Nie wyglada mi to na kpl z jednego samochodu... ZR17+ ZL17, tylko na 2xZR17
S4 By PAPOL STAGE III +2.9l 602 km 745 nm
Y no nie wiem dzwonilem do kolegi wlasnie i mowi ze wsio jest ok,roznia sie numerami koncowymi.arti@R1 pisze:Papol, ale wiesz o tym, że są to zaciski z dwóch róznych aut, bo widze ze na jednym jest przełożona rurka a na drugim jest normalnie...
Nie wyglada mi to na kpl z jednego samochodu... ZR17+ ZL17, tylko na 2xZR17
Jesli nawet to to nie jest problem.Bedzie dzialalo tak samo.Nawet sie nad tym niezastanawialem kupujac zeby o strone zapytac.Wazne ze bedzie banglalo.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
jeden wzgl drugiego będzie hamował mocniej, pewnie będzie to 3-10% różnicy,
może poczujesz jak auto na chwilkę pociągnie w jedną stronę podczas hamowania a potem pompa ABS i ESP naprostuje auto
lub będzie to tak słabo wyczuwalne że nic nie będzie się działo.
Tam są mniejsze i większe tłoczki które muszą być ustawione w odpowiednim kierunku do jazdy.
może poczujesz jak auto na chwilkę pociągnie w jedną stronę podczas hamowania a potem pompa ABS i ESP naprostuje auto
lub będzie to tak słabo wyczuwalne że nic nie będzie się działo.
Tam są mniejsze i większe tłoczki które muszą być ustawione w odpowiednim kierunku do jazdy.
arti@R1 pisze:To sa szczegóły, na które warto zwrócic uwage, dlatego nie wiedziałem czy Ci pisac bo widziałem ze juz kupiłes... teoretycznie to ma znaczenie L czy R bo tłoczki są różnej wielkości, sila i skutecznośc hamowanie powinna byc wieksza, no ale teoretycznie...
Spoko dzieki,widac ze masz oko do tego,ja nie mialem pojecia.Zobacze to sam jak nie wyda to biore 345 od sida caly zestaw i przelkne tego tysia za nieudany zakup.
Papol, dobrze, ze ktos to zauwazyl. To jednak kwestia bezpieczenstwa i nie ma co tego bagatelizowac... wszystko jest fajnie i pieknie, dopoki cos sie nie zesra albo nie ma krytycznej sytuacjiPs. Tylko ze gdyby nikt tego nie zauwazyl to bym to zalozyl i by smigalo bez niczego.A teraz sa domysly i niepewnosc.Tak czy siak ogarne temat.
Witam!
Wg mnie są tą dwa różne zaciski tzn. lewy i prawy. Gdyby były takie same tzn. np prawe jak ktoś wyżej napisał, to leżąc w tej pozycji jak na fotce odpowietrzniki w zaciskach znajdowały by się po przeciwnych stronach. Na zdjęciu w obu przypadkach są u góry więc są to zaciski lewy i prawy.
Jeśli są to dwa takie same to dla czego tak uważacie?
Wg mnie są tą dwa różne zaciski tzn. lewy i prawy. Gdyby były takie same tzn. np prawe jak ktoś wyżej napisał, to leżąc w tej pozycji jak na fotce odpowietrzniki w zaciskach znajdowały by się po przeciwnych stronach. Na zdjęciu w obu przypadkach są u góry więc są to zaciski lewy i prawy.
Jeśli są to dwa takie same to dla czego tak uważacie?
