A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

Post autor: Flyer »

Audi A4 B6 quattro S-line 2003 r.

Modyfikacje: AWRacing
Strojenie: R-Performance
Swap: Nosb Performance

Silnik
2,7l V6 AGB po kompletnym remoncie
Głowice 2,8 AMX
K04 RS6
Wtryski 630cc
Pompa Bosch 044
Świece RS4
Chłodnica oleju MOCAL
Wkładka K&N

Zawieszenie
Bilstein B16 PSS9
Stabilizatorzy przod i tyl RS4 B7

Napęd
Skrzynia 6B 2.5TDI
Sprzęgło + dwumas RS4

Układ hamulcowy
PRZÓD:
Zaciski od Porsche 6-tłoczkowe
Tarcze 345mm Zimmermann, klocki Brembo/Pagid
Przewody w oplocie Goodridge
TYŁ:
OEM S4 B6
Tarcze 300mm Zimmermann, klocki Brembo/Pagid
Przewody w oplocie Goodridge

Wyposażenie
- Kolorek AVUS z pakietu Audi Exclusive
- Schwarz pakiet [brak chromów]
- Felga 19" RS6 C5
- Felga 19" Sportec
- Felga 18" Audi DTM [zima]
- Pełen pakiet S-line
- Servotronic
- Listwy drzwiowe S4 B6
- Czarna podsufitka S-line
- listwy dekoracyjne Piano Black Audi Exclusive
- Sportowe skórzane fotele /elektryczna regulacja wsparcia odcinka ledzwiowego/ S-line
- Skórzana 3-ramienna kierownica multifunkcyjna + gałka S-line
- Bi-Xenon + biale kierunkowskazy
- RNS-E
- Tempomat
- Elektryczny szyberdach
- Pakiet oświetlenie
- Pakiet zima /podgrzewane fotele, lusterka boczne, spryskiwacze/
- Pełna elektryka
- Fotochromatyczne lusterka boczne + elektrycznie składane
- Fotochromatyczne lusterko wsteczne
- Fabrycznie przyciemnione szyby
- Relingi Piano Black
- Ciemne boczne kierunkowskazy DEPO
- Aero Wipes

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-10-25, 11:23 przez Flyer, łącznie zmieniany 11 razy.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Cze . Przyjedz daleko nie masz wyjasnie ci wszystko tak jak rozmawialismy przez tel. Nie ma sensu sie produkowac i pisac poematy. Sprawa jest latwa ale kilka rzeczy takich jak wydech i coolery trzeba bedzie zrobic. Pozdr.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Chetnie podlece... tylko pytanie, czy pracujecie w soboty? Albo poznym wieczorem? Sam wiesz jak wyglada Pulawska od strony Ursynowa :mrgreen:

btw, Moze namowie Dominika T. zeby sie wybrac razem :-P
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

projekt będzie ciekawy ale sam wiesz, że tanio nie będzie,

a zapytam : nie myślałeś o wsadzeniu V8 z S4 lub S6/S8 ?
ostatnio widziałęm na allegro silniki 3,0l kompresor, są bardzo rozwojowe na 400ps a cena podobna
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Witam Cię Flayerku tu A3 pewnie kojarzysz mnie ze swojego ,,forum"...


Mimo że dziękowałeś za takie posty to i tak po starej ,,znajomości" doradze Ci że lepiej kup RSa auto ładniejsze i z silnikiem takim jak chcesz i przy okazji kultowe i już w serii ma to czego Ty potrzebujesz czyli nie ma 500KM 8-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

SID pisze:projekt będzie ciekawy ale sam wiesz, że tanio nie będzie,
Tanio oczywiscie nie... i wcale na to nie licze ;-) nie mniej jednak da sie to zrobic w rozsadnym budzecie IMO. Rozsadnym - w stosunku przyrost/koszt.
SID pisze:a zapytam : nie myślałeś o wsadzeniu V8 z S4 lub S6/S8 ?
ostatnio widziałęm na allegro silniki 3,0l kompresor, są bardzo rozwojowe na 400ps a cena podobna
Gdybym chcial V8, to sprzedalbym A4 B6 i kupil S4 B6, bo mozna je wyhaczyc juz za dobre pieniadze ;-) Takie wyjscie jednak mnie nie interesuje... bo szlak modow 2.7BiT jest juz przetarty przez XXX osob. :-)

