Silnik 2,7bit na K04 by VAST w niecodziennej budzie
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Twin turbo był kiedyś taki projekt z calibra w Polsce http://www.mickey-garage.pl/projekty/21 ... 3km--513nm , tylko włąsnie tutaj dwa kolektory i v'ka i zastanawialo mnie czy jest sens albo single turbo np 1x gt 40 zamiast 2x k03 ? http://www.youtube.com/watch?v=RilxEqEudqU
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
Nie byl ,a jest. A kolejna sprawa jest taka ze v6 ,a ulozenie rzedowe silnika , to dwie rozne sprawy!iceman pisze:Twin turbo był kiedyś taki projekt z calibra w Polsce http://www.mickey-garage.pl/projekty/21 ... 3km--513nm , tylko włąsnie tutaj dwa kolektory i v'ka i zastanawialo mnie czy jest sens albo single turbo np 1x gt 40 zamiast 2x k03 ? http://www.youtube.com/watch?v=RilxEqEudqU
-
Rafalek114
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
- Lokalizacja: de
- Kontakt:
nic ciekawego tam nie ma...
aktualnie tak:
-stroker 3.0 supertech+pauter
-głowice 2.4 lub 2.8 (nie pamietam już) na supertechu z seryjnymi wałkami
-wtryski 1200cc
-stare turba 2x gt2871r
-ebc APEXI AVC-R
-me7+ przełącznik do mapy na pb98 i E85
-3x044 bosch, jedna podająca do swirl port a dwie zasilajace listwy
-regulator SARD ustawiony na 4bar
-cewki TFSI
-kolektor ssacy RS4
-sprzęgło 2 tarczowe HELIX
-duży dolot z wiekszym MAFem
-2x 3" wydech
strojenie by me.
aktualnie tak:
-stroker 3.0 supertech+pauter
-głowice 2.4 lub 2.8 (nie pamietam już) na supertechu z seryjnymi wałkami
-wtryski 1200cc
-stare turba 2x gt2871r
-ebc APEXI AVC-R
-me7+ przełącznik do mapy na pb98 i E85
-3x044 bosch, jedna podająca do swirl port a dwie zasilajace listwy
-regulator SARD ustawiony na 4bar
-cewki TFSI
-kolektor ssacy RS4
-sprzęgło 2 tarczowe HELIX
-duży dolot z wiekszym MAFem
-2x 3" wydech
strojenie by me.
DIGITUN.PL
605-443-665
605-443-665


