Moderatorzy: buba , Mod-Team
michalQRi
Posty: 30 Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
Tytuł użytkownika: książe
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: michalQRi » 2010-11-13, 22:31
imo 4 lopatki to juz dosc dragowy zestaw
pewnie różnica w odniesieniu do 6 nie bedzie zasadnicza, ale te dwie łopatki wiecej powinny poprawic nieco wygode uzytkowania :)
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-11-13, 22:33
jest tez wersja 8 malych spiekow. Aw na takiej jezdzi i sprawdz sie .
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-13, 22:41
sportmile pisze: jest tez wersja 8 malych spiekow. Aw na takiej jezdzi i sprawdz sie .
Hmm na ich stronie nie ma takiego...
Ma być wygodne na codzień i znieść dużo. Skoro u Nika było 6 łopatkowe i znosiło jego jazdę to nie mam pytań
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-11-13, 23:16
bylo 8 spiekow a teraz jest 4. Jest na stronie 8 spiekow
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-13, 23:30
Nie żebym Ci nie wierzył, ale na zdjęciu/opisie jej nie ma...
A Ty co byś polecał z tych 3: 4/6/8 łopatek tak na codzień i żeby pierdolnąć z obrotów od czasu do czasu?
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-11-13, 23:42
mam swoje zrodla i zaufajcie mi ze sa ;)
4 lopatki auto szarpie mocno
6 lekko
8 praktycznie wcale
4 wytrzymuje Nika starty z odcinki / procedury
6 posrednie / dobre rozwiazanie do mocnego auta typu 450-500 hp
8 praktycznie typowa seria nic nie drzy przy 543 koniach i startach z odcinki nie trzymalo i auto delikatnie zaczelo ruszac. Poslizgow zadnych , we wszystkich 3 przypadkach miekki pedal idealny na miasto.
Ostatnio zmieniony 2010-11-13, 23:47 przez
sportmile , łącznie zmieniany 1 raz.
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-13, 23:46
O taką odpowiedź mi chodziło
W takim razie biorę 6 bo wydaje się być optymalnym rozwiązaniem. Jak będę miał powyżej 500 PS najwyżej je zmienię albo spalę do tego czasu
The Rice Power
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2010-11-13, 23:52
piwo czy pstrykasz
?
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-13, 23:57
sportmile pisze: piwo
Spoko
masz załatwione
[ Dodano : 2010-11-14, 22:06 ]
Dobra Panowie to co robimy zamówienie
The Rice Power
BKMM
Posty: 270 Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: BKMM » 2010-11-14, 22:16
No to Panowie!
Ostatecznie lista 3-osobowa?
1) deSigner 6 lopatek
2) BKMM 6 lopatek
3) moment 6 lopatek ?
Potwierdzamy, wplacamy i czekamy :)
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-14, 22:19
Na to wygląda
Kosi dawaj każdemu na PW nr konta i kwotę zaliczki, nie ma na co czekać
The Rice Power
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-11-15, 06:34
o spiekach powinniście też wiedzieć że sporo krótsze życie okładzin tarczy jest
niż w standardowych tarczach, w 4-ro łopatkowym tym bardziej.
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-15, 09:14
SID pisze: o spiekach powinniście też wiedzieć że sporo krótsze życie okładzin tarczy jest
niż w standardowych tarczach, w 4-ro łopatkowym tym bardziej.
Dlatego bierzemy 6 lopatek
The Rice Power