500+ dla S4 B7
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
chyba już są zamienniki Zimmermann od miesiąca za mniej niż 2000 zł paramylek pisze:OEM z RS4 B7. Pasują P&P jak masz alu zwrotnice.
BTW. Kroją mi się do zrobienia hamulce tył. Chciałbym się tym zająć kompleksowo. Nie bardzo pasuje mi OEM RS4 B7 bo tarcze są strasznie drogie (ponad 4k za parę) a nie ma zamienników.
Dawno nie było update. Udało się shamować auto. Wyszło 540km i 720nm.
Auto stało miesiąc u lakiernika - wywaliłem szybę z tyłu i przy okazji polakierowałem tylną klapę (rdza przy trzecim stopie). Do lakierowania poszły też błotniki z tyłu i wnęki tylnych nadkoli. Na jakiś czas będzie spokój.
Wleciały też DS2500 na tył i tarcze Zimmerman. Przód strasznie mi huczy przy hamowaniu. Nie wiem czy 8-tłok nie lubi się z Brembo 365mm i DS2500? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Miałem awarię sprzęgła od Lamików. Odkręcił się docisk (moje niedopatrzenie). O taka sytuacja:
Z racji tego, że pedał strasznie lekko chodził docisk dostał drugą sprężynę i teraz jest twardo (nawet bardzo).
Po 80km na nowym sprzęgle okazało się, że skrzynia też dostała. Wywaliło zabezpieczenie wałka sprzęgłowego i zniszczyło trzeci bieg w skrzyni :( Tak więc skrzynia znów na dół i uczymy się jak się to remontuje :)
Udało się też dorwać dawcę części. W środku praktycznie igła. Cena to całe 120zł
Suma summarum auto od końca roku stoi i w zasadzie przejeździło może 500km od tamtego czasu. Mam nadzieję szybko ujezdnić grata i w marcu coś pojeździć
Auto stało miesiąc u lakiernika - wywaliłem szybę z tyłu i przy okazji polakierowałem tylną klapę (rdza przy trzecim stopie). Do lakierowania poszły też błotniki z tyłu i wnęki tylnych nadkoli. Na jakiś czas będzie spokój.
Wleciały też DS2500 na tył i tarcze Zimmerman. Przód strasznie mi huczy przy hamowaniu. Nie wiem czy 8-tłok nie lubi się z Brembo 365mm i DS2500? Ma ktoś jakieś doświadczenia?
Miałem awarię sprzęgła od Lamików. Odkręcił się docisk (moje niedopatrzenie). O taka sytuacja:

Z racji tego, że pedał strasznie lekko chodził docisk dostał drugą sprężynę i teraz jest twardo (nawet bardzo).
Po 80km na nowym sprzęgle okazało się, że skrzynia też dostała. Wywaliło zabezpieczenie wałka sprzęgłowego i zniszczyło trzeci bieg w skrzyni :( Tak więc skrzynia znów na dół i uczymy się jak się to remontuje :)


Udało się też dorwać dawcę części. W środku praktycznie igła. Cena to całe 120zł


Suma summarum auto od końca roku stoi i w zasadzie przejeździło może 500km od tamtego czasu. Mam nadzieję szybko ujezdnić grata i w marcu coś pojeździć

- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
jak bardziej cywilne tak , troszkę gorzej hamują ale dla nas amatorów na drodze są świetnym wyborempawelosinski83 pisze:Ferodo DS Performance. Dużo lepsze niż zwykłe cywilne, a mięciutkie.mylek pisze:To jakie klocki kupić?emay pisze:DS2500 jest za twardy do brembo zmień klocek bo porobią się fale dunaju z tarcza jak juz sie nie porobiły.
niestety dla 8-tłok nie ma ich
obecnie najlepszym wyborem do 8 tłok są HAWK HPS5.0 - tylko cena jest trochę z dupy
Mały update bo mi tu skrzynkę PW spamują 
Na przód weszły klocki Brembo. Hamuje trochę gorzej ale nie piszczy i nie niszczy tarczy.
Wymieniłem przekładnię i pompę wspomagania.
Zrobiony serwis olejowy Millers 10W60NT+ oraz drobny wyciek przy podstawie filtra oleju.
Wróciłem też do oryginalnych tulei w zawieszeniu na przodzie. Poli strasznie skrzypiały, mocno ciężej kręciło się kierownicą (aż zamęczyłem pompę). Inna sprawa że dwa razy rozleciała mi się tuleja w dolnym przednim wahaczu (od naprężeń przy skręcaniu).
Prowadzi się trochę bardziej gumowo ale coś za coś...
Na liście z mechaniki do zrobienia czeka mnie wymiana podpory wału. Coś sobie stuka z tyłu przy redukcjach i szarpie przy ruszaniu. Jak to nie załatwi sprawy to trzeba będzie zaglądnąć do sprzęgła i wrócić do poprzedniego zestawu.

Na przód weszły klocki Brembo. Hamuje trochę gorzej ale nie piszczy i nie niszczy tarczy.
Wymieniłem przekładnię i pompę wspomagania.
Zrobiony serwis olejowy Millers 10W60NT+ oraz drobny wyciek przy podstawie filtra oleju.
Wróciłem też do oryginalnych tulei w zawieszeniu na przodzie. Poli strasznie skrzypiały, mocno ciężej kręciło się kierownicą (aż zamęczyłem pompę). Inna sprawa że dwa razy rozleciała mi się tuleja w dolnym przednim wahaczu (od naprężeń przy skręcaniu).
Prowadzi się trochę bardziej gumowo ale coś za coś...
Na liście z mechaniki do zrobienia czeka mnie wymiana podpory wału. Coś sobie stuka z tyłu przy redukcjach i szarpie przy ruszaniu. Jak to nie załatwi sprawy to trzeba będzie zaglądnąć do sprzęgła i wrócić do poprzedniego zestawu.