Wszystkie S6C5 miały tipa w kierownicy.
A kierownice były trójramienne i czteroramienne.
S6 C5 chcę kupić.
W grupie 90 zobaczysz jak pracują nastawniki, powinny się wychylać do 22-24st.
Jak są walnięte to na taką wartość nie wstaną, koszt sztuki ok.2300zł a są dwa(po jednym
w każdej głowic).
93 - to synchro wałków rozrządu, dopuszczalna wartość przez Audi to +3 -3, ważne żeby
było równo czyli powiedzmy -2 -2 czy +1 +1 a najlepiej 0 0 .
Jak masz rozjazd (-4 -16) to trzeba przód zrzucać i ustawiać a z doświadczenia wiem, że mało jest majstrów którzy sobie z tym radzą.
Objawy - silnik kuleje na jałowym, spadek ciśnienia na cylindrach.
Pzdr.
Jak są walnięte to na taką wartość nie wstaną, koszt sztuki ok.2300zł a są dwa(po jednym
w każdej głowic).
93 - to synchro wałków rozrządu, dopuszczalna wartość przez Audi to +3 -3, ważne żeby
było równo czyli powiedzmy -2 -2 czy +1 +1 a najlepiej 0 0 .
Jak masz rozjazd (-4 -16) to trzeba przód zrzucać i ustawiać a z doświadczenia wiem, że mało jest majstrów którzy sobie z tym radzą.
Objawy - silnik kuleje na jałowym, spadek ciśnienia na cylindrach.
Pzdr.
Nie wszystkie tipy. Są wersje gdzie zmiana była tylko z lewarka. Głównie początki produkcji gdzie kiera była wielofunkcyjna czteroramienna i stołki zwykłe a nei Recaro.ernieball pisze:Wszystkie S6C5 miały tipa w kierownicy.
A kierownice były trójramienne i czteroramienne.
Co do bloków pomiarowych 090 i 093 warto robić logi dynamiczne aby zobaczyć, czy fazy też działają poprawnie. Łańcuchy mogą być dobrze ustawione ale napinacze mogą umierać i to wyjdzie właśnie na dynamicznych.
Dodam od siebie że ja szukam S6 jako 3 auto na rodzinne wypady. Szukam go już ponad rok i powiem tak. JEżeli ktoś myśli że wyrzyga 30k + i kupi jedną z tych najdroższych które są i że na pewno kupił lepszą niż te po 20k to się myli. Ja sam zaczynam zastanawiać się czy nie kupić najtańszej jaka jest i poprostu zrobic ją całą i mieć pewniaka. Bo czy kupie taka za 12k czy za 30k o w każdej jest coś do zrobienia. Z perspektywy mnie czyli mechanika chyba wole kupić gruza.
Słabo szukasz Heniek. Znajomy pod koniec ubiegłego roku pogonił za okazyjną cene zadbaną eske w którą włożył duży wór siana.Heniek22 pisze:Dodam od siebie że ja szukam S6 jako 3 auto na rodzinne wypady. Szukam go już ponad rok i powiem tak. JEżeli ktoś myśli że wyrzyga 30k + i kupi jedną z tych najdroższych które są i że na pewno kupił lepszą niż te po 20k to się myli. Ja sam zaczynam zastanawiać się czy nie kupić najtańszej jaka jest i poprostu zrobic ją całą i mieć pewniaka. Bo czy kupie taka za 12k czy za 30k o w każdej jest coś do zrobienia. Z perspektywy mnie czyli mechanika chyba wole kupić gruza.
Znajdź grupę na face i obserwuj. Co jakiś czas ktoś rozstaje się że swoimi projektami.
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.