Panowie jakie sprzęgło do S4?
u mnie też nic się nie stało...upalałem z rok albo i dłużej. Poprostu zauważyłem ten fakt. jak masz luzem gdziesz koło zamachowe i tarcze clutch masters to mozesz sobie przyłożyć i sprawdzić o co mi chodzi, tylko musisz najpierw włożyć śruby w otwory od koła zamachowego i przyłożyć tarcze zobaczysz ze obracjąc ją oprócz tego że okładzina dolega do koła to jeszcze sprężyny z tarczy trą o śruby od koła zamachowego.
[ Dodano: 2011-09-25, 23:25 ]
i wiem własnie ze justrs4 w swoim aucie miał przez to problem...rozjebało mu całą tarczę i sprzęgło poszło się jebać.
[ Dodano: 2011-09-25, 23:51 ]
postaram sie to wyjaśnić.....
nowa tarcza FX400
zużyta tarcza FX400
i oem zużyta tarcza od S4 na której widac idealnie wyprofilowanie od tyłu
w tarczach FX400 problem polega na tym że talerz tarczy jest idealnie płaski i łby śrub od koła zamachowego dotykają sprężyn i talerza tarczy im spieki stają się cieńsze od żuzycia tym śruby coraz bardziej dotykają do spręzyn i tarczy.....w efekcie tarcza dostaje po piździe i moze sie pogiąć.....na fotce powyzej na ktorej widac zuzytą tarcze od fx400 widać nawet ślad tarcia śrub.....(foto z jakiegos forum z usa, wiec jak widac oni tez mają ten problem)
lekarstwo na rozwiązanie problemu ? Nabić nową tarczę spiekową na tarczy od RS4, albo zebrać kilka mm ze śrub od koła zamachowego....chyba to przejdzie musze sprawdzić :)
[ Dodano: 2011-09-25, 23:25 ]
i wiem własnie ze justrs4 w swoim aucie miał przez to problem...rozjebało mu całą tarczę i sprzęgło poszło się jebać.
[ Dodano: 2011-09-25, 23:51 ]
postaram sie to wyjaśnić.....
nowa tarcza FX400

zużyta tarcza FX400

i oem zużyta tarcza od S4 na której widac idealnie wyprofilowanie od tyłu

w tarczach FX400 problem polega na tym że talerz tarczy jest idealnie płaski i łby śrub od koła zamachowego dotykają sprężyn i talerza tarczy im spieki stają się cieńsze od żuzycia tym śruby coraz bardziej dotykają do spręzyn i tarczy.....w efekcie tarcza dostaje po piździe i moze sie pogiąć.....na fotce powyzej na ktorej widac zuzytą tarcze od fx400 widać nawet ślad tarcia śrub.....(foto z jakiegos forum z usa, wiec jak widac oni tez mają ten problem)
lekarstwo na rozwiązanie problemu ? Nabić nową tarczę spiekową na tarczy od RS4, albo zebrać kilka mm ze śrub od koła zamachowego....chyba to przejdzie musze sprawdzić :)
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
- Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
"Zdecydowanie czegos nie wiesz"
Dwumas nowy i tarcza nowa od RS4 czyli SX oddana do Radzikowskiego, docisk robił sam.
Szlag trafił sprzęgło w parę tys. i szlag trafił parę tysięcy.
Zero strzałów, zero nerwów za kierownicą.
Adam masz rację czegoś nie wiem.
Ale wiem że po założeniu ori narazie spokojnie sobie pomykam.
Pozd.
Dwumas nowy i tarcza nowa od RS4 czyli SX oddana do Radzikowskiego, docisk robił sam.
Szlag trafił sprzęgło w parę tys. i szlag trafił parę tysięcy.
Zero strzałów, zero nerwów za kierownicą.
Adam masz rację czegoś nie wiem.
Ale wiem że po założeniu ori narazie spokojnie sobie pomykam.
Pozd.
JohnyBI
to jak zakladales w koncu? na dwumas czy nie? skoro dziala to znaczy ze jest kompatybilne, sa FX400 do dwumasu i do jednomasu, w M3 sa to zupelnie inne sprzegla choc oba maja oznaczenie FX400 :)BKMM pisze:Na stronie clutch masters jest napisane ze sprzeglo nie jest kompatybilne z seryjnym dwumasem wiec może właśnie o to chodzi...
Ja tylko napisałem co kiedyś widziałem na stronie CM.
Zakladalem na dwumas.
W każdym razie założyłem na dwumas bo jak robiliśmy zakup grupowy to się pytałem czy będzie działać i wszyscy mówili ze będzie. A jaki jest zestaw czy do dwumasu czy jednomasu to już nie wiem bo Ty go zamawiałeś
Tak czy inaczej działa bez problemu prawda? :)
Zakladalem na dwumas.
W każdym razie założyłem na dwumas bo jak robiliśmy zakup grupowy to się pytałem czy będzie działać i wszyscy mówili ze będzie. A jaki jest zestaw czy do dwumasu czy jednomasu to już nie wiem bo Ty go zamawiałeś

Tak czy inaczej działa bez problemu prawda? :)
CM podaje że nie do dwumasu z prostego względu...spieki rozpieprzają dwumas i to jest jedyny powód....a nie z powodu ze cos nie pasuje mechanicznie/montażowo....ja mam jednomas alu i jest ta sama historia co na dwumasie czyli obcieranie śrub o spręzyny tarczy sprzęgłowej.
[ Dodano: 2011-09-26, 20:06 ]
[ Dodano: 2011-09-26, 20:06 ]
My tu o Clutch m Masters a ty o seryjnym sprzęgle.....Żadnej nowości nie odkryłeś ze seryjne sprzegło z S RS4 jest syfem oraz "aftermarkety" od radzikowskiego.oem z końcóką SX to nie FX
[ Dodano: 2011-09-26, 16:16 ]
czyli RS4