B6 2.7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

Robi taki jeden z drugim po 40 tys rocznie i potem w 15 letnich autach przebiegi max 199 tys km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

robertukf pisze:Robi taki jeden z drugim po 40 tys rocznie i potem w 15 letnich autach przebiegi max 199 tys km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Swoje auto mam od 5 lat. Kupując swoją sztukę miała niecałe 80 tys km. Dzisiaj ma troche ponad 300 tysi. Sami sobie policzcie ile $$$ zostało w kieszeni :-o Nie wiem jak Wy ale ja nie lubie być dymanym przez koncerny paliwowe :-)
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

[ Dodano: 2014-12-03, 21:29 ]
Ghost odp lub zadzwon na 500704988
odnosnie 17" ;-)
huzi
Posty: 20
Rejestracja: 2011-05-05, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: huzi »

Gratki projektu.

Pytanie : bo silnik z 3.0 na 2.7 extra no i zmiana na manual .. Wszytsko smiga ?? Lacznie z tempomatem klima ??

Az mi normalnie sie zamarzylo takie cos ( ta skrzynia z 2,5 tdi i 2,7 ) tylko pomysl na bude mam inny ;)

Pozdro
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Z tempomatem nie jest tak latwo, ale podobno Nosb ma pomysl na to. Klima tak.
kris quattro
Posty: 18
Rejestracja: 2013-12-28, 18:34
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: kris quattro »

A pytanie do Ciebie Flyer mam:Z racji że temat 2,7bt w budzie b6 nie jest Ci obcy mam pytanie:jak wygląda temat klimatyzacji w a4 b6 po swapie na wcześniej wspomniane 2,7 biturbo?chodzi mi o kwestię zasilania kompresora klimy bo mam w swojej b6tce swap i nie jest to podpięte bo mecher ktory to ogarniał mówił że w b5 tce kompresor klimy chodzi na innym napięciu-czyli np w b5 na 12v a w b6 na 6v.Sorry za zaśmiecanie tematu ale to mnie nurtuje bo po swapie klimy jeszcze nie ogarnąłem w mojej b6.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Nosb ten temat ma rozkminiony, wiec w razie czego mozesz sie wybrac do niego

Kazdy bardziej kumaty spec od klimatyzacji tez powinien to ogarnac. Gotowego rozwiazania Ci nie podam, bo go nie pamietam, to bylo kilka lat temu ;)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

A jak macie podpiety czujnik sprzegla z ori skrzyni b6 do wiazki b5??
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

ghost pisze:Wszystkie auta jakie stroję i z którymi mam kontakt robię tak aby sterownik silnika benzynowy nie wiedział ,że jeździ na lpg. Korekty paliwowe na PB jak i LPG powinny być w miare najbliżej siebie. Wtedy silnik jeździ najlepiej i nie ma z niczym problemów. Gaz tak jak każde inne paliwo w nadmiarze powoduje spadek mocy. Ale przy odpowiednim AFR spokojnie może zastąpić benzynke 98. Lata testów i doświadczeń na różnych silnikach tylko to potwierdzają. Bez pewnych modów w silniku EGT będzie takim samym problemem na gazie jak i na benzynie. Więc jeśli problem jest na benzynie to i na gazie będzie występował. Ale jeśli auto ma 500 ps na benie i nie ma problemu z egt to i na gazie nie będzie. Kwestia doboru gadzetów+strojenie i łaski nie robi :-)
Korekty można tak ustawić, ze będą identyczne jak na benzynie...

Lpg ma też to do siebie, że ma większą liczbę oktanową i praktycznie można coś jeszcze ugrać bo stukowe pojawia się później...

