Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?
Jak rozumiem na sprzęgło spiekowe jest twardsze czy jeszcze czymś innym się charakteryzuje? Jednak większość czasu auto będzie spędzać w zatłoczonym mieście.BurnOuT pisze:Generalnie setup na fabrycznych sprężarkach Audi typu K04 RS4 czy RS6 bez problemu pozwala na całkowicie normalne użytkowanie auta na codzień.
Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"
Natomiast co do spalania to mnie trochę uspokoiliście bo już się bałem że 100/100 też się może pokazać:) co nie znaczy, że 30 litrów to mało!
Hehe na szczęście styl Froga w moim przypadku nie wchodzi w gre. Aż takim dobrym kierowcą nie jestem:)BurnOuT pisze:Sprzęgło chodzi bardziej ON/OFF przez co zmiana biegu czy ruszanie potrafi być szarpiące. Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia.
W FX400 pedał jest miękki
Co do spalania 30l po mieście to przy jeździe w stylu Froga z M3 ;)
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
Ja to nie wiem czemu, ale na tym forum kazdy temat konczy sie na spalaniu...
Cenzura kto chce miec 500koni pod maska w s4 musi sie z tym liczyc ze i bedzie paliwo wpindalal jak nalezy.
Jak chcesz sie wszystko na temat takiego setupu itd dowiedziec to rob tak jak juz Ci koledzy pisali. Wal do aw69. Chlop Ci powie co i jak i po temacie. Sam juz na nie jednym setupie smigal, zmodzil juz kupe samochodow i jak juz pewnie zauwazyles to nie owija w bawelne tylko mowi brutalna prawde :D
pozdrawiam i 3mam kciuki za nastepne 500+ na forum
Cenzura kto chce miec 500koni pod maska w s4 musi sie z tym liczyc ze i bedzie paliwo wpindalal jak nalezy.
Jak chcesz sie wszystko na temat takiego setupu itd dowiedziec to rob tak jak juz Ci koledzy pisali. Wal do aw69. Chlop Ci powie co i jak i po temacie. Sam juz na nie jednym setupie smigal, zmodzil juz kupe samochodow i jak juz pewnie zauwazyles to nie owija w bawelne tylko mowi brutalna prawde :D
pozdrawiam i 3mam kciuki za nastepne 500+ na forum

[quote="Kierownik"]Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.[/quote]
a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...
a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
co prawda to prawdaRafal84 pisze:a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...Kierownik pisze:Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.

Panowie dzięki wielkie za rozjaśnienie tematu!
Gratuluje wszystkim super projektów aut (widać ogrom nakładu pracy jaki wkładacie w auta i sporo gotówki) no i tego rewelacyjnego forum, które Wy tworzycie!
Mam jednak taką małą refleksje po przestudiowaniu sporej ilości postów, która nieco zaprząta mi głowę. Uzbrojenie audi s4 w gadżety z rs4 (hamulce, zawieszenie, sprzęgło, zwiększenie mocy itd) kosztuje sporo kasy a czasem i nerwów. I o ile RS4 B5 w przyzwoitym stanie w miarę łatwo jest później sprzedać i nie traci specjalnie na wartości to już odsprzedaż nawet doinwestowanej s4 może być problematyczna (ludzie jednak obawiają się wieku, problemów i mimo wszystko spalania).
Dlatego jeszcze dobrze przemyślę czy kupić s4 serię (dodac program i mieć zabawkę), s4 dobrze zmodzoną (za większe pieniądze lub zamianę za moje auto) czy trochę pieniędzy dozbierać i poszukać jednak rs4.
Nie mniej jednak w dziale sprzedaż wkleję jakieś zdjęcie mojego auta może z kim się na coś umówię?:)
P.S. Żałuje tylko, że to forum odkryłem po zakupie auta bo w innym wypadku już bym jeździł s4 lub rs4 bo choć stare to piękne wewnętrznie:)
Gratuluje wszystkim super projektów aut (widać ogrom nakładu pracy jaki wkładacie w auta i sporo gotówki) no i tego rewelacyjnego forum, które Wy tworzycie!
