 
   
  
Swoje auto mam od 5 lat. Kupując swoją sztukę miała niecałe 80 tys km. Dzisiaj ma troche ponad 300 tysi. Sami sobie policzcie ile $$$ zostało w kieszenirobertukf pisze:Robi taki jeden z drugim po 40 tys rocznie i potem w 15 letnich autach przebiegi max 199 tys km

 Nie wiem jak Wy ale ja nie lubie być dymanym przez koncerny paliwowe
 Nie wiem jak Wy ale ja nie lubie być dymanym przez koncerny paliwowe  
Korekty można tak ustawić, ze będą identyczne jak na benzynie...ghost pisze:Wszystkie auta jakie stroję i z którymi mam kontakt robię tak aby sterownik silnika benzynowy nie wiedział ,że jeździ na lpg. Korekty paliwowe na PB jak i LPG powinny być w miare najbliżej siebie. Wtedy silnik jeździ najlepiej i nie ma z niczym problemów. Gaz tak jak każde inne paliwo w nadmiarze powoduje spadek mocy. Ale przy odpowiednim AFR spokojnie może zastąpić benzynke 98. Lata testów i doświadczeń na różnych silnikach tylko to potwierdzają. Bez pewnych modów w silniku EGT będzie takim samym problemem na gazie jak i na benzynie. Więc jeśli problem jest na benzynie to i na gazie będzie występował. Ale jeśli auto ma 500 ps na benie i nie ma problemu z egt to i na gazie nie będzie. Kwestia doboru gadzetów+strojenie i łaski nie robi
 
   
  
 Forum jest od tego aby dzielić się widzą a nie snuć domysły. Wielokrotnie już poprawiałem auta po monterach którzy załadowali ogromne wtryski a potem dziwią się,ze na wolnych auto chodzi nierówno
 Forum jest od tego aby dzielić się widzą a nie snuć domysły. Wielokrotnie już poprawiałem auta po monterach którzy załadowali ogromne wtryski a potem dziwią się,ze na wolnych auto chodzi nierówno   Ale co się dziwić jak ktoś nie zna nawet minimalnego czasu otwarcia wtrysku oraz innych bardzo istotnych parametrów. W skrócie pakując hane 2100 która ma zbyt długi minimaly czas auto jest czesto zalewane i tracimy baaardzo dużo podczas trybu daily driver oraz rozgrzewania/przełanczania się na lpg. A co dopiero wyjscie z Cutt-off'a! Ciekawostka... 73km z cylindra i to na cisnieniu lpg 1.35 bara... Niemożliwe no nie ? Wtryski się nie zapętlają!!! Wykres z hamowni i screen z ustawien z sterownika to widocznie zbyt mało ? A co do plików osc to nigdy nie musiałem ich nagrywać bo nie potrzebowałem niczyjej pomocy :) I jej nie potrzebuje
 Ale co się dziwić jak ktoś nie zna nawet minimalnego czasu otwarcia wtrysku oraz innych bardzo istotnych parametrów. W skrócie pakując hane 2100 która ma zbyt długi minimaly czas auto jest czesto zalewane i tracimy baaardzo dużo podczas trybu daily driver oraz rozgrzewania/przełanczania się na lpg. A co dopiero wyjscie z Cutt-off'a! Ciekawostka... 73km z cylindra i to na cisnieniu lpg 1.35 bara... Niemożliwe no nie ? Wtryski się nie zapętlają!!! Wykres z hamowni i screen z ustawien z sterownika to widocznie zbyt mało ? A co do plików osc to nigdy nie musiałem ich nagrywać bo nie potrzebowałem niczyjej pomocy :) I jej nie potrzebuje   Zamiast pliku osc bardziej powinny CIe interesować wartosci które widzi ECU benzynowe, wypadanie zapłonów, EGT,korekty itd... A tu jest tak samo jak na benzynie
 Zamiast pliku osc bardziej powinny CIe interesować wartosci które widzi ECU benzynowe, wypadanie zapłonów, EGT,korekty itd... A tu jest tak samo jak na benzynie  
 Fajnie jak ktoś ma coś konstruktywnego do powiedzenia w temacie. Nie reduktor... a reduktory! I nie wystarczy ich odpowiedni dobór jeśli chodzi o wydajność ale i odpowiednie umiejscowienie. Jak byś siedział odpowiednio długo w temacie i miał doświadczenie z kilku lat oraz aut i zajechanych silników to wiedział byś ,że nie ufa się bezgranicznie sterownikowi LPG bo to co widzisz na mapkach LPG to tylko "wizualizacja". To co się dzieje w silniku można zobaczyć tylko w ECU benzynowym a do tego trzeba mieć czasem większą wiedze i sprzet niż do instalacji LPG.... Redutkory to KME GOLD
  Fajnie jak ktoś ma coś konstruktywnego do powiedzenia w temacie. Nie reduktor... a reduktory! I nie wystarczy ich odpowiedni dobór jeśli chodzi o wydajność ale i odpowiednie umiejscowienie. Jak byś siedział odpowiednio długo w temacie i miał doświadczenie z kilku lat oraz aut i zajechanych silników to wiedział byś ,że nie ufa się bezgranicznie sterownikowi LPG bo to co widzisz na mapkach LPG to tylko "wizualizacja". To co się dzieje w silniku można zobaczyć tylko w ECU benzynowym a do tego trzeba mieć czasem większą wiedze i sprzet niż do instalacji LPG.... Redutkory to KME GOLD  