Ostatnio moja Eska zaczęła mieć gorsze chwile i zastanawiam się nad dużymi modyfikacjami przy okazji napraw. Chciałbym się dowiedzieć jak sensownie zamontować Hybrydy K04 RS4 by to się jakoś normalnie poruszało. Co zamontować do tego, co zmienić i na co zwrócić uwagę przy okazji wyjmowania silnika. Przejrzałem wiele projektów w dziale, ale nie wszystko jest tam dokładnie opisane i strasznie dużo spamu wzajemnej adoracji
Jak z sensem zamontować hybrydy k04 RS4
Jak z sensem zamontować hybrydy k04 RS4
Cześć
Ostatnio moja Eska zaczęła mieć gorsze chwile i zastanawiam się nad dużymi modyfikacjami przy okazji napraw. Chciałbym się dowiedzieć jak sensownie zamontować Hybrydy K04 RS4 by to się jakoś normalnie poruszało. Co zamontować do tego, co zmienić i na co zwrócić uwagę przy okazji wyjmowania silnika. Przejrzałem wiele projektów w dziale, ale nie wszystko jest tam dokładnie opisane i strasznie dużo spamu wzajemnej adoracji
Ostatnio moja Eska zaczęła mieć gorsze chwile i zastanawiam się nad dużymi modyfikacjami przy okazji napraw. Chciałbym się dowiedzieć jak sensownie zamontować Hybrydy K04 RS4 by to się jakoś normalnie poruszało. Co zamontować do tego, co zmienić i na co zwrócić uwagę przy okazji wyjmowania silnika. Przejrzałem wiele projektów w dziale, ale nie wszystko jest tam dokładnie opisane i strasznie dużo spamu wzajemnej adoracji
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
ludipl pisze:i strasznie dużo spamu wzajemnej adoracji
Nie ten dział. Ja bym przeniósł go tutaj: viewforum.php?f=9
A Ty nie pisałeś wcześniej o K04 RS6?
Zacznij od podliczenia ile możesz w to włożyć i czy masz jakieś możliwości tj. jakiegoś ogarniętego tunera.
Wszystko zależy w jakie moce celujesz.jak w jakieś nie za duże to góra ori wystarczy zależy też czy będziesz zmieniał głowice na te z 2.4 i je remontowa od razu czy nie. Zależy czy otwierasz silnik czy nie. A jeśli tak to to wszystko generuje koszty. Policz wszystko co ile kosztuje plus dodaj do tej kwoty ze 20 tysi jeszcze.