Silnik 2,7bit na K04 by VAST w niecodziennej budzie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Silnik 2,7bit na K04 by VAST w niecodziennej budzie

Post autor: kurzy79 »

Jak wiecie moja eska poszła do nieba. Wraka wystawiłem na sprzedaż. Było kilku kupujących szeptających do siebie " tu wstawimy ćwiartke tu podciągniemy tu wyklepiemy bedzie jak nowa" Od razu oszołomów odesłałem. Aż nagle zadzwonił do mnie niejaki Robin i sprzedał mi pomysł z kosmosu. Chce ode mnie kupić wraka i cały napęd razem z silnikiem wsadzić do calibry która ma startować na ćwiartkę. Oczywiście bez zastanowienia się na to zgodzilem.
To było w kwietniu. Dziś dostałem info że Opel Calibra S4 :-D popyla jak sciekła. Nie znam szczegółów projektu, nawet nie wiem jaką moc uzyskał ale mam nadzieje że właściciel odezwie się na tym forum ;-) bo projekt GRUUUBY i ambitny.
ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Post autor: ajax »

Hmm faktycznie ciekawie sie to zapowiada...

Namotaj jakis link albo niech sie wlasciciel osobiscie wypowie i moze przedstawi projekt ( W dziale honorowym bo w koncu to Opel z duchem Audi ;) )
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zrobil 11,8 s na 400m :-P
gadałem z nim wcozraj a oto i foto twojego sinika w Calibra i BIG IC z ESTD 600x300x100 mm

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

gadałem z nim jak kupowałem twoje zaciski tylnie, gość ma konkretne podejście i jak widać udało mu się :mrgreen: a wcześniejsze modyfikacje też nie były gorsze :mrgreen:
RobinV6
Posty: 28
Rejestracja: 2010-10-28, 08:45
Lokalizacja: Bielsko-B
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobinV6 »

Widzę, ze temat dotyczy mojej Calibry.
Rzeczywiście samochód z nowymi modami zaczął jeździć tydzień temu i ma się naprawdę dobrze. Mimo, że nie miałem za bardzo czasu jeszcze dobrze opanować jazdy a przede wszystkim startów udało się wykręcić na 1/4 mili 11,864.
Poza tym pozostaje jeszcze do dopracowania soft ale jest już ciekawie jak na typowego streeta.
Robin & RS6 & Calibra RS4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

stary opowiadaj co namodziles, jakies info obszerniejsze by sie przydalo :-P
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

RobinV6 pisze:Widzę, ze temat dotyczy mojej Calibry.
Rzeczywiście samochód z nowymi modami zaczął jeździć tydzień temu i ma się naprawdę dobrze. Mimo, że nie miałem za bardzo czasu jeszcze dobrze opanować jazdy a przede wszystkim startów udało się wykręcić na 1/4 mili 11,864.
Poza tym pozostaje jeszcze do dopracowania soft ale jest już ciekawie jak na typowego streeta.
Jesteś z klimatów MICKEY GARAGE czy zupelnie nie to ;-) ;-)
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

to na jakich zawodach zrobiłeś to 11.86 ?
interesuje się bo mam pod maskę tą samą "bazę" co Ty u mnie jest 440/590 tyle że sama fura 1660 kg :-/
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

Robert jaka waga samochodu ?? Była sprawdzana moc i moment ??
RobinV6
Posty: 28
Rejestracja: 2010-10-28, 08:45
Lokalizacja: Bielsko-B
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobinV6 »

To napisze tak z grubsza jeśli chodzi o moja Calibrą.
Silnik ze skrzynia i napędem z S-ki od kolegi kurzego, wiec specyfikacje dokładnie znacie jaka była.
Jeśli chodzi o pozostałe rzeczy to:
hamulce przód 345mm z zaciskami 6-cio tłoczkowymi z Porsche Cayenne
hamulce tył 296mm z zaciskami 4 tłoczkowymi
zawieszenie na amorkach koni z regulowana twardością
felgi 17" z oponami 215/45/17
IC od SIDa widoczny na foto
wtryskiwacze 630cm
chłodnice oleju MOCAL
chłodnica wody z BMW serii 7
Całość robót została zrobiona przez dobrego kumpla z Opola o ksywce Markosz, a całą elektronikę ogarnął GTO wraz ze strojeniem.
Co do masy to chciałbym jutro podjechać na wagę ze zbiornikiem zatankowanym do pełna i zobaczyć ile wyjdzie.
A co do czasu 11,864 to zrobiłem go na zlocie Opla Calibry na lotnisku w Kąkolewie 22-24 października czyli tydzień temu. To był oczywiście najlepszy czas przejazdu, pozostałe to: 12,161 ; 12,177 ; 12,443 i 12,577. Czasy widać zróżnicowane ale to były moje pierwsze starty z napędem quattro i uczyłem się dopiero nią jeździć.
Nie sprawdzaliśmy jeszcze mocy ani momentu bo auto jeździ dopiero tydzień.
To tak po w skrócie.
Robin & RS6 & Calibra RS4
borys
Posty: 1
Rejestracja: 2010-10-21, 23:40
Lokalizacja: PL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: borys »

RobinV6
Posty: 28
Rejestracja: 2010-10-28, 08:45
Lokalizacja: Bielsko-B
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobinV6 »

Udało się wczoraj zważyć samochód i pomierzyć co nieco Dynometem.
Waga wyszła 1470kg z pełnym zbiornikiem i bez kierowcy.
A co do pomiarów to mały wykres poniżej
Obrazek
Robin & RS6 & Calibra RS4
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

fajnie ja zrobiłem na podobnych osiągach (tyle że 200 kg cięzszy samochód) 12.46
powiedz ile dmuchasz ?
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
RobinV6
Posty: 28
Rejestracja: 2010-10-28, 08:45
Lokalizacja: Bielsko-B
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobinV6 »

bracus pisze:fajnie ja zrobiłem na podobnych osiągach (tyle że 200 kg cięzszy samochód) 12.46
powiedz ile dmuchasz ?
W tej chwili jest 1,3 bara.
Robin & RS6 & Calibra RS4
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

jak na tak niskie doładowanie to piękny wynik :lol:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
ODPOWIEDZ