
b5 :( 400+ ,porsche ,rs4 na sprzedaż w całości lub na części
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
Ale jakie wyobrażenie? Jakiego wyobrażenia oczekujesz? Fakty są takie, że to nie ma trakcji i tyle, bo już przy 2x mniejszej mocy w warunkach drogowych jest problem w FWD. I tylko o to chodzi, ktoś tam może chcieć mieć fajne i mocne corrado, które jest po prostu golfem w innej budzie i to jest okej, bo kogoś ma prawo to kręcić, ale fakty pozostają faktami. 

Piszę jak jest.
to ja moze wyprostuje ta cała kłotnie hehe
corrado do golfa bym nie porównał chociaz to ta sama produkcja co mk3
naped na przód bo nie wychodzily na 4 a nie chce ciac tak zadbanej budy zeby robic napedy co do batów od innych aut to opony sa nankangi 185/35 r17 i do 3 biegu brak trakcji ale ten brak trakcji i tak zostawia seryjnego ttsa quattro z tył zanim zlapie
kłotnia o napędy to chyba staly temat tutaj , passat był na przód miał 420 koni i tez jakos od swiateł do światel wciagał duzo ludzi a skoro auto zyje a nie zostało uszkodzone jak sie dowiedziałem to nowy wlasciciel moze to potwierdzic i (oddac mi jeszcze 400 zł !!!!!!)
auto zbudowałem z zajawy i zrealizowania marzenia aktualnie buduje driftowkę dlatego nie boli mnie specjalnie brak napedów w corrado , jest to auto rekreacyjne
[ Dodano: 2017-10-27, 21:50 ]
jesli cor sie sprzeda a moze taki plan bedzie chociaz sam nie wiem nast autem bedzie s4 sedan na mocne 600 +
corrado do golfa bym nie porównał chociaz to ta sama produkcja co mk3
naped na przód bo nie wychodzily na 4 a nie chce ciac tak zadbanej budy zeby robic napedy co do batów od innych aut to opony sa nankangi 185/35 r17 i do 3 biegu brak trakcji ale ten brak trakcji i tak zostawia seryjnego ttsa quattro z tył zanim zlapie
kłotnia o napędy to chyba staly temat tutaj , passat był na przód miał 420 koni i tez jakos od swiateł do światel wciagał duzo ludzi a skoro auto zyje a nie zostało uszkodzone jak sie dowiedziałem to nowy wlasciciel moze to potwierdzic i (oddac mi jeszcze 400 zł !!!!!!)
auto zbudowałem z zajawy i zrealizowania marzenia aktualnie buduje driftowkę dlatego nie boli mnie specjalnie brak napedów w corrado , jest to auto rekreacyjne
[ Dodano: 2017-10-27, 21:50 ]
jesli cor sie sprzeda a moze taki plan bedzie chociaz sam nie wiem nast autem bedzie s4 sedan na mocne 600 +
true jiGsaw,
Jak dla kogos corrado jest golfem to tak samo masz januszowe b5 ,sebiksowe e36 i jakies tam pospolite a3
Takiego wyobrazenia oczekuje ze niby masz jakies tam auta w profilu a piszesz jak gimbus ktory uzywa gazu 0-1
Jest dobra opona,kontrola trakcji ,robisz boost by gear i taki corr kompletnie wyposazony z taka moca robi wysokie 12ki
Oczywiscie nie bedzie startowal jak s4 z taka moca ale to wiedza wszyscy i to nie tylko na tym forum
Jak dla kogos corrado jest golfem to tak samo masz januszowe b5 ,sebiksowe e36 i jakies tam pospolite a3

Takiego wyobrazenia oczekuje ze niby masz jakies tam auta w profilu a piszesz jak gimbus ktory uzywa gazu 0-1
Jest dobra opona,kontrola trakcji ,robisz boost by gear i taki corr kompletnie wyposazony z taka moca robi wysokie 12ki
Oczywiscie nie bedzie startowal jak s4 z taka moca ale to wiedza wszyscy i to nie tylko na tym forum

Ostatnio zmieniony 2017-10-27, 22:53 przez 16vg60, łącznie zmieniany 2 razy.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
Widzę, że nie rozumiesz. Zatem napiszę wprost. Technicznie jest to golf 3, dla mnie kibel, po prostu bez sensu taka moc, w warunkach ulicznych absolutnie bez praktycznego zastosowania i sensowności. Po prostu dla mnie byle ford sierra będzie fajniejszą bazą pod takie moce, tyle. Kompletnie nie interesuje mnie, że na jakichś zawodach na 1/4 jak założysz balona na 14' felgę i dopompujesz pół bara oraz dasz drag slicka oraz szperę i ruszysz idealnie to objedziesz stare E36 z wolnossącą rzędową szóstką o mocy 200 koni czy a3 z 1.8t+ w quattro czy tam nawet s4 b5 po programie.16vg60 pisze:true jiGsaw,
Jak dla kogos corrado jest golfem to tak samo masz januszowe b5 ,sebiksowe e36 i jakies tam pospolite a3
Takiego wyobrazenia oczekuje ze niby masz jakies tam auta w profilu a piszesz jak gimbus ktory uzywa gazu 0-1
Jest dobra opona,kontrola trakcji ,robisz boost by gear i taki corr kompletnie wyposazony z taka moca robi wysokie 12ki
Oczywiscie nie bedzie startowal jak s4 z taka moca ale to wiedza wszyscy i to nie tylko na tym forum
Piszę jak jest.
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
Nawet jak się zleci tutaj całe forum osobników nie potrafiących uszanować, że ktoś ma inne zdanie i kogoś FWD kompletnie nie kręci to i tak zdania nie zmienię. Ja rozumiem, że komuś się może podobać takie auto i mu odpowiada taka charakterystyka oddawania mocy na nawierzchnię. Mi natomiast absolutnie nie.
Piszę jak jest.
szanuje twoje zdanie i rozumiem ze masz wyj... na fwd ale widocznie jezdziles złymi oskami ,lub ze zjeb... zbieżnościątrue jiGsaw pisze:
Widzę, że nie rozumiesz. Zatem napiszę wprost. Technicznie jest to golf 3, dla mnie kibel, po prostu bez sensu taka moc, w warunkach ulicznych absolutnie bez praktycznego zastosowania i sensowności. Po prostu dla mnie byle ford sierra będzie fajniejszą bazą pod takie moce, tyle. Kompletnie nie interesuje mnie, że na jakichś zawodach na 1/4 jak założysz balona na 14' felgę i dopompujesz pół bara oraz dasz drag slicka oraz szperę i ruszysz idealnie to objedziesz stare E36 z wolnossącą rzędową szóstką o mocy 200 koni czy a3 z 1.8t+ w quattro czy tam nawet s4 b5 po programie.

