Panowie jakie sprzęgło do S4?
u mnie też nic się nie stało...upalałem z rok albo i dłużej. Poprostu zauważyłem ten fakt. jak masz luzem gdziesz koło zamachowe i tarcze clutch masters to mozesz sobie przyłożyć i sprawdzić o co mi chodzi, tylko musisz najpierw włożyć śruby w otwory od koła zamachowego i przyłożyć tarcze zobaczysz ze obracjąc ją oprócz tego że okładzina dolega do koła to jeszcze sprężyny z tarczy trą o śruby od koła zamachowego.
[ Dodano: 2011-09-25, 23:25 ]
i wiem własnie ze justrs4 w swoim aucie miał przez to problem...rozjebało mu całą tarczę i sprzęgło poszło się jebać.
[ Dodano: 2011-09-25, 23:51 ]
postaram sie to wyjaśnić.....
nowa tarcza FX400
zużyta tarcza FX400
i oem zużyta tarcza od S4 na której widac idealnie wyprofilowanie od tyłu
w tarczach FX400 problem polega na tym że talerz tarczy jest idealnie płaski i łby śrub od koła zamachowego dotykają sprężyn i talerza tarczy im spieki stają się cieńsze od żuzycia tym śruby coraz bardziej dotykają do spręzyn i tarczy.....w efekcie tarcza dostaje po piździe i moze sie pogiąć.....na fotce powyzej na ktorej widac zuzytą tarcze od fx400 widać nawet ślad tarcia śrub.....(foto z jakiegos forum z usa, wiec jak widac oni tez mają ten problem)
lekarstwo na rozwiązanie problemu ? Nabić nową tarczę spiekową na tarczy od RS4, albo zebrać kilka mm ze śrub od koła zamachowego....chyba to przejdzie musze sprawdzić :)
[ Dodano: 2011-09-25, 23:25 ]
i wiem własnie ze justrs4 w swoim aucie miał przez to problem...rozjebało mu całą tarczę i sprzęgło poszło się jebać.
[ Dodano: 2011-09-25, 23:51 ]
postaram sie to wyjaśnić.....
nowa tarcza FX400
zużyta tarcza FX400
i oem zużyta tarcza od S4 na której widac idealnie wyprofilowanie od tyłu
w tarczach FX400 problem polega na tym że talerz tarczy jest idealnie płaski i łby śrub od koła zamachowego dotykają sprężyn i talerza tarczy im spieki stają się cieńsze od żuzycia tym śruby coraz bardziej dotykają do spręzyn i tarczy.....w efekcie tarcza dostaje po piździe i moze sie pogiąć.....na fotce powyzej na ktorej widac zuzytą tarcze od fx400 widać nawet ślad tarcia śrub.....(foto z jakiegos forum z usa, wiec jak widac oni tez mają ten problem)
lekarstwo na rozwiązanie problemu ? Nabić nową tarczę spiekową na tarczy od RS4, albo zebrać kilka mm ze śrub od koła zamachowego....chyba to przejdzie musze sprawdzić :)
-
JohnyBI
- Posty: 122
- Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
- Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
"Zdecydowanie czegos nie wiesz"
Dwumas nowy i tarcza nowa od RS4 czyli SX oddana do Radzikowskiego, docisk robił sam.
Szlag trafił sprzęgło w parę tys. i szlag trafił parę tysięcy.
Zero strzałów, zero nerwów za kierownicą.
Adam masz rację czegoś nie wiem.
Ale wiem że po założeniu ori narazie spokojnie sobie pomykam.
Pozd.
Dwumas nowy i tarcza nowa od RS4 czyli SX oddana do Radzikowskiego, docisk robił sam.
Szlag trafił sprzęgło w parę tys. i szlag trafił parę tysięcy.
Zero strzałów, zero nerwów za kierownicą.
Adam masz rację czegoś nie wiem.
Ale wiem że po założeniu ori narazie spokojnie sobie pomykam.
Pozd.
JohnyBI
-
kosiniak
to jak zakladales w koncu? na dwumas czy nie? skoro dziala to znaczy ze jest kompatybilne, sa FX400 do dwumasu i do jednomasu, w M3 sa to zupelnie inne sprzegla choc oba maja oznaczenie FX400 :)BKMM pisze:Na stronie clutch masters jest napisane ze sprzeglo nie jest kompatybilne z seryjnym dwumasem wiec może właśnie o to chodzi...
Ja tylko napisałem co kiedyś widziałem na stronie CM.
Zakladalem na dwumas.
W każdym razie założyłem na dwumas bo jak robiliśmy zakup grupowy to się pytałem czy będzie działać i wszyscy mówili ze będzie. A jaki jest zestaw czy do dwumasu czy jednomasu to już nie wiem bo Ty go zamawiałeś
Tak czy inaczej działa bez problemu prawda? :)
Zakladalem na dwumas.
W każdym razie założyłem na dwumas bo jak robiliśmy zakup grupowy to się pytałem czy będzie działać i wszyscy mówili ze będzie. A jaki jest zestaw czy do dwumasu czy jednomasu to już nie wiem bo Ty go zamawiałeś
Tak czy inaczej działa bez problemu prawda? :)
CM podaje że nie do dwumasu z prostego względu...spieki rozpieprzają dwumas i to jest jedyny powód....a nie z powodu ze cos nie pasuje mechanicznie/montażowo....ja mam jednomas alu i jest ta sama historia co na dwumasie czyli obcieranie śrub o spręzyny tarczy sprzęgłowej.
[ Dodano: 2011-09-26, 20:06 ]
[ Dodano: 2011-09-26, 20:06 ]
My tu o Clutch m Masters a ty o seryjnym sprzęgle.....Żadnej nowości nie odkryłeś ze seryjne sprzegło z S RS4 jest syfem oraz "aftermarkety" od radzikowskiego.oem z końcóką SX to nie FX
[ Dodano: 2011-09-26, 16:16 ]
czyli RS4
