S6 C5 chcę kupić.
S6 C5 chcę kupić.
tak jak w temacie chce kupić S6 C5 i mam kilka dylematów
1. manual czy automat ( osobiście wole manual )
2. na co zwracać uwagę przy zakupie takiego auta
3. Krajowy czy lepiej sprowadzić.
4. Każda rada się przyda
a może ktoś coś wie o jakimś ciekawym S6 na sprzedanie
1. manual czy automat ( osobiście wole manual )
2. na co zwracać uwagę przy zakupie takiego auta
3. Krajowy czy lepiej sprowadzić.
4. Każda rada się przyda
a może ktoś coś wie o jakimś ciekawym S6 na sprzedanie
1. Manual - dopiero wtedy masz frajdę z jazdy i korzystasz ze 100% możliwości silnika, sprint do setki o 1s mniej od automata, to mówi samo za siebie. Automat - zależy czego szukasz, skrzynia średnia - awaryjna, niestety. Auto też daje radę ale do poszalenia średnio. Podsumowując: chcesz trochę poszaleć itp. kup manuala, jeżeli zależy Tobie tylko na szybkim avancie na trasy kupuj automata.
2. Pomijając silnik, zawieszenie, stan powłoki lakierniczej czyli to wszystko na co musimy zwrócić uwagę przy zakupie auta należy uważać na skrzynie, o ile to automat. Miałem S6 C5 aut. i wiem, że naprawa może delikatnie zaboleć po kieszeni. Myślę, że to największa pięta achillesa tego auta
3. Nie ma reguły pamiętaj o akcyzie 18,6%. U nas też można znaleźć ładną sztukę.
2. Pomijając silnik, zawieszenie, stan powłoki lakierniczej czyli to wszystko na co musimy zwrócić uwagę przy zakupie auta należy uważać na skrzynie, o ile to automat. Miałem S6 C5 aut. i wiem, że naprawa może delikatnie zaboleć po kieszeni. Myślę, że to największa pięta achillesa tego auta
3. Nie ma reguły pamiętaj o akcyzie 18,6%. U nas też można znaleźć ładną sztukę.
boje się kosztów turbin .skoro mowa o 2.7 bi to może lepiej już S4 ? S4 będzie mniej paliło od S6? i jak z utrzymaniem S4 vs. S6 ?
teraz to juz sam nie wiem.
nie ukrywam ale w V8 chodziło mi o dźwięk a zwykle 4.2 odpada.
2.7 bi musi być po modach żeby lepiej jechało od S6 ?
PANOWIE POTRZEBUJE ROZSĄDNEJ RADY
[ Dodano: 2013-06-06, 10:41 ]
jeszcze nie spytałem o to S6 o którym wspomniałeś.
pierwsze to cena mnie interesuje dopiero po tym będę zalewał pytaniami.
teraz to juz sam nie wiem.
nie ukrywam ale w V8 chodziło mi o dźwięk a zwykle 4.2 odpada.
2.7 bi musi być po modach żeby lepiej jechało od S6 ?
PANOWIE POTRZEBUJE ROZSĄDNEJ RADY
[ Dodano: 2013-06-06, 10:41 ]
jeszcze nie spytałem o to S6 o którym wspomniałeś.
pierwsze to cena mnie interesuje dopiero po tym będę zalewał pytaniami.
w zasadzie tak różnią się mocą wyjściową 230 lub 250 w A6 i 265 w S4 i osprzętem a bardziej jego kształtempank pisze:S4 B5 ma ten sam silnik co A6 2.7 bi ?
o tu:
http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?t=1102
Ostatnio zmieniony 2013-06-06, 15:17 przez bracus, łącznie zmieniany 2 razy.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
-
martin_wml
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
- Lokalizacja: wml
- Płeć:
- Kontakt:
kolego co Ty porównujesz?S4 b5 po sofcie objedzie S6 c5
to są dwa różne auta,s4 jest sporo mniejsze,a s6 to sportowa limuzyna
jest wygodna,a jednocześnie zapewnia wrażenia z jazdy,
jeśli ktoś się decyduje na s6 v8,to nie po to by się ścigać na 1/4 mili lub baczki kręcić
tym autem możesz zapakować rodzinę i jechać na wczasy(bez tabletek od bólu głowy),
ale tez możesz utrzec nosa bogatemu chłopczykowi w porsche cayen,który przeciera oczy gdy go wyprzedzasz przy 250km/h
a jak ktoś kupuje S4 to żeby bączki kręcić albo upalać na ćwiartkę?martin_wml pisze:kolego co Ty porównujesz?S4 b5 po sofcie objedzie S6 c5
to są dwa różne auta,s4 jest sporo mniejsze,a s6 to sportowa limuzyna
jest wygodna,a jednocześnie zapewnia wrażenia z jazdy,
jeśli ktoś się decyduje na s6 v8,to nie po to by się ścigać na 1/4 mili lub baczki kręcić
tym autem możesz zapakować rodzinę i jechać na wczasy(bez tabletek od bólu głowy),
ale tez możesz utrzec nosa bogatemu chłopczykowi w porsche cayen,który przeciera oczy gdy go wyprzedzasz przy 250km/h
wiem że to są zupełnie inne samochody. pisałem tylko o osiągach s4 i s6
