S4 By PAPOL STAGE III +2.9l 602 km 745 nm

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Papol, ale wiesz o tym, że są to zaciski z dwóch róznych aut, bo widze ze na jednym jest przełożona rurka a na drugim jest normalnie...
Nie wyglada mi to na kpl z jednego samochodu... ZR17+ ZL17, tylko na 2xZR17 :shock:
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

arti@R1 pisze:Papol, ale wiesz o tym, że są to zaciski z dwóch róznych aut, bo widze ze na jednym jest przełożona rurka a na drugim jest normalnie...
Nie wyglada mi to na kpl z jednego samochodu... ZR17+ ZL17, tylko na 2xZR17 :shock:
Y no nie wiem dzwonilem do kolegi wlasnie i mowi ze wsio jest ok,roznia sie numerami koncowymi.

Jesli nawet to to nie jest problem.Bedzie dzialalo tak samo.Nawet sie nad tym niezastanawialem kupujac zeby o strone zapytac.Wazne ze bedzie banglalo.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jesli masz 2 lewe lub 2 prawe zaciski to nie do konca to bedzie dzialalo tak jak powinno... tak mi sie wydaje.

Jesli to sa konstrukcyjnie podobne zaciski do "18-stek", to tam tloczki maja rozne wymiary.
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Dokładnie tłoczki są rodnych wielkości. W końcu w jakimś celu ktoś zrobił lewą i prawą stronę.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Jesli macie racje to podjade do kolegi ktory mi to sprzedal,zobaczymy co wyniknie.Jednak najpierw zobacze to sam. :-(
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jeden wzgl drugiego będzie hamował mocniej, pewnie będzie to 3-10% różnicy,
może poczujesz jak auto na chwilkę pociągnie w jedną stronę podczas hamowania a potem pompa ABS i ESP naprostuje auto :-)
lub będzie to tak słabo wyczuwalne że nic nie będzie się działo.
Tam są mniejsze i większe tłoczki które muszą być ustawione w odpowiednim kierunku do jazdy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Eh to wlasnie jest kupoowanie na odleglosc. Nie ma mnie w PL i kurna zawsze cos wcisnal.cenzura~!!!!!

Ps. Tylko ze gdyby nikt tego nie zauwazyl to bym to zalozyl i by smigalo bez niczego.A teraz sa domysly i niepewnosc.Tak czy siak ogarne temat.
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

To sa szczegóły, na które warto zwrócic uwage, dlatego nie wiedziałem czy Ci pisac bo widziałem ze juz kupiłes... teoretycznie to ma znaczenie L czy R bo tłoczki są różnej wielkości, sila i skutecznośc hamowanie powinna byc wieksza, no ale teoretycznie...
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

arti@R1 pisze:To sa szczegóły, na które warto zwrócic uwage, dlatego nie wiedziałem czy Ci pisac bo widziałem ze juz kupiłes... teoretycznie to ma znaczenie L czy R bo tłoczki są różnej wielkości, sila i skutecznośc hamowanie powinna byc wieksza, no ale teoretycznie...

Spoko dzieki,widac ze masz oko do tego,ja nie mialem pojecia.Zobacze to sam jak nie wyda to biore 345 od sida caly zestaw i przelkne tego tysia za nieudany zakup. :-(
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

Ps. Tylko ze gdyby nikt tego nie zauwazyl to bym to zalozyl i by smigalo bez niczego.A teraz sa domysly i niepewnosc.Tak czy siak ogarne temat.
Papol, dobrze, ze ktos to zauwazyl. To jednak kwestia bezpieczenstwa i nie ma co tego bagatelizowac... wszystko jest fajnie i pieknie, dopoki cos sie nie zesra albo nie ma krytycznej sytuacji
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A jakbyś wsadził zestaw i przy hamowani auto by leciało na bok, ABS i ESP by zgłupiały to co wtedy? Myśle że wtedy byłby problem dopiero z szukaniem usterki ;-)
sylwiasty
Posty: 18
Rejestracja: 2012-02-27, 23:44
Lokalizacja: Suwałki
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sylwiasty »

Witam!
Wg mnie są tą dwa różne zaciski tzn. lewy i prawy. Gdyby były takie same tzn. np prawe jak ktoś wyżej napisał, to leżąc w tej pozycji jak na fotce odpowietrzniki w zaciskach znajdowały by się po przeciwnych stronach. Na zdjęciu w obu przypadkach są u góry więc są to zaciski lewy i prawy.
Jeśli są to dwa takie same to dla czego tak uważacie?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

odpowietrzniki mozna przekladac miejscami
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Mi też się wydaje że one są dobre ale ja ich aż tyle nie widziałem żeby ocenić.
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

Bo to sa przecież dwa prawe zaciski, przeciez to widac.... Na lewym zdjęciu ma przełożoną juz rurke przewodu hamulcowego na dół a na prawym nie, a powinno przekladac sie w dwoch zaciskach zeby pasowało do S4
Moze byc taka sytuacja ze jeden zacisk bedzie hamował mocniej...
ODPOWIEDZ