b5 :( 400+ ,porsche ,rs4 na sprzedaż w całości lub na części

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

ciezko pomyśleć jak można w tych czasach i na tym forum miec jeszcze takie wyobrażenie o tego typu autach :lol:
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Ale jakie wyobrażenie? Jakiego wyobrażenia oczekujesz? Fakty są takie, że to nie ma trakcji i tyle, bo już przy 2x mniejszej mocy w warunkach drogowych jest problem w FWD. I tylko o to chodzi, ktoś tam może chcieć mieć fajne i mocne corrado, które jest po prostu golfem w innej budzie i to jest okej, bo kogoś ma prawo to kręcić, ale fakty pozostają faktami. :lol:
Piszę jak jest.
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

to ja moze wyprostuje ta cała kłotnie hehe
corrado do golfa bym nie porównał chociaz to ta sama produkcja co mk3
naped na przód bo nie wychodzily na 4 a nie chce ciac tak zadbanej budy zeby robic napedy co do batów od innych aut to opony sa nankangi 185/35 r17 i do 3 biegu brak trakcji ale ten brak trakcji i tak zostawia seryjnego ttsa quattro z tył zanim zlapie
kłotnia o napędy to chyba staly temat tutaj , passat był na przód miał 420 koni i tez jakos od swiateł do światel wciagał duzo ludzi a skoro auto zyje a nie zostało uszkodzone jak sie dowiedziałem to nowy wlasciciel moze to potwierdzic i (oddac mi jeszcze 400 zł !!!!!!)
auto zbudowałem z zajawy i zrealizowania marzenia aktualnie buduje driftowkę dlatego nie boli mnie specjalnie brak napedów w corrado , jest to auto rekreacyjne

[ Dodano: 2017-10-27, 21:50 ]
jesli cor sie sprzeda a moze taki plan bedzie chociaz sam nie wiem nast autem bedzie s4 sedan na mocne 600 +
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

true jiGsaw,
Jak dla kogos corrado jest golfem to tak samo masz januszowe b5 ,sebiksowe e36 i jakies tam pospolite a3 :lol:

Takiego wyobrazenia oczekuje ze niby masz jakies tam auta w profilu a piszesz jak gimbus ktory uzywa gazu 0-1

Jest dobra opona,kontrola trakcji ,robisz boost by gear i taki corr kompletnie wyposazony z taka moca robi wysokie 12ki
Oczywiscie nie bedzie startowal jak s4 z taka moca ale to wiedza wszyscy i to nie tylko na tym forum :lol:
Ostatnio zmieniony 2017-10-27, 22:53 przez 16vg60, łącznie zmieniany 2 razy.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

ja jestem mechanikiem z zajawa buduje ludzia auta s4 nie s4 s6 itd itd nast level zeby sobie cos uduwodnic było uturbienie swojego wymarzonego cora hehe
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

16vg60 pisze:true jiGsaw,
Jak dla kogos corrado jest golfem to tak samo masz januszowe b5 ,sebiksowe e36 i jakies tam pospolite a3 :lol:

Takiego wyobrazenia oczekuje ze niby masz jakies tam auta w profilu a piszesz jak gimbus ktory uzywa gazu 0-1

Jest dobra opona,kontrola trakcji ,robisz boost by gear i taki corr kompletnie wyposazony z taka moca robi wysokie 12ki
Oczywiscie nie bedzie startowal jak s4 z taka moca ale to wiedza wszyscy i to nie tylko na tym forum :lol:
Widzę, że nie rozumiesz. Zatem napiszę wprost. Technicznie jest to golf 3, dla mnie kibel, po prostu bez sensu taka moc, w warunkach ulicznych absolutnie bez praktycznego zastosowania i sensowności. Po prostu dla mnie byle ford sierra będzie fajniejszą bazą pod takie moce, tyle. Kompletnie nie interesuje mnie, że na jakichś zawodach na 1/4 jak założysz balona na 14' felgę i dopompujesz pół bara oraz dasz drag slicka oraz szperę i ruszysz idealnie to objedziesz stare E36 z wolnossącą rzędową szóstką o mocy 200 koni czy a3 z 1.8t+ w quattro czy tam nawet s4 b5 po programie.
Piszę jak jest.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

slabo piszesz, tak jakbys nie mial pasji, to ze do 100 nie robi przeciagu to nie znaczy ze jest kiblem, bo do 200 z zrobi robote, a ze jest malo szans zeby to wykorzystac to tak samo jak miec s4 i seiczento teoretycznei po miescie dojedizesz w tym samym czasie
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Nawet jak się zleci tutaj całe forum osobników nie potrafiących uszanować, że ktoś ma inne zdanie i kogoś FWD kompletnie nie kręci to i tak zdania nie zmienię. Ja rozumiem, że komuś się może podobać takie auto i mu odpowiada taka charakterystyka oddawania mocy na nawierzchnię. Mi natomiast absolutnie nie.
Piszę jak jest.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