co do golfa,sierry juz sie nawet nie odnosze bo widze ze szkoda klawiatury ,a tym syfiastym 200konnym e36 wolnossacym to poprawiles mi chumor na cały wekend , ile to ma na cwiare z 15sec.?

masz corra vr6 turbo z taka moca jak tu w temacie ,zabudowa audio,w skórach,bez szpery i fakt jakas tam opona ,ale nie 14ka

https://www.youtube.com/watch?v=fALtV3b4Lf4
na 17"z naciagiem tez bdb. sobie radzil
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
E36 328i ma troche poniżej 15, ale frajdy z jazdy i fajnosci dużo więcej niż jakiś golf z mocą niedostosowaną kompletnie do budy, układu jezdnego itd. Co do fwd to nawet w 100 konnym focusie 1.6 mojej mamy mnie potrafi niezmiernie zirytować. Dość fajne auto fwd z punktu widzenia fotela pasażera to mojego kolegi civic typer ep3.
Co do filmiku - no fajnie zapiszczał papciami, i co? Jak to się ma do funu z ulicznej jazdy? A gościu z M3 chyba ruszył smg z dodania gazu i jeszcze przysnął chyba.
Co do filmiku - no fajnie zapiszczał papciami, i co? Jak to się ma do funu z ulicznej jazdy? A gościu z M3 chyba ruszył smg z dodania gazu i jeszcze przysnął chyba.
Ostatnio zmieniony 2017-10-29, 21:52 przez true jiGsaw, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszę jak jest.
cena za to auto musi byc duza samo kupno dobrej bazy zajelo ponad rok a nie kosztowało mało bo nie bede ukrywal przekorczyło 36 tys zł
jesli chodzi o frajde z jazdy to powiem tak mam bmw e46 ktore szykuje sobie do driftu na tor wczesniej jezdzilem na torze e36 oba auta z silnikiem m52b28 czyli 2,8 193 hp auto daje frajde ale tylko bokiem , do jazdy na wprost czyli sciganki jest totalnym mułem porównujac do corrado jesli ktos tez uwaza ze oska nie ma startu zapraszam na kreske bo sam jestem w szoku dodam tez ze passat ktorego miałem tez był fwd 420 hp i potrafił wciagac nie jedno auto z rolki :) nie mam zajawy na stawanie i sciganie sie spod swiateł wiec mysle ze wypowiedzi typu zjem Cie na kresce nie maja tu sensu :)
nie zrobiłem tego auta na wyscigi tylko dla siebie i dla reklamy tego co robie :) zapraszam na serwis kazdej eski i rsa :)
jesli chodzi o frajde z jazdy to powiem tak mam bmw e46 ktore szykuje sobie do driftu na tor wczesniej jezdzilem na torze e36 oba auta z silnikiem m52b28 czyli 2,8 193 hp auto daje frajde ale tylko bokiem , do jazdy na wprost czyli sciganki jest totalnym mułem porównujac do corrado jesli ktos tez uwaza ze oska nie ma startu zapraszam na kreske bo sam jestem w szoku dodam tez ze passat ktorego miałem tez był fwd 420 hp i potrafił wciagac nie jedno auto z rolki :) nie mam zajawy na stawanie i sciganie sie spod swiateł wiec mysle ze wypowiedzi typu zjem Cie na kresce nie maja tu sensu :)
nie zrobiłem tego auta na wyscigi tylko dla siebie i dla reklamy tego co robie :) zapraszam na serwis kazdej eski i rsa :)
- true jiGsaw
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
- Lokalizacja: Gdynia
- Płeć:
- Kontakt:
Ostatnio jechaliśmy służbowym nowym a4 2.0 tfsi w sline. Fajne autko ale to fwd dalej taka porażka jak byla. Raptem ponad 200 koni i juz przy lekkich manewrach potrafił przełożyć papuciami albo trakcja go dusila... A Ty mówisz o ponad 400 ps w starożytnym aucie. Nie ma tam ani prowadzenia ani trakcji ani jazdy bokiem jak to okresliles ani bezpieczeństwa. To forum głównie miłośników stałego awd, więc raczej jedyny argument za fwd czyli mniejsze straty w napedzie i masa do jazdy z rolki raczej wiosny nie uczynią. :P
Piszę jak jest.