Co do mapki LPG z któregoś postu i patrząc na zakres czasów LPG to

73 km z cylindra na hanie niebieskiej to słabo to wszytko widzę.
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

Czujnik sprzegla to przy pedale jest w budzie b6
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

roboform550 - Teoria to jedno a praktyka to drugie. Widocznie miałeś zbyt mało styczności z tymi autami i instalacjami lpg jak piszesz takie głupoty na forum. Widziałeś jak zachowuje sie zapłon na LPG ? Porównywałeś to do benzyny 95 i 98 ?? Jechałeś tym autem ,ze masz wątpliwości co do wyrabiania instalki LPG ? Śmiem twierdzić ,że nie widziałęś auta po konkretnych modach z prawidłowo dobranymi komponentami LPG. A jeśli masz jakieś wątpliwości to chetnie możemy je zweryfikować :) Zapraszam... Setup który jest w aucie nie jest dziełem przypadku tak jak u większosci osób które montują instalki a konkretnie przemyślaną i dobranym zestawem ... ale widocznie Ty zrobiłeś Tych aut więcej i możesz mi coś ciekawego o nich powiedzieć : tak więc jeśli masz coś sensownego do dodania to chętnie się czegoś nowego dowiem... :-)

jak do tej pory to co najmniej 10 aut z forum z mocą 300+ lata i nikomu nic się nie wysralo. Pomiary AFR były robione nie raz i bez problemu dało się to wszystko ustawić tak jak na PB więc jak nie wiesz to oszczędź wstydu waść :lol:


a tak BTW wracając do auta to w tym tygodniu wleciał komplet zawiechy amory Koni STR.T + sprezyny Vogtland -30mm + wahacze Meyle Hd+mocniejsze stabilizatory, i parę gadzetów jeszcze tylko zbieżność i jutro testy :-)
Ostatnio zmieniony 2014-12-10, 21:52 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

Oczywiście...nie mam bladego pojęcia o LPG...ale ty wiesz lepiej także nie zamierzam dyskutować...

Co do weryfikacji...nie chce mi się jechać do Turku...zawsze możesz nagrać plik *.OSC z jazdy na lpg w programie od gazu i będzie wsio wiadomo.

Możesz nawet dać Tu na forum to większe grono sobie popatrzy i może zmieni zdanie na temat LPG w takim potworze jak twoje auto.

Jak nie wiesz jak nagrać plik to odezwij się na pw to ci wytłumaczę.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Bo piszesz jak byś nie miał pojęcia :-) Forum jest od tego aby dzielić się widzą a nie snuć domysły. Wielokrotnie już poprawiałem auta po monterach którzy załadowali ogromne wtryski a potem dziwią się,ze na wolnych auto chodzi nierówno ;-) Ale co się dziwić jak ktoś nie zna nawet minimalnego czasu otwarcia wtrysku oraz innych bardzo istotnych parametrów. W skrócie pakując hane 2100 która ma zbyt długi minimaly czas auto jest czesto zalewane i tracimy baaardzo dużo podczas trybu daily driver oraz rozgrzewania/przełanczania się na lpg. A co dopiero wyjscie z Cutt-off'a! Ciekawostka... 73km z cylindra i to na cisnieniu lpg 1.35 bara... Niemożliwe no nie ? Wtryski się nie zapętlają!!! Wykres z hamowni i screen z ustawien z sterownika to widocznie zbyt mało ? A co do plików osc to nigdy nie musiałem ich nagrywać bo nie potrzebowałem niczyjej pomocy :) I jej nie potrzebuje :lol: Zamiast pliku osc bardziej powinny CIe interesować wartosci które widzi ECU benzynowe, wypadanie zapłonów, EGT,korekty itd... A tu jest tak samo jak na benzynie :-D
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

Jaki reduktor dałeś?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Strasznie wkur%$&@ mnie posty typu "dwa słowa" ... :-P Fajnie jak ktoś ma coś konstruktywnego do powiedzenia w temacie. Nie reduktor... a reduktory! I nie wystarczy ich odpowiedni dobór jeśli chodzi o wydajność ale i odpowiednie umiejscowienie. Jak byś siedział odpowiednio długo w temacie i miał doświadczenie z kilku lat oraz aut i zajechanych silników to wiedział byś ,że nie ufa się bezgranicznie sterownikowi LPG bo to co widzisz na mapkach LPG to tylko "wizualizacja". To co się dzieje w silniku można zobaczyć tylko w ECU benzynowym a do tego trzeba mieć czasem większą wiedze i sprzet niż do instalacji LPG.... Redutkory to KME GOLD :->
ODPOWIEDZ