true jiGsaw pisze:
Widzę, że nie rozumiesz. Zatem napiszę wprost. Technicznie jest to golf 3, dla mnie kibel, po prostu bez sensu taka moc, w warunkach ulicznych absolutnie bez praktycznego zastosowania i sensowności. Po prostu dla mnie byle ford sierra będzie fajniejszą bazą pod takie moce, tyle. Kompletnie nie interesuje mnie, że na jakichś zawodach na 1/4 jak założysz balona na 14' felgę i dopompujesz pół bara oraz dasz drag slicka oraz szperę i ruszysz idealnie to objedziesz stare E36 z wolnossącą rzędową szóstką o mocy 200 koni czy a3 z 1.8t+ w quattro czy tam nawet s4 b5 po programie.
szanuje twoje zdanie i rozumiem ze masz wyj... na fwd ale widocznie jezdziles złymi oskami ,lub ze zjeb... zbieżnością :-D
co do golfa,sierry juz sie nawet nie odnosze bo widze ze szkoda klawiatury ,a tym syfiastym 200konnym e36 wolnossacym to poprawiles mi chumor na cały wekend , ile to ma na cwiare z 15sec.? :-D

masz corra vr6 turbo z taka moca jak tu w temacie ,zabudowa audio,w skórach,bez szpery i fakt jakas tam opona ,ale nie 14ka :-) ,
https://www.youtube.com/watch?v=fALtV3b4Lf4
na 17"z naciagiem tez bdb. sobie radzil
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

E36 328i ma troche poniżej 15, ale frajdy z jazdy i fajnosci dużo więcej niż jakiś golf z mocą niedostosowaną kompletnie do budy, układu jezdnego itd. Co do fwd to nawet w 100 konnym focusie 1.6 mojej mamy mnie potrafi niezmiernie zirytować. Dość fajne auto fwd z punktu widzenia fotela pasażera to mojego kolegi civic typer ep3.

Co do filmiku - no fajnie zapiszczał papciami, i co? Jak to się ma do funu z ulicznej jazdy? A gościu z M3 chyba ruszył smg z dodania gazu i jeszcze przysnął chyba.
Ostatnio zmieniony 2017-10-29, 21:52 przez true jiGsaw, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszę jak jest.
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Technicznie corrado to golf 2 i passat tzn zawieszenie tylne i deska.... a nie golf 3 ;) Ale to już nie ważne. Ten z filmu ma seryjne koła 15 speedliny.

Wiadomo, że tak mocne auto w starym nadwoziu nie jest efektywne w przekazywaniu napędu ale po co ta agresja :)
Marcin85
Posty: 162
Rejestracja: 2015-01-11, 21:13
Lokalizacja: LBN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Marcin85 »

Chyba nie warto sie wdawac w szerszą dyskusje z takim osobnikiem o takim rozumowaniu...
Marcin
arab82
Posty: 23
Rejestracja: 2015-12-06, 21:23
Lokalizacja: essen
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arab82 »

emyl, myslaleś juz o cenie? :-)
emyl
Posty: 56
Rejestracja: 2015-10-06, 00:18
Lokalizacja: Poznan
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emyl »

cena za to auto musi byc duza samo kupno dobrej bazy zajelo ponad rok a nie kosztowało mało bo nie bede ukrywal przekorczyło 36 tys zł

jesli chodzi o frajde z jazdy to powiem tak mam bmw e46 ktore szykuje sobie do driftu na tor wczesniej jezdzilem na torze e36 oba auta z silnikiem m52b28 czyli 2,8 193 hp auto daje frajde ale tylko bokiem , do jazdy na wprost czyli sciganki jest totalnym mułem porównujac do corrado jesli ktos tez uwaza ze oska nie ma startu zapraszam na kreske bo sam jestem w szoku dodam tez ze passat ktorego miałem tez był fwd 420 hp i potrafił wciagac nie jedno auto z rolki :) nie mam zajawy na stawanie i sciganie sie spod swiateł wiec mysle ze wypowiedzi typu zjem Cie na kresce nie maja tu sensu :)

nie zrobiłem tego auta na wyscigi tylko dla siebie i dla reklamy tego co robie :) zapraszam na serwis kazdej eski i rsa :)
Awatar użytkownika
true jiGsaw
Posty: 75
Rejestracja: 2016-01-31, 15:47
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: true jiGsaw »

Ostatnio jechaliśmy służbowym nowym a4 2.0 tfsi w sline. Fajne autko ale to fwd dalej taka porażka jak byla. Raptem ponad 200 koni i juz przy lekkich manewrach potrafił przełożyć papuciami albo trakcja go dusila... A Ty mówisz o ponad 400 ps w starożytnym aucie. Nie ma tam ani prowadzenia ani trakcji ani jazdy bokiem jak to okresliles ani bezpieczeństwa. To forum głównie miłośników stałego awd, więc raczej jedyny argument za fwd czyli mniejsze straty w napedzie i masa do jazdy z rolki raczej wiosny nie uczynią. :P
Piszę jak jest.
ODPOWIEDZ