Mam jednak taką małą refleksje po przestudiowaniu sporej ilości postów, która nieco zaprząta mi głowę. Uzbrojenie audi s4 w gadżety z rs4 (hamulce, zawieszenie, sprzęgło, zwiększenie mocy itd) kosztuje sporo kasy a czasem i nerwów. I o ile RS4 B5 w przyzwoitym stanie w miarę łatwo jest później sprzedać i nie traci specjalnie na wartości to już odsprzedaż nawet doinwestowanej s4 może być problematyczna (ludzie jednak obawiają się wieku, problemów i mimo wszystko spalania).
Dlatego jeszcze dobrze przemyślę czy kupić s4 serię (dodac program i mieć zabawkę), s4 dobrze zmodzoną (za większe pieniądze lub zamianę za moje auto) czy trochę pieniędzy dozbierać i poszukać jednak rs4.
Nie mniej jednak w dziale sprzedaż wkleję jakieś zdjęcie mojego auta może z kim się na coś umówię?:)
P.S. Żałuje tylko, że to forum odkryłem po zakupie auta bo w innym wypadku już bym jeździł s4 lub rs4 bo choć stare to piękne wewnętrznie:)
nie do końca się zgadzam z takim postawieniem sprawy tak na szybko bez większego zastanowienia:
S4 w miarę powiedzmy 20 dychy + pakiet 3-4k (podstawowy) i masz za 25 fajną serię
wydech, IC + program 3 tysiące + 2.5 tysiąca heble i masz co trzeba 310-320KM + fajny hebel w granicach 30 tysięcy
RS4 powiedzmy 35 tysięcy + pakiet startowy 3-4k nie licząc np. wymiany tarcz i klocków hamulcowych bo to kolejne kilka tysięcy i masz powiedzmy zdrową serię za ? 45 tysięcy
jak Ci mało to samym programem bez ruszania IC i wydechu 410+KM za około 45 tysięcy
Modzone S4 ? tak jak sam pisałeś jak kupić to tylko już rezane bo ktoś wywalił kupę kasy której nie odzyska (tak że jesteś na starcie na +) oczywiście przy odsprzedaży jeszcze większe schody będziesz miał niż miał ten który sprzedawał Tobie.
I teraz pytanie czy masz na samochód do wydania 30 sci tysięcy czy 45-46 tysięcy.
Oczywiście jak się okaże że kupiłeś trupa i trzeba robić głowice z napinaczami itd to popłyniesz cokolwiek byś nie kupił.
O bez wypadkowości nawet nie piszę bo liczyć na to żeby kupisz sprowadzony samochód kilkunastoletni bez przygód ? mało realne
S4 w miarę powiedzmy 20 dychy + pakiet 3-4k (podstawowy) i masz za 25 fajną serię
wydech, IC + program 3 tysiące + 2.5 tysiąca heble i masz co trzeba 310-320KM + fajny hebel w granicach 30 tysięcy
RS4 powiedzmy 35 tysięcy + pakiet startowy 3-4k nie licząc np. wymiany tarcz i klocków hamulcowych bo to kolejne kilka tysięcy i masz powiedzmy zdrową serię za ? 45 tysięcy
jak Ci mało to samym programem bez ruszania IC i wydechu 410+KM za około 45 tysięcy
Modzone S4 ? tak jak sam pisałeś jak kupić to tylko już rezane bo ktoś wywalił kupę kasy której nie odzyska (tak że jesteś na starcie na +) oczywiście przy odsprzedaży jeszcze większe schody będziesz miał niż miał ten który sprzedawał Tobie.
I teraz pytanie czy masz na samochód do wydania 30 sci tysięcy czy 45-46 tysięcy.
Oczywiście jak się okaże że kupiłeś trupa i trzeba robić głowice z napinaczami itd to popłyniesz cokolwiek byś nie kupił.
O bez wypadkowości nawet nie piszę bo liczyć na to żeby kupisz sprowadzony samochód kilkunastoletni bez przygód ? mało realne
Ostatnio zmieniony 2014-06-27, 11:08 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)