S4 B5 Nogaro blue by emay
- wujek_maciej
- Posty: 38
- Rejestracja: 2011-02-08, 17:11
- Lokalizacja: gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
więc teoretycznie by przejść z 245 przedlift na 256 wystarczy zmienić tarcze i klocki?SID pisze:heble z przed lifta vs z po lifta przod różnią się tylko mocowaniem klocków
efekty hamowania , skutecznosci i siły są takie same
przed liftem w tyle były 245/12 nie wentylowane , po lifcie 256/22mm wentylowane
Wynik z hamowni - słabo konie umarły


Ostatnio zmieniony 2019-02-18, 11:10 przez emay, łącznie zmieniany 2 razy.
Pany mam pytanie odnośnie wymiany oleju. Nie wiem kiedy i czy w ogóle był wymieniany olej w skrzyni i dyfrze. Patrząc na rocznik auta to 17 lat mogą mieć te płyny. Pytanko następujące jak wchodzę sobie w dobierz olej motul i wybieram model S4 B5 to do dyfra podstawia mi się 75w90 a jak wybieram RS4 B5 to podstawia się 80w90. Czy w RS4 jest inny dyfer ? Czy jak zaleje 80w90 to będzie gorzej ? Większe straty na mocy ?
Do silnika wchodzi 6 L i jest połowa bagnetu dolewać do max stanu czy tego się nie robi ?
Do silnika wchodzi 6 L i jest połowa bagnetu dolewać do max stanu czy tego się nie robi ?
Tak się zastanawiam co jest nie tak, że ubyło KM. Wiecie może gdzie sprawdzić i co sprawdzić.
Z tego co juz wymieniłem:
- przepływomierz
- przepustnica
- moduł EGT od strony kierowcy ( był błąd w VCDS )
- sonda lambda strona pasażera ( był błąd w VCDS )
- trójnik gumowy przepustnicy
Zastanawiam sie nad wymianą DV`ek. W jeden jakoś membrana krzywo leżała, ale poprawiłem ją.
Na logach doładowanie bylo max na poziomie 0,6 bara.
Z tego co juz wymieniłem:
- przepływomierz
- przepustnica
- moduł EGT od strony kierowcy ( był błąd w VCDS )
- sonda lambda strona pasażera ( był błąd w VCDS )
- trójnik gumowy przepustnicy
Zastanawiam sie nad wymianą DV`ek. W jeden jakoś membrana krzywo leżała, ale poprawiłem ją.
Na logach doładowanie bylo max na poziomie 0,6 bara.
Ostatnio zmieniony 2019-02-18, 11:11 przez emay, łącznie zmieniany 1 raz.