Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Kazdy powinien bana dostac za spamowanie. Jeszcze zacznicie pisac ze lpg jest dobre...
jace746
Posty: 12
Rejestracja: 2011-12-16, 22:42
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jace746 »

...zwracam honor...
FUNCTION OVER FASHION
Kierownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-06-15, 19:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierownik »

BurnOuT pisze:Generalnie setup na fabrycznych sprężarkach Audi typu K04 RS4 czy RS6 bez problemu pozwala na całkowicie normalne użytkowanie auta na codzień.

Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"
Jak rozumiem na sprzęgło spiekowe jest twardsze czy jeszcze czymś innym się charakteryzuje? Jednak większość czasu auto będzie spędzać w zatłoczonym mieście.

Natomiast co do spalania to mnie trochę uspokoiliście bo już się bałem że 100/100 też się może pokazać:) co nie znaczy, że 30 litrów to mało!
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

Akurat sprzęgło fx 400 jest miększe przy wciskaniu niż seria,nawet 4 łopatkowy,tylko szarpie trochę bardziej przy ruszaniu, może w 6 łopatkowym niema tego problemu....
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
BurnOuT
Posty: 41
Rejestracja: 2012-06-18, 22:42
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BurnOuT »

Sprzęgło chodzi bardziej ON/OFF przez co zmiana biegu czy ruszanie potrafi być szarpiące. Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia.
W FX400 pedał jest miękki

Co do spalania 30l po mieście to przy jeździe w stylu Froga z M3 ;)
Kierownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-06-15, 19:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierownik »

BurnOuT pisze:Sprzęgło chodzi bardziej ON/OFF przez co zmiana biegu czy ruszanie potrafi być szarpiące. Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia.
W FX400 pedał jest miękki

Co do spalania 30l po mieście to przy jeździe w stylu Froga z M3 ;)
Hehe na szczęście styl Froga w moim przypadku nie wchodzi w gre. Aż takim dobrym kierowcą nie jestem:)
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Ja to nie wiem czemu, ale na tym forum kazdy temat konczy sie na spalaniu...

Cenzura kto chce miec 500koni pod maska w s4 musi sie z tym liczyc ze i bedzie paliwo wpindalal jak nalezy.

Jak chcesz sie wszystko na temat takiego setupu itd dowiedziec to rob tak jak juz Ci koledzy pisali. Wal do aw69. Chlop Ci powie co i jak i po temacie. Sam juz na nie jednym setupie smigal, zmodzil juz kupe samochodow i jak juz pewnie zauwazyles to nie owija w bawelne tylko mowi brutalna prawde :D

pozdrawiam i 3mam kciuki za nastepne 500+ na forum 8-)
Anton
Posty: 41
Rejestracja: 2013-07-02, 12:41
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Anton »

lukfk pisze:Akurat sprzęgło fx 400 jest miększe przy wciskaniu niż seria,nawet 4 łopatkowy,tylko szarpie trochę bardziej przy ruszaniu, może w 6 łopatkowym niema tego problemu....
w 6 łopatkowym też szarpie, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia się i potem wyczucia ;)
Kierownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-06-15, 19:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierownik »

Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

[quote="Kierownik"]Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.[/quote]

a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...
Kierownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-06-15, 19:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierownik »

Zgadzam się w 100%. Po prostu o auto trzeba dbać!
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Rafal84 pisze:
Kierownik pisze:Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.
a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...
co prawda to prawda 8-)
Kierownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-06-15, 19:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierownik »

Panowie dzięki wielkie za rozjaśnienie tematu!

Gratuluje wszystkim super projektów aut (widać ogrom nakładu pracy jaki wkładacie w auta i sporo gotówki) no i tego rewelacyjnego forum, które Wy tworzycie!

Mam jednak taką małą refleksje po przestudiowaniu sporej ilości postów, która nieco zaprząta mi głowę. Uzbrojenie audi s4 w gadżety z rs4 (hamulce, zawieszenie, sprzęgło, zwiększenie mocy itd) kosztuje sporo kasy a czasem i nerwów. I o ile RS4 B5 w przyzwoitym stanie w miarę łatwo jest później sprzedać i nie traci specjalnie na wartości to już odsprzedaż nawet doinwestowanej s4 może być problematyczna (ludzie jednak obawiają się wieku, problemów i mimo wszystko spalania).

Dlatego jeszcze dobrze przemyślę czy kupić s4 serię (dodac program i mieć zabawkę), s4 dobrze zmodzoną (za większe pieniądze lub zamianę za moje auto) czy trochę pieniędzy dozbierać i poszukać jednak rs4.

Nie mniej jednak w dziale sprzedaż wkleję jakieś zdjęcie mojego auta może z kim się na coś umówię?:)


P.S. Żałuje tylko, że to forum odkryłem po zakupie auta bo w innym wypadku już bym jeździł s4 lub rs4 bo choć stare to piękne wewnętrznie:)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

nie do końca się zgadzam z takim postawieniem sprawy tak na szybko bez większego zastanowienia:

S4 w miarę powiedzmy 20 dychy + pakiet 3-4k (podstawowy) i masz za 25 fajną serię
wydech, IC + program 3 tysiące + 2.5 tysiąca heble i masz co trzeba 310-320KM + fajny hebel w granicach 30 tysięcy
RS4 powiedzmy 35 tysięcy + pakiet startowy 3-4k nie licząc np. wymiany tarcz i klocków hamulcowych bo to kolejne kilka tysięcy i masz powiedzmy zdrową serię za ? 45 tysięcy
jak Ci mało to samym programem bez ruszania IC i wydechu 410+KM za około 45 tysięcy
Modzone S4 ? tak jak sam pisałeś jak kupić to tylko już rezane bo ktoś wywalił kupę kasy której nie odzyska (tak że jesteś na starcie na +) oczywiście przy odsprzedaży jeszcze większe schody będziesz miał niż miał ten który sprzedawał Tobie.
I teraz pytanie czy masz na samochód do wydania 30 sci tysięcy czy 45-46 tysięcy.
Oczywiście jak się okaże że kupiłeś trupa i trzeba robić głowice z napinaczami itd to popłyniesz cokolwiek byś nie kupił.
O bez wypadkowości nawet nie piszę bo liczyć na to żeby kupisz sprowadzony samochód kilkunastoletni bez przygód ? mało realne
Ostatnio zmieniony 2014-06-27, 11:08 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

to co napisałem to ogólnikowo, nie konrketnie o s4, bo s4 to pikus.... czy coś, po prostu są auta za 500.000 tys zl, za 800.000 zł, którego roczne utrzymanie to koszt 80.000 zł, 100.000 zł zalezy jak popadnie ;) a utrzymanie to nie paliwo... paliwo to "grosze' przy takich autach.
ODPOWIEDZ