Mowisz o 3.0V6 z kompresorem? Pytanie jak wygladalaby jego eksploatacja... nie znam takiego auta w PL i nie chcialbym obudzic sie pozniej z reka w nocniku, bo cos sie wysra i nikt nie bedzie w stanie pomoc lub koszt naprawy mnie zmasakruje. Swoja droga to 3.0V6 pali chyba tyle (lub nawet wiecej) niz zwykle 2.7BiT. Rozrzad, ktorego czesc warsztatow nie ogarnie - tez kosztuje chyba wiecej... to oczywiscie malo znaczace "detale", ale jednak ;-)

V8 samo w sobie pije duzo wiecej niz 2.7BiT, a co dopiero po ew. kompresorze, ktory pewnie kosztuje rowniez konkretne pieniadze.

Wezcie tez pod uwage, ze kupno silnika V8 z np. S4 B6/7 to duzo wiekszy koszt niz 2.7BiT. (patrzac na ceny z allegro).
Jigsaw pisze:Mimo że dziękowałeś za takie posty to i tak po starej ,,znajomości" doradze Ci że lepiej kup RSa auto ładniejsze i z silnikiem takim jak chcesz i przy okazji kultowe i już w serii ma to czego Ty potrzebujesz czyli nie ma 500KM 8-)
Zgadza sie, auto kultowe i piekne, ale wszyscy wiemy, ze porzadny egzemplarz bez szemranej przeszlosci kosztuje krocie... Gdybym mial 80-100k w reku raczej nie planowalbym swapa, a zainwestowal to i kupil S4 B8 za czas jakis :mrgreen:
Awatar użytkownika
Thom4s
Posty: 86
Rejestracja: 2010-03-19, 22:38
Lokalizacja: Amsterdam
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Thom4s »

Cze Flyer, widzę że konkretnie zabrałeś się za temat.
sportmile pisze:Sprawa jest latwa ale kilka rzeczy takich jak wydech i coolery trzeba bedzie zrobic. Pozdr.
Łatwa tzn., że wszystko będzie pasowało bez schodów? Co z wiązką, trzeba wymieniać całą? Zastanawiam się, skoro to takie łatwe, to dlaczego nikt jeszcze tego nie dokonał i mówię tu o skali światowej... Jest wiele postów np. na audizine z zapytaniem o tego typu swap, ale żadnego konkretnego projektu.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Thom4s pisze:
sportmile pisze:Sprawa jest latwa ale kilka rzeczy takich jak wydech i coolery trzeba bedzie zrobic. Pozdr.
Łatwa tzn., że wszystko będzie pasowało bez schodów? Co z wiązką, trzeba wymieniać całą? Zastanawiam się, skoro to takie łatwe, to dlaczego nikt jeszcze tego nie dokonał i mówię tu o skali światowej... Jest wiele postów np. na audizine z zapytaniem o tego typu swap, ale żadnego konkretnego projektu.
Tez zadaje sobie to pytanie. Widzialem kilka projektow Passata B5, ale A4 B6 jeszcze nie.
Moze wynika to z tego, ze to poprostu swieza buda i nikt na takie eksperymenty sie nie pisze?
B7 tez nie widzialem zeby ktos swapowal... oprocz oczywiscie naprawy kupiastych 2.0TDI :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2010-04-28, 15:23 przez Flyer, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Thom4s
Posty: 86
Rejestracja: 2010-03-19, 22:38
Lokalizacja: Amsterdam
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Thom4s »

Może faktycznie chodzi o to, że buda za nowa...
Tutaj jeden passat FL 2.7T 420PS 600Nm do sprzedania za €16.000 :roll: http://cgi.ebay.pl/Passat-3BG-4-Motion- ... 0206779819
Niezły.
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Widziałem jakiś czas temu na mobile.de A4 B6 2.7BiT, nie wczytywałem się wtedy w opis ale pamiętam, że miał coś ponad 400km.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

A pamietasz jakies szczegoly? Cene? Rok? :)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Niestety nie pamietam szczegółów.
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Zycze powodzenia w projekcie pewnie fajnie bedzie jezdzil. :-D Jak to 2.7 t
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

W Niemczech można było kupic NOWA A4 B6 i B7 z silnikiem 2,7bi w niektórych firmach tuningowych,
to było kilka lat temu - nie wiadomo jak dziś,
wiec silników 2,7 w B6 i B7 jest troche,
nawet inne firmy oferujące nietypowe auta w małęj ilość bazowało na silniku 2,7bi z RS4
Obrazek
ODPOWIEDZ