A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM
mozesz a nawet powiniennes. Ja nie mowie ze ktores jest bee, ale nie powinnismy sie wypowiadac o tamtym aucie ze jest gorsze bo tego nie wiemy. Poza tym fly z tego co kojaze to mowil cos keidys o 45k+ a tu zapewne za 30 do wyjecia spokojnie. Podejzewam ze koles air ride tez by zostawil bo sami wiecie jak jest aktualnie ze sprzedaza takich aut a felga nie dziwne, ze sie ceni, bo to kozackie kolo.
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 13:44 przez Michał S4, łącznie zmieniany 1 raz.
Jesli mamy porownywac auta, to u mnie jest znacznie lepsze wyposazenie, oryginalny S-line (on w ogloszeniu twierdzi, ze tez, a w srodku nie ma nic z S-line'a), bi-xenon (on ma zwykle lampy).
Oprocz tego BOSE, S-line w srodku, szyber, pakiet oswietlenie, fotochromy w srodku i na zewnatrz, grzane lusterka, spryski, normalna kierownica sport z multifunkcja, a nie jakies allegrowe wydumki (bo to co on ma to nie jest zadne RS4, tylko przerobiona klejona kierownica z B7) - to tak na szybko... a cos jeszcze pewnie by sie znalazlo.
Z mechaniki nowa chlodnica oleju (1,5k), hamulce przod i tyl (5k), stabilizatory RS4, zawias S-line itd.
Ta FWD z allegro jest w cenie 31k bez kol, zawieszenia, na stalowkach...
Zeby dolozyc porzadne heble, zawias, jakies kolo 18" z dobra opona, to sami najlepiej wiecei ile trzeba dolozyc
Oprocz tego BOSE, S-line w srodku, szyber, pakiet oswietlenie, fotochromy w srodku i na zewnatrz, grzane lusterka, spryski, normalna kierownica sport z multifunkcja, a nie jakies allegrowe wydumki (bo to co on ma to nie jest zadne RS4, tylko przerobiona klejona kierownica z B7) - to tak na szybko... a cos jeszcze pewnie by sie znalazlo.
Z mechaniki nowa chlodnica oleju (1,5k), hamulce przod i tyl (5k), stabilizatory RS4, zawias S-line itd.
Ta FWD z allegro jest w cenie 31k bez kol, zawieszenia, na stalowkach...
Zeby dolozyc porzadne heble, zawias, jakies kolo 18" z dobra opona, to sami najlepiej wiecei ile trzeba dolozyc
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 13:47 przez Flyer, łącznie zmieniany 1 raz.
podniecacie się niepotrzebnie. nie od dzis wiadomo że każda modyfikacja to wywalone pieniądze i to że masz mega heble, koło, ic nie znaczy że nagle wartość samochodu wzrosła o te sumy i nowy właściciel zwróci ci 100& tego co wsadziłeś.
kasa w mody to kasa taka sama jak na dziwki, alkohol imprezy. nigdy się nie zwraca. daje tylko frajde z tego że się ma. nic więcej
Ciężko będzie sprzedać komuś kto nie doceni tego co zrobiłeś. Bardziej się opłaca wyjąc i sprzedać golasa w cenie rynkowej.
kasa w mody to kasa taka sama jak na dziwki, alkohol imprezy. nigdy się nie zwraca. daje tylko frajde z tego że się ma. nic więcej
Ciężko będzie sprzedać komuś kto nie doceni tego co zrobiłeś. Bardziej się opłaca wyjąc i sprzedać golasa w cenie rynkowej.
buba, jakbym chcial zeby cale wywalone pieniadze do mnie wrocily, to w zyciu bym tego auta nie wystawil za jakies tam 40-45k... 
nie bujam w oblokach, a za pol darmo przeciez nie oddam
nie bujam w oblokach, a za pol darmo przeciez nie oddam
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 13:55 przez Flyer, łącznie zmieniany 1 raz.
w 100% prawda! m3 sprzedalem praktycznie w cenie serii i nie stracilem na nim 10,20, czy 30k tylko duzo wiecej :). Potzreba kogos kto szuka takiego auta, jak w przypadku np. mojej s4 i jest w stanie zaplacic wiecej niz za serie, jednak mniej niz mialby to zrobic samemu!buba pisze:podniecacie się niepotrzebnie. nie od dzis wiadomo że każda modyfikacja to wywalone pieniądze i to że masz mega heble, koło, ic nie znaczy że nagle wartość samochodu wzrosła o te sumy i nowy właściciel zwróci ci 100& tego co wsadziłeś.
jasne. dlatego mówie że bardziej się opłaca wyjąc graty które się da sprzedać osobno i schodzić z ceny niż w całości.Flyer pisze:buba, jakbym chcial zeby cale wywalone pieniadze do mnie wrocily, to w zyciu bym tego auta nie wystawil za jakies tam 40-45k...
nie bujam w oblokach, a za pol darmo przeciez nie oddam
chociaż ja bym walił na szkode całkowitą
no to ja swojego swapa i wszelkie inwestycje dookola wycenilem na jakies 10-12k... to chyba nie jest wygorowana cenaMichał S4 pisze:m3 sprzedalem praktycznie w cenie serii i nie stracilem na nim 10,20, czy 30k tylko duzo wiecej :). Potzreba kogos kto szuka takiego auta, jak w przypadku np. mojej s4 i jest w stanie zaplacic wiecej niz za serie, jednak mniej niz mialby to zrobic samemu!
za B6 w takim stanie, z takim wyposazeniem trzeba zaplacic spokojnie 30k.
czas pokaze... na pewno ciezko bedzie znalezc klienta.

