Moderatorzy: buba , Mod-Team
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2010-11-05, 08:45
Coś wytrzymalszego od serii,żeby nie wymieniać co pół roku?
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-11-05, 11:48
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2010-11-05, 13:57
Nie no FX400 mi niepotrzebny przy serii z plusem.
AW i Nick chyba takiem mają.
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2010-11-05, 14:10
a ja uwazam wlasnie ze ci potrzebny :)
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-05, 14:12
Potrzebny, potrzebny zaufaj mi
Ja w serii bez + spaliłem LUK'a fakt że kilkuletniego, także teraz zakładam FX400. Tym bardziej że LUK koszt ok 1200 pln, a FX jak ma się znajomości kosztuje < 3000 pln....
The Rice Power
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-11-05, 15:55
Norbi pisze: Nie no FX400 mi niepotrzebny przy serii z plusem.
AW i Nick chyba takiem mają.
z tego co chlopaki pisza, to potrzebny... lubisz upalac, wiec nowe sprzeglo zajezdzisz w moment. Lepiej kupic z zapasem i miec spokoj na dlugo.
skoro przy moich 280 koniach RS'owe sprzeglo ledwo daje rade przy startach z 5000, to co przy Twoich 400...
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-05, 16:05
Jak lubisz strzelać z obrotów to bezwzględnie
The Rice Power
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2010-11-05, 17:14
No właśnie strzelając zabiłem obecne
igore36
Posty: 118 Rejestracja: 2010-08-07, 14:36
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: igore36 » 2010-11-05, 17:49
ja mam seryjne (chyba) od miesiaca pałuje, strzelam z obrotow i nawet sie nie sliznie
deSigner
Posty: 629 Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:
Post
autor: deSigner » 2010-11-05, 18:03
igore36 pisze: ja mam seryjne (chyba) od miesiaca pałuje, strzelam z obrotow i nawet sie nie sliznie
Wiesz tak od razu pewnie się nie da go zabić, seryjne/zamiennik jakąś wytrzymałość też ma, ale na dłuższą metę nie wytrzymuje. Poza tym ZTCW to akurat FX400 jest bardzo miękkie i przyjemne do jazdy na codzień
The Rice Power
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2010-11-05, 18:26
igore36 pisze: ja mam seryjne (chyba) od miesiaca pałuje, strzelam z obrotow i nawet sie nie sliznie
a swistak siedzi..........
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2010-11-05, 18:38
kosiniak
Post
autor: kosiniak » 2010-11-06, 00:48
no dzis ziom akurat nie :)
Flyer
Moderator
Posty: 1651 Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Flyer » 2010-11-06, 00:51
igore36 pisze: ja mam seryjne (chyba) od miesiaca pałuje, strzelam z obrotow i nawet sie nie sliznie
widocznie nie umiesz strzelac
Cantona
Posty: 185 Rejestracja: 2010-03-18, 19:50
Lokalizacja: pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Cantona » 2010-11-06, 09:29
każde sprzęgło musi mieć czas żeby skleić, ten czas to bałagan w głowie przed startem. najzdrowiej strzelać jak samochód wchodzi na obroty i to nie ważne jakie. Odcinke wytrzymują dobre sprzęgła a eresowskie sprzęgło w przeciwieństwie do dobrych jest mega hujowe. mi się wydaje że sprzęgło mam w miarę dobre a z odcinki nigdy nie startowałem