TOMEK Tg
Posty: 1
Rejestracja: 2019-03-26, 16:53
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: TOMEK Tg »

Witam, jestem zainteresowany kupnem audi C5 S6 prosze wysylac propozycje tu albo na moj profil na FACEBOOK TOMASZ KAŹMIERCZAK TARNOWSKIE GÓRY
Heniek22
Posty: 47
Rejestracja: 2017-02-28, 21:57
Lokalizacja: Bielsko
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Heniek22 »

Dodam od siebie że ja szukam S6 jako 3 auto na rodzinne wypady. Szukam go już ponad rok i powiem tak. JEżeli ktoś myśli że wyrzyga 30k + i kupi jedną z tych najdroższych które są i że na pewno kupił lepszą niż te po 20k to się myli. Ja sam zaczynam zastanawiać się czy nie kupić najtańszej jaka jest i poprostu zrobic ją całą i mieć pewniaka. Bo czy kupie taka za 12k czy za 30k o w każdej jest coś do zrobienia. Z perspektywy mnie czyli mechanika chyba wole kupić gruza.
tasior87
Posty: 243
Rejestracja: 2015-04-09, 21:22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tasior87 »

Heniek22 pisze:Dodam od siebie że ja szukam S6 jako 3 auto na rodzinne wypady. Szukam go już ponad rok i powiem tak. JEżeli ktoś myśli że wyrzyga 30k + i kupi jedną z tych najdroższych które są i że na pewno kupił lepszą niż te po 20k to się myli. Ja sam zaczynam zastanawiać się czy nie kupić najtańszej jaka jest i poprostu zrobic ją całą i mieć pewniaka. Bo czy kupie taka za 12k czy za 30k o w każdej jest coś do zrobienia. Z perspektywy mnie czyli mechanika chyba wole kupić gruza.
Słabo szukasz Heniek. Znajomy pod koniec ubiegłego roku pogonił za okazyjną cene zadbaną eske w którą włożył duży wór siana.
Znajdź grupę na face i obserwuj. Co jakiś czas ktoś rozstaje się że swoimi projektami.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
ODPOWIEDZ